Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 9 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

خورشید مخالف انرژیهای کپریکورن، وضوح بیشتر برای رویارویی عمیق تر

وضوح بیشتر برای رویارویی عمیق تر

انرژیهایی برای وضوح بیشتر

 

از 9 جولای با انرژیهای سنگینی روبرو شدیم..‌ خورشید خرچنگ قدم به قدم با شروع به رویارویی با نیروهای حاضر در کپریکورن کرد.. نیروهایی که بیشتر از اونکه قصد داشته باشن عرصه رو بما تنگ کنن قصد دارن ما رو به تولد و ظهور جدیدی از خودمون برسونن.. وضوح بیشتر برای رویارویی عمیق تر.. خورشید ما رو اگاه میکنه که در برابر نیازهای درونی و بیرونی زندگیمون چطوری تصمیم میگیریم و اساس و ساختار تصمیمات آینده ما چه چیزهایی هستن. اگه در مسیری خارج از هدف روح و نودشمای تون باشین ممکنه با چالشهایی در زمینه ای که باید تغییر کنه روبرو بشین. 

 

 

خورشید مخالف انرژیهای کپریکورن

خورشید مخالف انرژیهای کپریکورن
خورشید مخالف انرژیهای کپریکورن

در این بین بسیاری انرژیها از عمق روح و روان ما قابلیت بالا اومدن داره.. در حالیکه ما هنوز با انرژیها پرتال قوی خورشید گرفتگی دوم جولای کار میکنیم، با نگاهی به مسایلی که از اون پرتال پررنگ تر شدن باید نگاه عمیق تری به قلب، احساسات و فرایندهای تصمیم گیری مون در دنیای بیرونی داشته باشیم. مسایل خانوادگی کارمیک ممکنه بالا بیان و شما رو در چرخه و توالی تکرار با شدن بیشتری قرار بدن تا شما نسبت به چیزی که باید تغییر کنه، اگاه بشید.

هرگونه ضعف در ساختار فعلی زندگیتون توسط خورشید بشما نشون داده میشه. با روی سطح اومدن مشکلات توجه شما متوجه ساختارهای مادی یا بیرونی میشه که با هدف روح شما سازگار نیست. انرژی خورشید بشما اجازه میده که دوباره به تنظیمات الهی قلب تون برگردین. با این انرژی نه تنها شما، که مردم بسیاری چالشهای قابل توجهی رو تجربه خواهند کرد اما این تنها برای تبلور الماس درونی شماست. تبدیل شما به خودواقعی شما. 

 

 

مرکوری برگشتی و مارس

مرکوری برگشتی و مارس
مرکوری برگشتی و مارس

در عین حال مرکوری برگشتی و مارس در زاویه چالشی با اورانوس، زنگ بیداری شماست برای تصمیماتتون در اینده.. اورانوس اینده است و در تمام زوایای چالشی قصد داره چیزی رو به تغییر یا رهایی برسونه برای فرصتهای اینده.. این قدرت دیدن بیشتر و وضوح بیشتر هست برای دیدن نقاط چالش دار .. این داستان با زاویه خوب مارس و مرکوری با کایرن زیباتر میشه، وقتی که ما میتونیم زخم هایمون و ترسهامون رو بشناسیم تا با انرژی مارس، جسورانه تر بسمت تصمیمات و تغییرات اینده حرکت کنیم. مرکوری در عین حال موضوعات پایه ای خورشیدگرفتگی رو بررسی میکنه و منعکس کننده موضوعات اصلی و پایه ای هست که توجه به اونها برا آینده ما ضرورریه.

کایت شفا و عشق و امید

 

وضوح بیشتر برای رویارویی عمیق تر
وضوح بیشتر برای رویارویی عمیق تر

اما من همیشه بشما گفتم در برابر تمام چالشهایی ‌که برای ما درست میشه، دررکنارش کیهان دو برابر قلب ما رو تقویت میکنه.‌
کایت بینهایت زیبای ماه عقرب، ما این کایت رو قبلا هم داشتیم..‌ در دفعه پیشین مرکوری و مارس هم در این کایت دخیل بودن .. این کایت اگاهی روح و قلب شماست برای خروج از حلقه های تکراری.. خروج از دروازه های گذشته و ورود به اینده..‌ در حال حاضر تمرکز انرژیها روی بخش عمیق ناخوداگاه شما و اموری مرتبط با خانه، خانواده، کار، مادر و حتی زمین در حال رخ دادن است اما در بین تمام انرژیهای سنگین برکت و موهبت نپتون رو فراموش نکنین.. نپتون با زاویه خوب با سترن از اهداف اینده ما حمایت میکنه.. نپتون برکت الهی و شفای الهی هست که در روح ما جریان داره.‌ وضوح خورشید بشما نشون میده چه چیزی باید انجام بشه..‌چه چیزی باید تغییر کنه..‌چه چیزی باید رها بشه.

 

انرژی ماه عقرب در این کایت

انرژی ماه عقرب در این کایت
انرژی ماه عقرب در این کایت

ماه با انرژی نشان عقرب، اطلاعات مربوط به یک کار پایه ای ارزشمند رو که با هدف روح شما منطبق هست رو در شما بیدار میکنه.. ماه همزمان با ونوس در ارتباط هست.. چالشهای محیط خانوادگی و باز شدن زخم های روابط برای بهبود از الزامات این انرژی هست.

و باز هم مرکوری برگشتی

مرکوری برگشتی شما رو دعوت میکنه به توقف ذهن بیرونی برای درک عمیق تر و با زاویه با کایرن شما رو دعوت میکنه به بازگشت به ریشه هاتون..‌نگاه کردن به درون برای غلبه بر مسایلی که باعث شدن ارامش و امنیت شما گرفته بشه..‌  کجا درک کردین و کجا درک شدین .. باز هم تکرار میکنم انرژی مارس و مرکوری برای درگیریهای بیرونی نیست..‌برای درک عمیق تر انگیزه ها و احساساتتون هست.

 

 

انرژی اورانوس

مارس و اورانوس  هزار برابر اونچه که قابلیت آتش سوزی و تخریب داره قابلیت روشن کردن نور در سرزمین آرزوهاتون رو داره. این انرژی عالیه برای برای ارتباط با اگاهی بعد پنجم. .. برای زده شدن یه جرقه و پیدا کردن یه ایده. راه حل یک مشکل .. یک کار خوب. مارس با کایرن در تبادل  انرژی هست پس زخمهای ارتباطی تون رو میتونین بهبود بدین.در این انرژی انگیزه های شما و ایده های شما میتونن با دریافت اگاهی اورانوس به تغییر قابل توجهی برسن.
ایده یا روشی جدید برای منابع مالی و یا حتی بهبود روابط خراب شده.‌. اورانوس در تارسس، سرزمین ارزشها، عشق و پول هست.اورانوس و مرکوری و کایرن.. مثل یک درمانگر مشغول بهبود زخم هون بشین.

 

این کایت در کنار تمام انرژیهای سخت با شماست تا

در کنارترس هاتون بهتون قوت قلب میده
در کنار نفرت شما، عشق رو در شما متولد میکنه
و در کنار تردید شما، بهتون جسارت میده

 

برکت کیهان در لحظه هاتون ✳️♾

یک پاسخ

  1. من بتازگی با پیج شما اشنا شدم و تمام جمعه من در ارشیو شما گذشت, بسیار عالی بود, من یک اکواریوس قدردان از زحمات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *