Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

خورشید، سترن و پلوتو

خورشید، سترن و پلوتو، فرصتی برای تماشای تاریکی با نور حقیقت

 

گاهی سخته که شجاعت پیدا کنیم و بسمت سرزمین های جدید حرکت کنیم و خورشید تارس با تبادل انرژیهای قدرتمند سترن و پلوتو  در حال شارژ کردن قدرت درونی شماست برای کشف اون سرزمینها.

امروز زاویه خورشید با سترن دقیق میشه و با در طی دو روز اینده با پلوتو..

خورشید تارس با انرژی های قدرتمند سترن در کپریکورن ترکیب دو انرژی قدرتمند درونی هست برای ریشه دار کردن ارزوهاتون. این بهترین موقع است برای افزایش اگاهی..‌ برای برنامه ریزیهای بلندمدت..‌ تم این انرژیها دررمورد تلاش واقعگرایانه‌ست برای رسیدن شما به هدف و فقط کافیه که بین‌نیروهای مثبت و منفی تعادل رو برقرار کنین..

سترن و پلوتو تنها به اندازه 3 درجه با هم اختلاف دارن پس همین الانم انرژی خورشید نه تنها با سترن که با پلوتو هم در حال افزایش اگاهی های قلبی شماست و بهتون اجازه میده پنهانی‌ترین اسرار قلبتون، توانایی‌هاتون رو کشف کنین.. اونها رو اگه فراموش کردین به یاد بیارین و به اونها با دید واقعگرایانه نگاه کنین..‌

تمرکز انرژی خورشید تارس و برگشتی سترن و پلوتو تاکید میکنه برای داشتن شجاعت و پشتکار بیشتر و واقعگرایی عمیق تر برای دیدن موانعی که شما رو عقب نگه داشته بوده و بویژه موانع داخلی.. سترن در چرخه جدید و خورشید در حال یاداوری چرخه سی و اندی سال قبل هست ..‌ چه جاهایی از استعدادهاتون استفاده نکردین؟ چه جایی در راستای شادی و هویت قلب‌تون تصمیم گیری نکردین و دیگران برای شما تصمیم گرفتن؟؟ ازدواج‌هایی که بر اساس انتخاب قلب نبوده.. یا دانش و استعدادی که نادیده گرفته شده..‌
خورشید تموم اینها رو روشن میکنه تا اون اشتباهات رو ببینین و درس بگیرین.‌.

این ترنزیت در طول سه روز اینده چیزهایی که از دست رفته رو به یادتون میاره..‌چیزهایی که فراموش کردین رو..‌ اگاهی خورشید بهتون اجازه میده بتونین بخشهای تیره زندگیتون رو ببینین..‌تیرگی هایی که یا توسط انتخابهای خودتون یا دیگران براتون رقم خورده. ..

این هسته اصلی زندگی شماست که فعال شده..‌ریختن نور به درون تاریکی ها..

به قلبتون اعتماد کنین و این قدرت  رو به چیز ارزشمندی تبدیل کنین. چیزی که در اون احساس “واقعی بودن” داشته باشین.. احساس “قدرت”، “عشق” و “زنده‌گی”

این انرژی بیدار کردن انگیزه های شماست.. انگیزه های قلبی شما برای رفتن به اهداف و سرنوشتی که خودتون رقم میزنین با عشق و ایمان قلب‌ی(نپتون-نودشمالی)

این ایده خالق ماست..‌ ” آزادی..‌ مالک سرنوشت خود بودن و داشتن اراده برای تغییر آن.. راهی برای تحقق سرنوشتی دیگر”

نشانهای زمین یعنی تارس ها، خوشه ها و کپریکورنها این انرژی مثبت و قدرتمند رو بیشتر از بقیه نشان ها دریافت میکنن.

این شبیه کارت تاروت ارابه‌ست از نظر من..
جایی که ما بر اساس اراده، تصمیم میگیریم..

 

عشق و نور برای شما
ماریا????♾

2 پاسخ

  1. عشق و نور برای شما. این روزها با سختی و چالش برامون همراه شده. ممنون که یادآوری های به موقع تون کمک بزرگی هست برام.????????

    1. نازی مهربونم کاش کاری بیشتر از من برمیومد .. کاری فراتر از کلمه.. خیر و نور برای قلب مهربونتون????????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”