Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

پلوتو در پیوند با نودجنوبی

تحلیل آسترولوژی پیوند پلوتو و نودجنوبی

پلوتو یا هادس خدای دنیای مردگان هست.. دنیای زیرین.

نماد و اسطوره پشت سر پلوتو در مورد مسایل تاریک و عمیق زندگیه..‌ سیاره تحول و دگردیسی و جستجوهای عمیق داخلیه. فرکانس پلوتو روی قسمتهای تاریک روح و ذهن ماست. همه ما در طول زندگی با یه رویداد پلوتونی در زندگی مواجه شدیم یا میشیم.. اتفاقی گسترده که ما رو به دنیای جدیدی میبره.‌

در نماد شناسی پلوتو، ما با طرح دوحیوان روبرو میشیم..‌
عقاب و مار..‌ علت این دوگانگی این هست که وقتی انرژی پلوتو میخواد ما رو تغییر بده دوحالت پیش میاد.. یا ما مثل عقاب پیر از خاکسترمون تبدیل به ققنوس میشیم و صعود میکنیم یا وقتی پلوتو ما رو زمین میزنه، روی زمین‌های سیاه و تاریک ناامیدی و نفرت خزنده میشیم.
این انتخاب ماست، همیشه انتخاب ماست در زمانهای اکتیو شدن انرژی پلوتو که ما فرصت پیدا کنیم برای نشون دادن اون ورژن تبدیل شده و قدرتمند خودمون یا ورژن تاریک و سیاه‌مون.

پلوتو رسما از نوامبر 2018 وارد کپریکورن شد. (قبل از اون در ژانویه ورود اولیه رو داشت که در حرکت برگشتی به کماندار برگشت) پلوتو تا سال2026 در کپریکورن خواهد بود اما چیزی که پلوتو رو امسال و سال اینده برجسته میکنه حضور اون در نشان کپریکورن بهمراه سترن و نود جنوبی هست.‌

 

قدرت این اکتیو شدن، کدوم بخش از زندگی شما رو نشونه گرفته؟

امروز پلوتو اکتیو میشه.. پلوتو و نود جنوبی هر دو از عمیق ترین سطوح حرف میزنن.. در انرژی این‌پیوند خیلی مسایل از تاریکی ها به نور میان.. پلوتو فریبکاری ها، دروغ ها، زشتی ها رو در این پیوند نشونتون میده و با نودجنوبی، باید با اونها خداحافظی کنین.‌ برای همیشه.

قوچ ها: شغل و حرفه شما در معرض تغییره..‌ ایا در گذشته به اعتبار شغلی شما صدمه خورده؟؟ پلوتو در بخش شغل و حرفه تجربه های شما رو تغییر میده.

تارسها: فلسفه ها و بینشهای زندگی شما در حال تغییر هستن. اگه درگیر مسایل مهاجرتی هستین تغییراتی در راهه.‌ پلوتو در بخش فلسفه و برنامه های بلندمدت برنامه های شما رو تغییر میده.

دوقلوها: سهم بزرگی از این انرژی مال شماست. برای رهایی و ازادی از ترس هایی که دیگه بهشون نیازی ندارین.‌ پلوتو در بخش عمیق ترین اسرار تغییراتی رو ایجاد میکنه. در بخشی که به پول دیگران هم مربوطه.

خرچنگها: روابط شما تحت تغییر بزرگ‌هستن..‌ از روابط،ازدواج گرفته تا شرکای کاری..‌ پلوتو در بخش روابطتون شما رو به تغییر دعوت میکنه.

لئوها: این فصل تغییر بزرگ زندگی شماست..‌ از ایده ها و تفکراتتون گرفته تا روزمره هاتون.‌.‌ به سلامتی تون دقت کنین.‌ تغییر پلوتو در عادتهای شماست.

خوشه ها: قلبتون شکسته؟.. دردی در قلب که شما رو میتونه به شکوه برسونه..‌ پلوتو تجربه های شما رو در عاشقانه ها و شادی قلبتون تغییر میده.

لیبراها: ریشه هاتون و گم کردین یا دنبال زندگی گذشته هستین؟ ایا دنبال اصالت وجودی‌تون هستین؟ توی خانواده به چه چیزی خیلی اهمیت دادین یا ندادین؟؟ پلوتو تجربه های شما رو در بخش خانه و ریشه تغییر میده.

عقرب ها: نگاهی به روابطتون بندازین. نوع نگرش و عملکردتون با ادمها..‌درست بوده آیا؟ پلوتو نگرش شما رو به ادمها و ارتباطاتتون تغییر میده.

کماندارها: ارزشهای شما در حال تغییره..‌در رابطه با موارد پولی ایا حقی از شما خورده شده؟ یا برعکس؟؟ پلوتو نگاه ارزشی شما رو تغییر میده از روابطتون و عاشقانه هاتون گرفته تا پول ئ سرمایه گذاریها و ختی نگاه به خودتون.

کپریکورن ها: چه چیزی باید در شما تغییر کنه؟ در خود شما..‌شخصیت یا هویت شما.. پلوتو اگاهی های شما رو به تمام عملکردهاتون تغییر خواهد داد.

اکواریوس ها: شما باید معنویت حقیقی رو پیدا کنین..‌ بقول هاووکینگ بزرگترین دشمن اگاهی جهل نیست. توهم اگاهیه. پلوتو ازتون میخواد بیدارربشین و خود واقعی تون باشین.‌

ماهی ها: حامی های شما چه کسایی بودن؟ ایا از اونها صدمه خوردین؟؟ هم‌تیمی هاتون، هم فکراتون و کسایی که فک میکنین حامی شما هستن در معرض نور قرار میگیرن.‌ ایا واقعی بودن؟؟!پلوتو بینش های شما در ارتباط با دیگران رو تغییر میده.

 

 

پلوتو در این بخش تجربه های شما رو تغییر میده.

عشق و نور برای شما

ماریا

6 پاسخ

  1. در واقع همینطوره
    توی خانواده به تنها چیزی که اهمیت نمیدادم خودم بود.وقتی برای تک تک افراد خانوادم فداکاری میکردم و خودمو نادیده میگرفتم،هیچی برام باقی نموند.

    1. چه خوب که همه مون چیزهایی رو درک میکنیم برای مسیرهای آینده مون.. ممنونم از نوجهتون ????????⭐️

  2. ممنون ماریای عزیز. نوشته هات همیشه حال دلم خوب میکنه. خیلی عزیزی.شاد و موفق باشی❤????????

    1. خوشحالم که نوشته های من انرژی خوبی بهت میده.. امیدوارم همیشه همینجور باشم:) ????????⭐️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”