Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 9 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه کامل نشان عقرب، حالا یا هیچوقت

تحلیل ماه کامل نشان عقرب، حالا یا هیچوقت

ماه کامل نشان عقرب در ’38°27درجه در ساعت 1:39 دقیقه بامداد نوزدهم می، شما رو در مسیر انتخاب قرار میده..
” حالا یا هیچوقت “

این ماه کامل با تم عقرب و پلوتو و تارس، بهتون میگه عمیق ترین سیاهی ها رو بیین و جهانتو تغییر بده..‌

پلوتو از سال 2007 رسما فعال شد و ازون تاریخ در زوایایی که ایجاد کرده ما رو با عمیق ترین ترسها و زخم‌ها روبرو کرده، این انرژی ها پس‌لرزه های ژانویه2020 هستن برای هشدار.. اینجا قدرت اراده شماست که به چالش گذاشته میشه و بی‌جهت نیست که مرکوری در پیوند با خورشید قرار گرفته..‌

ماه کامل نشان عقرب
ماه کامل نشان عقرب

قدرت ذهن

کیفیت زندگی ما، سرنوشت ما بستگی به استفاده قدرت ما از ذهنمون داره.. مرکوری و خورشید در تارس هستن.. تارس از منابع‌ما میگه، ارزشهای ما، استعدادهای ما، مالکیت های ما، رفاه ما، زیبایی های ما. تارس درک قدرت هامونو بهمون میده..‌ هنر زندگی کردن رو تارس در ما فعال میکنه و پیوند خورشید با مرکوری یعنی ارزیابی ذهن ما برای استفاده از منابع‌مون..‌ چی ارزش داره؟ استعدادتو چجور استفاده کردی و میکنی؟ از قدرت اراده ‌ت برای به ثمر رسوندن کدوم استعدادت باید استفاده کنی؟ کجا باید اراده کنی و از چیزی ازاد بشی که مالک اون نیستی.. در مسیر اینده تو نیست.

این ذهنمونه که بهمون قدرت میده برای یادگیری..‌برای توسعه اون مهارتهایی که بما کمک میکنه از منابع‌مون (استعدادهامون) استفاده کنیم.‌ در این پیوند ما میتونیم اعتماد و ایمان قلبی داشته باشیم برای استفاده ازین قدرت ذهن.‌

مرکوری و انرژی های کپریکورن

سترن به مرکوری گفتگوهای واقع بینانه میده در عین حال اگه قراره سندی امضا کنین، توافقی به ثبت برسه، درباره اینده رابطه‌ای تصمیم بگیرین با انرژی پلوتو با یه حفاری، یه دقیق شدن در لایه های زیرین یه مساله، میتونه شما رو به درکهای عمیق تر ببره و کل داستان رو براتون روشن کنه.‌

 

ماه کامل، کایرن، مارس و لیلیت

مارس، حاکم قدیم عقرب هست درر1درجه نشان خرچنگ..‌ کایرن در نشان تحت حاکمیت مارس، در حال نشون دادن زخم‌های شخصیتی و دردهای ماست‌، که از خودمون بپرسیم برای چی اینجا هستیم؟؟ این چیزیه که همه از من انتظار دارن؟ کایرن اینجاست تا ما رو به خود بالاترمون برسونه.. به خود حقیقیمون و حالا این ترین قدرتمند داره ما رو روبرو میکنه با گذشته‌مون.. اون دردهای گذشته و اشتباهات گذشته که بما صدمه زده.. 

آیا میخوای رهاشون کنی؟ میخوای اونها تو رو به “من” جدیدی تبدیل کنن یا میخوای همچنان توی بازی بمونی و پروسه زخم و اشتباه و تاریکی رو تکرار کنی؟؟

تو این زاویه با لیلیت، اون زخم های ما از دوران کودکی یا حتی زندگی گذشته بالا میان تو این انرژی بحث های خانوادگی میتونه به تنش منجر بشه اما سکستایلش با ونوس تکونتون میده که برای چه ارزشی داری مبارزه میکنه؟ چه رابطه ای؟ چه کاری؟
مارس در طی روزهای اینده به نودشمالی پیوند میخوره و محور نودها فعال میشه با انرژی پرتنش مارس..‌اون موقع در پیوند با مرکوری هم قرار میگیره و کلمات اونجا میتونن تبدیل به گلوله بشن.

 

سدنا، قدرت دوسویه

سدنا پیوند خورده به مرکوری و در مقابل ماه کامل عقرب قرار گرفته.‌ سدنا با الگول هست که نماد خشونت هست.‌
سدنا در سیستم ستاره ای پرسیوس قرار داره.. اسطوره پرسیوس مرتبط بود با کشته شدن مدوسا.. خون سمت راست مدوسا برای بهبودی بود و سمت چپ سمی بود.. در مقابل ماه کامل دوسویه بودن قدرت رو برای ما به نمایش میگذاره و اراده ازاد ما برای انتخاب.
مکالمات تحت این انرژی میتونن بسیار سمی باشند و حتی موجب اتش افروزی بشن.‌. کسانی که میخوان همچنان در سایه های پلوتو بمونن، مسیر بسیار دشواری خواهند داشت.‌.

بیماریهای مزمن در این انرژی میتونن شدت پیدا کنن و بیماریهای پنهان روی سطح بیان.

اما بخش روشن داستان از انتخابی میگه که ممکنه در ظاهر عمقی نداشته باشه اما شما رو به درک وجودی خودتون و حتی گذشته تون میبره.
سدنا 11400سال طول میکشه تا به خورشید برسه..‌اخرین بازی که نزدیک زمین بوده 9400سال پیش بوده که موجب تغییرات شدید اب و هوایی شده.‌. بهمین دلیل در این ماه کامل، میتونیم انتظار تغییرات اب و هوایی باشیم.‌

 

پیوند ونوس و اورانوس

پیوند ونوس و اورانوس ازادسازی شما از زنجیرهاییه که نمیگذاره به خود واقعی‌تون متصل بشین.. اورانوس دنیای سوشیال رو حاکمیت میکنه و در این طی انرژی های ماه کامل، اخبار مربوط به زنان، افشاگریها توسط زنان میتونه پررنگتر باشه.‌ در عین حال تغییرات ناگهانی ارزشهای پولی، دور از انتظار نیست.‌ این انرژی بسته به نمودار شما، میتونه باعث رشد یا هرج و مرج بشه.

 

حالا یا هیچوقت

ماه کامل در مقابل خورشید، مرکوری و سدنا علاوه بر اینکه میتونه توافقات و حتی درک وجودیت خودمونو سخت کنه اما در لبه دیگه بهمون یاد میده قدرت درونی خودتو باور و ازاد کن.‌
یا حالا یا هیچوقت..
مرکوری هشدار میده صدای قلبتو بشنو، حقیقت ممکنه‌ بسیار ساده، سطحی اما عمیق باشه.‌ مرکوری وادارتون میکنه از حقیقت خودتون بپرسین..‌ چیزی که فراموش کردین یا در گذشته های دور دفن شده.‌

 

پیام های پنهانی سرنوشت

نقش جادویی مرکوری در این ماه کامل رو جدی بگیرین.. مرکوری پیامهایی از دنیای پنهان برای شما خواهد داشت.. از روی سطح اومدن احساسات خودتون یا دیگران.‌
27درجه تارس، درجه سیستم ستاره ای پلیدین ها یا خوشه ستاره پروین هم هست.. پیامهایی در راه است.

ایا میتونیم بگیم سرنوشت داره بما پیام میده؟؟
مرکوری در مخالفت این ماه کامل برای ذهن ما که تصمیمات ما رو و اینده ما رو رقم‌میزنه پیامی بزرگ داره…

این دنیایی ناشناخته ست.. دنیایی جدید با ارزشهایی جدید که اورانوس و ونوس دارن اونو میسازن و این انتخاب شماست..‌
از قدرت ذهنتون برای ساختن اینده ای روشن استفاده میکنین یا در سایه و تاریکی می‌مونین؟

اگه سیاراتی در 25 تا 30درجه نشانهای ثابت دارین، اونها‌ پیامهایی عمیق برای شما دارن.

 

 

کارت تاروت ماه کامل نشان عقرب
کارت تاروت مرتبط با این‌ماه کامل

VIII Cups

ایا ما میخوایم از شب تاریک روح‌مون عبور کنیم؟
تمامی چالشهای ما روبروی ماست..‌ما با تمام اون درسها روبرو هستیم اما ایا اونقدر قوی شدیم که اونها رو درک کنیم؟
هشت جام، هشت بخش از پنهانی ترین بخشهای شخصیتش رو میبینه.. هشت سایه از مهمترین سایه هاش رو.. پرسش هاتونو از خودتون بپرسین..

اولین پرسش و مهمترین پرسش:
من کی هستم؟؟
برای چی اومدم؟

بعد دنبال سیاهی های زندگیتون باشین، اونجاهایی که شکست خوردین و نرسیدین.. ایا باز هم میخواین در الگوهای منفی و تکراری حرکت کنین؟
ایا میخواین همچنان اون بخش تاریک شما رو کنترل کنه؟
ایا همچنان میخواین روی دروغهایی که به خودتون میگین زندگی کنین؟

این کارت مشاوره هست.. ایا به کسی نیاز دارین که شما رو کمک کنه؟ پس حرف بزنین.

این ماه کامل در کنار این کارت ازتون میخواد حرف بزنین.. اول با “خودتون”.. صریح و روشن.. حقایق و دستکم برای خودتون عنوان کنین.

 

نور و عشق برای شما

ماریا????????

11 پاسخ

  1. امیدوارم که پیام های اصلی اش رو بتونیم درک کنیم تا در مسیر درست رشد قرار بگیریم

  2. سلام ماریا جان
    کاش یه کلاس میزاشتین برای درک و شناخت سیاره ها و ستاره ها! من همیشه گیج میشم.

    1. سلام عزیز دلم.. در همین وبسایت در قسمت آسترولوژی – مبانی من سیارات و خانه ها و نشانها رو توضیح دادم عزیز دلم. البته بسیار خلاصه اما نکات مهم گفته شده. ????????????

  3. ممنون ماریای مهربا. حقیقتا به راهنما و مشاور نیاز دارم. از زمانیکه با پیجتون آشنا شدم دلگرمی زیادی برام بودین. پیام هاتون وه با عشق نوشته میشه. ممنون که هستین. میشه لطفا راهنمایی کنین من تا از این چرخه باطل پر از شوست و سختی رها بشم. من و دخترم چند ساله که همش در گیریم و پیاپی بد میاریم و دور باطل میزنیم.???? ❤ راستی من یه اسم شناسنامه ای دارم که لیلا ست و یه اسم گه از بدو تولد صدام کردن نازی.

    1. سلام نازی عزیزم.. متشکرم از توجهت بمن و قلب بزرگ و مهربونت.. وقتی ما در یه چرخه تکراری اشتباه گیر میکنیم کیهان در حال درس دادن بما هست.. اشتباهاتی با بن مایه یکسان اما در ماسکهای مختلف.. در اینکه خیلی ها از سال 2007 به بعد دچار چچالهشای عمیق شدن و بخصوص از سال 2012 شکی نیست اما یک جایی مسیر جدید باید برای ما باز بشه. من پیشنهادم بشما این هست وه چارتتولدتون رو بررسی کنین و ببینی در کدوم نقطه شما دچار انسداد شدین . نور و عشق برای قلب مهربونتون????????????

  4. سلام و آرزوی سلامتی. تشکر از انرژی مثبت شما. تصویر کارت تاروت 8 جام است
    Vlll……در جستجوی معنای عمیق تر

    1. وقتتون بخیر ممنونم از بذل توجهتون.. تصحیح شد.. نور و عشق برای قلب بزرگتون⭐️⚛️????⚜️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *