Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تاثیر ماه نو نشان قوچ بر دوازده نشان زودیاک

تحلیل و بررسی آسترولوژی تاثیر ماه نو نشان قوچ بر دوازده نشان زودیاک

ماه نو نشان قوچ،  جنگجوی درونی شما رو بیدار و انگیزه هایی که در قلبتون پنهان شده رو میتونه روشن و نورانی کنه.

قوچ ها و رایزینگ قوچ ها:

این ماه نو یه شروع قدرتمند هست برای شما. خورشید در نشان شما راه رو روشن میکنه . بهتون اعتماد بنفس و قدرت میده تا موانع گذشته رو بردارین. حاکم شما مارس در نشان دوقلو ارتباطات شما رو بسیار قوی میکنه .. ایمیل ها، نامه ها، تلفنها، قرار ملاقاتها، ایده ها، فکرهای نو .. همگی در معرض انرژیهای جدید هستن. اگه مرکوری درنشان ماهی تونسته باشه ذهنیت شما رو اپدیت کنه حالا برنامه ها و ایده های بسار قدرتمند و روشنی دارین که وقتی مرکوری وارد نشان قوچ بشه اونها رو شروع به اجرایی کردن خواهید کرد. پلوتو، سترن و نودجنوبی از شما راجع به اون بخشهایی میپرسن که شما اعتماد ندارین یا حتی واقعیت ها رو ندیده میگیرین. اون بخشهایی که نمیگذاره شما مثل یک رهبر با قدرت عمل کنین. این ماه نو فرایند انرژی هست برای تولد هویت جدید شما.. برای تولد جنگچوی داخلی جدید شما.

تارس هاو رایزینگ تارس ها:

ماه نو نشان قوچ شاید شما رو در یک تنهایی فرو ببره تا با خودتون ارتباط عمیق تری بگیربن. لازم هست هر چیزی در گذشته باعث ناراحتی، پشیمانی، افسوس شما شده اونو رها کنین. با این ماه نو شما احتمالا از زندگی روزمره و شلوغی هاش کمی عقب می کشین . این روح شماست که میخواد حرف بزنه  کنار مرکوری و ونوس، روح – ذهن و قلبتون نیاز داره  برای احیای عشق و امید. در انرژیهای این ماه نو به قلبتون اعتماد کنین.انرژی حاکم شما در نشان ماهی همراه شماست و هر ناامیدی یا زخمی رو با انرژی ایمان و عشق و امید درمان میکنه. مرکوری کدها و دیتاهای شما رو تلاش میکنه اپدیت کنه . به وجود خالق نورانی در قلبتون، به حضور عشق اعتماد کنین و برای چرخه جدید آماده بشین. این ماه نو برای شما احیای جنگجوی قلب شماست برای پایان دادن به زخم های گذشته.

دوقلوها و رایزینگ دوقلوهاک

ماه نشان قوچ برای شما پر از شور و شوق و حرکت هست. مارس در نشان شما در حال حرکت هست و نشان شما رو پر از انرژی های فعال کرده.. کلمات شما این روزها قدرتمند هستن و تنها مراقب باشین که این کلمات لبه های تیز پیدا نکنن. حالا شما در گروه ها و تیم ها میتونین بدرخشین، هم فرکانسهای خودتونو پیدا کنین و متحد بشین برای شروع کارها . پروژه های جدید. حاکم شما در ماهی کدینگ ها و دیتاهای ذهنی شما رو بسیااار تغییر داده و شما در حال یک تغییر انرژی عظیم و بزرگ هستین. زمانی که مرکوری وارد نشان قوچ بشه ذهنیت شما میتونه دنیایی جدید بیافرینه. این ماه نو میتونه براتون هدیه هایی داشته باشه از طرف حامیان و یا اساتیدتون. از انرژی مارس استفاده کنین برای جذب دیگران. مارس میتونه بهمراه ونوس محبوبیت شما رو افزایش بده .. خلاصه که با کلام و تفکراتتون همه رو عاشق خودتون خواهید کرد.

خرچنگها و رایزینگ خرچنگها:

ماه نو نشان قوچ در خونه جهان! .. حالا نوبت شماست که با انرژی عشق دنیایی امن رو برای خودتون و دیگران بیافرینین. یه فرصت عالی تا توجه کل دنیا رو به خودتون جلب کنین . باید تمام اعتماد بنفستونو جمع کنین و خلاصه با کمال اقتدار، مسوولیت زندگیتونو به عهده بگیرین. این ماه نو بخصوص روی روی اهداف کاری شما میتونه تاثیر بسیار قوی رو داشته باشه. از واقعیت ها نترسین و به هر چیزی به همون اندازه حقیقی اش بها بدین. نودشمالی در نشان شماست پس بی شک آرزوهای اینده شما در حال طلوع هست .. ایده های جدید.. باورهای جدید..

بااین ماه نو قدرتمند جنگجوی درونی شما اماده ست که خودشو باور کنه.

لئوها و رایزینگ لئوها:

این ماه نو برای شما لئوها فرصتهای سفر هست.. ایا منتظر ویزاتون هستین؟ یا یه نامه از اداره مهاجرت؟ بهترین انرژیها برای اینکه در دنیای فلسفه های جدید و باورهای جدید وارد بشین. برای یافتن حقایقی جدیدتر. حتی برای یاذگیریهای عمیق تر. برای بدست اوردن خرد بالاتر. و اینجا همون قسمتی هست که ژوپیتر بشما برکت میده برای رشد. برای پیشرفت. و چقدر خوش شانس هستین که ما نو نشان قوچ هم همین بخش رو شارژ میکنه. خلاصه که اماده باشین برای شروع های جدید. برای ساختن زندگیتون روی افق های گسترده تر. حاکم شما خورشید قلب شما رو سرشار از امید اعتماد میکنه و بشما قدرت قدم برداشتن در مسیرهای بزرگ و میده. از محدودیت های سترن و پلوتو نترسین برای دیوار کشیدن دور قلبتون. جنگجوی درونی تونو باور کنین و قلبتونو ازاد .

خوشه ها و رایزینگ خوشه 

خوشه های کمالگرا و جزیی نگر ماه نو نشان قوچ روی برنامه های مالی شما تاثیر زیادی میگذاره. این یه زمان خوب هست که دفتر حساب ها و وام ها و برگه های مالی خودتونو نگاه کنین چون بطور یقین در این بخش مواردی هست که باید روشن بشن. اگه دنبال وام یا شرکای جدید هستین فرصتهای خوبی براتون میتونه بوجود بیاره. اگه منتظر خبر یا اتفاقی بودین که براتون مساله ای رو روشن کنه، میتونه اتفاق بیفته. جنگجوی درونی شما حالا با این ماه نو نشان قوچ قدرت بی نطیری بهتون میده برای مواجه شدن با ترس هاتون. برای پایان دادن به چیزهایی که دیگه برای شما کار نمیکنن و تولد دوباره در مسیری بهتر.

حاکم شما مرکوری با کدینگهای ذهنی اپدیت شده با نیروی عشق و ایمان در کنار ونوس بهتون قدرت قلبی میده برای پشت سر گذاشتن هر مانعی که نمیگذاره قلب شما آزاد و رها و شاد باشه.

لیبراها و رایزینگ لیبراها:

لیبراهای مهربون و دوستداشتنی، قدرت این ماه نو درست در منطقه خود شماست. خورشید و ماه در کنار هم و قدرتهای درونی و بیرونی دست به دست هم میدن تا شما بدرخشین. اگه هر جایی سلاطین حاضر در نشان کپریکورن یعنی سترن، پلوتو و نودجنوبی روابط بین شما و شرکاتونو محدود کردن یا حتی به اونها پایان دادن، حالا با قدرتهای این ماه نو فرصتهای جدید براتون متولد میشه برای روابط جدید و محکم تر. این ماه نو بهتون اعتماد بنفس و جسارتی رو میده که از ارزشهای قدیمی به دردنخور جدا بشین و دنیای جدید ارزشهاتونو بسازین. حاکم شما در نشان ماهی بهتون قدرت عشق و اتصال به ذات لایتناهی رو میده. انرژی لونا بهتون یاداوری میکنه که قلبتون ارزشمندترین دارایی و ارزش شماست.

عقربها و رایزینگ عقربها

این ماه نو قدرتمند شما عقربها رو به خودتون برمیگردونه. انرژی لونا عادتهای قدیمیتونو تکون میده و جنگجوی درونی شما میخواد که برنامه هاش دوباره تنطیم بشن. ذهن شما تحت تاثیر دیتاها و کدینگ های بازسازی شده مرکوری حالا میخواد روزمره هاشو بروزرسانی کنه. این یه فرصت فوق العاده است برای شروع برنامه های جدید در لایف استایلتون، و هر چیزی که ذهن و بدن شما در در تعادل نگه داره. شما دارین واقعا بهار رو به زندگیتون میارین با این تغییرات پایه ای. حاکم شما پلوتو در بخش ارتباطات گرچه شما رو محدود کرده و بعضا اونها رو خراب کرده اما بهتون قدرت میده تا از روابط و تفکرات بیهوده خودتونو جدا کنین و تصمیماتی منطقی بگیرین برای کل زندگیتون.

کماندارها:

کماندارهای خوش شانس، انرژی این ماه نو درست روی قلب و شادیهای زندگی شماست. این خورشید زندگی هست که فرکانس اون میتونه لحظه هاتونو گرم و نورانی کنه. اگه مجردین میتونه پیشنهادهای عاطفی خوبی براتون در مسیر باشه. اگه هر تصمیمی دارین برای شادی قلبتون، امکان اجرایی کردن اونو پیدا میکنین. این ماه نو یه زمان عالی هست که میتونه واقعیت های قلبتونو نشونتون بده .. حاکم شما در نشان شماست و شما قویترین انرژی ها رو امسال دریافت میکنین.نودجنوبی، سترن و پلوتو بخش پولی و نگاه ارزشی شما رو در حال ساختن هستن با دیدگاه های عاقلانه. انرژی های این ماه نو مثل یه هدیه است از خالق به شما .. یک انرژی قدرتمند برای ساختن هر چیزی که ارزوی اون رو دارین

کپریکورن هاو رایزینگ کپریکورن

کپریکورنهای جدی و سختگیر ماه نو شما رو به یک شوالیه واقعی تبدیل میکنه. ماه نو در بخش ریشه ها و خانه، بشما قدرت میده برای هر تغییری در این بخش. برای ایجاد امنیت. برای اینکه شما هویت جدید خودتونو شروع به ساختن کنین. لونا و سترن هر دو شما رو هدایت میکنن برای متعادل کردن جهان درونی و بیرونی تون. حاکم شما سترن بزرگترین اموزگار زودیاک بشما مسیرهای عاقلانه و محکمی رو نشون میده که حالا با حمایت های انرژی این ماه نو میتونین شروع کنین قدم برداشتن در اون مسیرها. به خودتون و شهودتون اعتماد کنین. اونها حقیقی ترین مسیرها رو بشما نشون میدن.

آکواریوس ها و رایزینگ اکواریوس

اکواهای شورشی انرژی های این ماه نو ارتباطاتتون رو روشن میکنه.همینطور فرایند تفکر شما رو. حاکم شما در تارس مشغول ایجاد تغییرات اساسی در ارزشهای شماست و مرکوری در ماهی با ذهنیت آپدیت شده حالا میتونه به کلمات شما رنگ عمیق تری از حقیقت رو بزنه. مسلما شما در این بخش با دیدگاه جدید میتونین جهان ارتباطی خودتونو بسازین. جنگجوی درونی شما حالا صادقانه تر با اطرافیان خواهد بود و تنها باید مراقب اانرژی های سترن، پلوتو و نودجنوبی باشین چون انرژی اونها میتونه سایه هایی رو در ذهنیت شما قرار بده. اگه با فرایند مرکوری پاکسازی رو انچام داده باشین و دیتاهای مرکوری ریپروگرام شده باشین انرژی لونا بشما ذهنی سراسر صلح و ارامش رو میده و اگر غیر ازین باشه ترس هاتون فرایندهای ذهنی تونو تحت تاثیر قرار میده. به توانایی هاتون اعتماد کنین و با خود حقیقی تون صحبت کنین.

ماهی ها و رایزینگ ماهی ها

ماهی های فداکار، ماه نو نشان قوچ انرژی جدیدی هست روی ارزشها و نگاه ارزشی شما به قلبتون. به احساستون، به روابط پولی تون. ماه نو نشان قوچ فرصتهای زیادی بهتون میده برای سرمایه گذاری های جدید، برای پول دراورن های خوب. ونوس در نشان شما حرکت میکنه و شما نه تنها انرژی های لونا و خورشید رو با خودتون دارین بلکه انرژی ونوس و نپتون رو هم در قلبتون دارین. مرکوری تلاش کردن تا ذهنیت شما رو پاکسازی کنه از ترس ها و سا یه هایی که ارزشهای خودتونو ندیده می گرفتین. حاکم شما بهتون یاداوری میکنه که عشق و ایمان میتونه شما رو به جلو ببره. اگه هر جایی از زندگیتون احساس قربانی شدن دارین این انرزی های ماه نو قوچ، جنگجوی دروونی شما رو احیا میکنه تا اون رو با نیروی عشق و اعتماد جایگرین کنه. شما اماده این که عشق رو در معنای جدیدی بیافرینین.

عشق و نور برای شما

ماریا

 

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”