Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ترنزیت مارس به نشان لیبرا

ترنزیت مارس به نشان لیبرا

تحلیل آسترولوژی ترنزیت مارس به نشان لیبرا

مارس وارد لیبرا شد..‌ انرژی که 45 روز در یک نشان کاردینال شما رو ترغیب میکنه تا پالایش و پاکسازیهای نهایی رو با تمام قدرت انجام بدین. ترنزیت مارس به نشان لیبرا چیزی بیش از رقابت رو روابط و استراتژیهای اجتماعی‌تونه.. انرژی حاکم روی فرکانس چاکرای ریشه شما در یک نشان کاردینال عدم بالانس‌های درونی و بیرونی تون رو نشونتون میده..

مارس اکتاو پایین پلوتو هست و با مستقیم شدن پلوتو و قدرت گرفتن نشان عقرب در کی ماه اکتبر، مارس هم در لیبرا ما رو کمک میکنه تا سایه های درونی و بیرونی مون رو کشف، درک و برای تبدیل اونها به نقاط قوت، تلاش و مبارزه کنیم.

اخرین فرصتها برای تولد هویت جدید و باور کنین این بازی کلمات نیست.. عبور سیارات شخصی از جلوی اورانوس و گذر از نشان عقرب، اخرین اخطارها برای رد شدن از گیت پرواز هست بدون ناخالصی و بارهای غیراضافه است!!!

 

مارس در لیبرا و قطبیت های انرژی

مارس در نشان لیبرا تحت حاکمیت ونوس، بنوعی به چالش کشیدن قطبیتهای زنانه و مردانه هست.. انرژیهای یین و یانگ..‌مارس انرژی فردیت هست و ونوس انرژی رابطه ها..‌ مارس تمایل به تکروی داره و ونوس خواستار ادغام با دیگران هست..‌ مارس خودش رو منحصر بفرد میبینه و ونوس نیرو رو در کنار دیگران حس میکنه و انرژیهای اکتبر بما کمک میکنن بین تمام این نیروهای سازنده تعادل برقرار بشه.‌ برای بیدار شدن باید مسیرهای خیر و شر، درک بشن..‌ما باید شجاعت روبرو شدن با شر و تاریکی ها رو داشته باشیم و اصلی ترین مساله، “قدرت” هست..‌

ایا ما قدرت خودمون رو باور کردیم یا بشکل ابتدایی ترین غریزه های طبیعت قدرت رو به دیگران واگذار کردیم درست مثل حیوانات!!!!

 

بحران هویت

ترنزیت مارس به نشان لیبرا و قرار گرفتن در مقابل کایرن در درجات ابتدایی، بحران هویت ماست..‌ما که هستیم؟؟ چه توانایی هایی داریم و چه توانایی هایی نداریم؟ صورتکی که دیگران از ما می بینن چقدر واقعی و حقیقی هست؟ و تمام این سوالهای چالشی ما رو به این نکته برمیگردنه که ما ایا ماهیت خودمون و قدرتمون رو درک کردیم؟؟
کایرن برگشتی در قوچ ضعف های هویتی ما رو بولد و پررنگ‌میکنه و حالا در انرژیهای رویارویی مارس، ما باید برای حل و فصل اونها کاری کنیم.

 

سفر مارس در لیبرا و رویارویی با کایرن

این سفر مارس در لیبرا با رویارویی با کایرن و انرژی مستقیم شدن پلوتو و حضور مرکوری در عقرب میتونه تمام خشم های پنهان شما رو بالا بیاره.. خشم‌های پنهان شما از خودتون و دیگران. فراموش نکنین، لیبرا نشان تعادل هست که در چالش مربع های انرژیهای سترن و پلوتو قرار گرفته.. به تمام چیزهایی که شما رو از تعادل خارج کردن نگاه کنین..‌ از احساسات درونی خودتون تا دیگران..

تمام‌درگیری ما از درون خودمون شروع میشه.. نبرد اساسی با خود ماست.. بین روح خالص و نفس محدود ما.‌.
انرژی اتش در هوا.. اون رو برای خشم و رقابت تلف نکنین..‌ از اون مشعلی درست کنین برای روشن کردن هزارتوهای ذهنی که شما رو از منبع جدا کرده.. که ارتبلط شما با خودتون رو فقط ذهنی کرده..‌
ما چیزی بیش از ذهن هستیم.. مرکوری در عقرب شاهدی بر این ا دعاست.‌

در انتها اینکه:

مارس در لیبرا چشم‌انداز ماست برای ایجاددیک دنیای صلح امیز، عادلانه و پایدار..‌ فراموش نکنین انرژی مارس باید به جهت افرینش هدایت بشه نه تخریب.. ما باید “برای” چیزی بجنگیم نه “در برابر” چیزی.‌

لحظه‌هاتون سرشاز از عشق
ماریا♾

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”