Current Moon Phase

First Quarter Moon
First Quarter Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 7 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

برگشتی مرکوری در نوامبر 2018

تحلیل و بررسی مرکوری برگشتی در نوامبر 2018

مرکوری روی اندیشه و ارتباطات ما اثر می گذاره. ممکنه در طول برگشتی مرکوری تمرکز روی افکار برای ما سخت باشه و ما به کلمات حساس باشیم یا خیلی زود دچار سوء تفاهم بشیم. در طول برگشتی مرکوری پروژه‌هایی که روشون کار می کنیم امکان داره تغییر مسیر بدن و انجام بعضی از کارها یا نتیجه گیری از آنها به زمان بیشتری نیاز پیدا کنه.

پس برگشتی مرکوری میتونه یک زمان فوق العاده باشه برای بررسی و بازبینی .. مافرصت پیدا می‌کنیم تا انبوه کارهای عقب افتاده مون رو رسیدگی کنیم.. رسانه های اجتماعی مون رو مرتب و بازبینی کنیم.. ارتباطات مون را بازنگری کنیم و چون مصادف است با مستقیم شدن ونوس، خیلی از تفکرات ما در ارزش‌های جدید متولد میشه و مسلما وقتی راجع به چیزی داریم فکر میکنیم و اون رو بررسی میکنیم توی ذهنمون، اون رو با استانداردهایی که ونوس برگشتی بهمون یاد داده رتبه بندی می کنیم.

 

اینجا کماندار.. نشان آتش

برگشتی مرکوری ابتدا در آتش است..  در آتش و نور، پس شما آگاهی های بیشتری رو در اعتقادات یا برنامه هاتون بدست خواهید آورد .اگه با مراجع حقوقی سر و کار دارید این میتونه نتیجه هاتون رو به تاخیر بیندازد و شما این رو به چشم برکت بینید نه شدت .

مرکوری در کماندار با یک انرژی گرم روبه‌رو هست که میتونه آتش انرژی کلمات شما رو زیاد کنه. اما نگران نباشید.. عقبگرد ونوس به ما کمک کرد تا به یک ذهنیت سازنده برسیم و مسلما ما دیگه خودمون رو در رویارویی با مسائل بی ارزش قرار نمیدیم.

حالا ونوس در لیبرا به مرکوری برگشتی کمک میکنه تا هر جایی در ارتباطاتمون  اختلاف داریم اون رو واضح تر و شفاف تر ببینیم و براش راه حل پیدا کنیم.

مرکوری برگشتی در کماندار ایمان ما را تست می‌کند.. امیدها مون رو و هر سوال توی ذهن ما می تونه ما را به حقیقت نزدیکتر کنه. حقیقتی که مرکوری در عقرب هم به ما اجازه کشف و بیانش رو میده و اجازه میده ما از عقاید خودمون دفاع کنیم حتی اگر قرار باشه به روابطی پایان بدیم.

ونوس برگشتی ما رو با ارزشهای والاتری متولد کرد و این بار قادریم تا خودمون باشیم و از هویت و قلبمون فارغ از ارزش های پوچ دفاع کنیم.

برگشتی مرکوری در 6 دسامبرتموم میشه و این آخرین برگشتی سال ۲۰۱۸ است.

خدای پیام آور در آسمانها به ما فرصت می‌دهد تا حقیقت خودمون رو به جهان اعلام کنیم و برای سال جدید با ارزش‌های جدید متولد بشیم.

 

عشق و نور برای شما
⚛️????ماریا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *