Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تاثیر ماه گرفتگی نشان لئو بر دوازده نشان زودیاک

تاثیر ماه گرفتگی نشان لئو بر دوازده نشان زودیاک

 

لازم به ذکر هست تاثیر پیوند ونوس و ژوپیتر بطور مفصل در هوروسکوپ صوتی ماه ژانویه که در کانال تلگرام قرار داده شده در دسترس علاقمندان قرار داده شد و در اینجا دوباره بطور بسیار خلاصه بیان شد.

 

♈️قوچ‌ها و رایزینگ قوچ‌ها♈️

زندگی عشقی شما تحت گرفتگی میتونه در شرایط تغییر قرار بگیره. اگه در روابط بیهوده باشید و براتون نتیجه ای نداشته باشه احتمالا باید آنها را به اتمام برسونین.‌ اگر توی رابطه هاتون مشکلی هست چون شما مارس رو هم در خونه خودتون دارین لازمه ذهنتون رو آروم نگه دارین تا بتونین تصمیم بگیرید. تغییرات مهم شما در بخش زندگی عاشقانه است که میتونه شرایط این بخش را براتون در نهایت بهتر کنه. خانواده و بچه ها هم ممکن تحت تاثیر گرفتگی دچار تغییراتی بشن و شما مجبور باشین تصمیمات جدیدی رو درباره اونها بگیرین.

ژوپیتر  و ونوس هم با حضور در خونه نهم شما بشما موفقیت های اکادمیک، سفرهای خارج از کشور، ارتباطات عاطفی راه دور و کشف مسیرهای معنوی جدید رو برکت میده.

 

♉️تارس ها و رایزینگ تارس ها♉️

با توجه به اینکه ماه نو بخش کاری تون رو تحت تاثیر قرار داد این گرفتگی میتونه این بخش رو به چالش بکشه.ممکنه نیاز به تصمیم گیری مهمی داشته باشین.‌ تغییرات کاری یا اصلاحات در زندگی بنظر ضروری میرسه. حواستون باشه تمرکز زیاد روی قسمت کاری باعث نشه از خانواده دور بشین.‌ این ماه گرفتگی رسما بخش خانه و خانواده رو براتون تحت تاثیر قرار می دهد تا شما توجه بیشتری به این بخش داشته باشید.
ونوس و ژوپیتر هم در خانه اسرار میتونه براتون سرمایه‌گذاری‌های جدید و تحول در بخش های مالی و پولی رو براتون به ارمغان بیاره.‌ ممکنه شراکت جدیدی رو آغاز کنید که بهتون سود زیادی رو بده.

♊️دوقلوها و رایزینگ‌دوقلو♊️

شما جز دسته افرادی هستین که این گرفتگی میتونه روی جریان زندگی شما تاثیر زیادی داشته باشه. اگر در دوره های آموزشی شرکت می کنین ممکنه با تغییراتی روبرو بشید. ممکنه اساتید جدیدی رو در برنامه اموزشی تون داشته باشین. در بخش معنوی هم ممکنه اساتید جدیدی را پیدا کنید. مراقب ارتباطات‌تون باشین. حواستون باشه به عنوان هشدار که از فایل های لپ تاپ خودتون بکاپ بگیرید. روابط شما با خواهر یا برادرتون میتونه دچار تغییراتی بشه ولی در نهایت شما به آزادی و شادی قلب بیشتری دست پیدا می‌کنین.‌ برنامه ریزی های پولی و مالی تون رو با دقت انجام بدید.
ونوس و ژوپیتر هم روی خونه هفتم شما هستند و همانطور که توی هوروسکوپ ماه ژانویه هم گفتم روابط با شما با دیگران میتونه تقویت بشه. اگر در کارهای گروهی و عمومی هستین میتونه شما رو مشهورتر کنه. چه در روابط عاطفی و چه روابط کاری براتون برکت و شانس زیادی بیاره. این انرژی امکان اشنایی شما با افرادی رو فراهم میکنه که موجب رشد کسب و کار شما بشن.

♋️خرچنگ ها و رایزینگ‌خرچنگ♋️

شما جز دسته نشان هایی هستین که این گرفتگی میتونه تاثیر بزرگی روی شما بگذاره. ماه حاکم شما هست و این گرفتگی لزوم استراحت روحی و روانی رو بشما یاداوری میکنه.‌ مدیتیشن می تونه برای شما بهترین راه حل باشد.‌باید بتونین از گذشته خودتون رها بشین و فکر کنین که چطور میخواین در مسیرهای قوی تر و بهتر حرکت کنین.‌ این گرفتگی میتونه بخش های پنهان زیادی رو براتون روشن کنه.. بنابراین کشف دنیای واقعی و حقیقی تون بسیار مهم هست. بخش پولی و مالی شما هم تحت تاثیر این گرفتگی فعال میشه و احتمالاً چیزهایی هست که شما آنها را نادیده گرفتین و این گرفتگی میتونه وضوح بیشتری به شما بده.
برکت ونوس و ژوپیتر در بخش سلامتی شما میتونه بهتون کمک کند تا برنامه‌ریزی‌های مربوط به سلامت جسمتون رو به راحتی انجام بدین. اگه در بخش کاری نیاز باشه کارمندانی استخدام کنین ژوپیتر بهتون کمک میکنه تا افرادی شایسته رو انتخاب کنین. این تاثیر رو در هوروسکوپ ماه ژانویه بطور کانل توضیح دادم.

♌️لئو ها و رایزینگ‌لئو♌️

تمرکز این گرفتگی روی نشان خود شما هست.‌ پس باید توجه بیشتری به خودتون داشته باشین و در مورد خودتون بیشتر یاد بگیرین. محدودیت‌هاتونو رو بشناسین و اون چیزهایی که بهتون شادی و آرامش نمیده رو رها کنین. این گرفتگی بهتون میگه با شجاعت واقعیت‌های زندگی‌تون رو بپذیرین.
اعتقادات شما میتونه در این گرفتگی شروع به تغییر کنه.‌ شما باید یاد بگیرین که از تغییر نترسین. از طرف دیگه روابط شما هم تحت نیروهای این گرفتگی قرار می‌گیرن. سعی کنید تعادل رو در روابط کار و حرفه ای تون حفظ کنین.
ونوس و ژوپیتر هم در بخش قلب شما به شما برکت میدن و حتی میتونن در مسیر حرفه ای و کاریتون هم براتون موفقیت‌هایی رو نصیبتون کنن.

♍️خوشه ها و رایزینگ‌خوشه♍️

شما یکی از نشانهای هستین که زیاد درگیر استرس های این گرفتگی نمیشین. این گرفتگی با تقویت خونه دوازدهم شما میتونه بخش معنوی شما و باورهای شما رو تغییر بده..‌ همچنین با تاثیر روی بخش شهودی شما ممکن شما رو به گذشته‌تون وصل کنه. زندگی عشقی شما هم تحت تأثیر این گرفتگی ممکنه قرار بگیره..‌دوستی های مشکوک ممکنه به پایان برسن.‌در اینجا هر رابطه کاری یا دوستی که ناسالم باشه به پایان ممکنه برسه.‌ اگر در دوستی هاتون مشکلی وجود نداشته باشه میتونه به یه ارتباط بلندمدت و محکم تبدیل بشه.‌ ایجاد نظم بین ارتباطات و سلامت شما میتونه بسیار مهم باشه.
ونوس و ژوپیتر هم‌ بخش خانه و خانواده شما رو تحت تاثیر قرار میدن.‌ برکت و شانس در این بخش می‌تونه منجر به جابجایی خوب و یا خرید خونه بزرگتر بشه.. ممکن در شرف ازدواج و وسیع تر شدن خون قرار بگیرین.. سهرت و اعتبار شما هم‌میتونه رشد کنه و شما‌ رو در مسیر موفقیت های بیشتر قرار بده.

♎️لیبرا ها و رایزینگ‌لیبرا♎️

این گرفتگی شما رو بطور غیرمستقین هدف قرار میده.
دوستی های شما آزمایش و تست میشن و دوستانی که برای شما باقی میمونن دوستانه وفاداری هستند که در مسیر آینده میتونن براتون مفید باشن. شما ممکنه در حال حاضر اطرافتون فقط کسانی باشند که وقتی در مشکلی هستند شما رو به یاد میارن و این گرفتگی مرز دوستی های شما را مشخص میکنه. نرم افزار ها و سیستم های کامپیوتری و فعالیت‌های سوشال شما میتونه بهترین عملکرد رو داشته باشه در عین حال باید مراقبه نکات ایمنی هم باشین..‌ آنتی ویروس خودتونو به روز نگه دارین و بکاپ از اطلاعاتتون بگیرین. اگر قصد خرید وسایل الکترونیکی دارید بهتر کمی نزدیک به دو هفته صبر کنین.‌ تغییرات حرفه ای رو ممکنه تجربه کنین..
ونوس و ژوپیتر بخش روابط شما را تقویت می‌کنن .. روابط شما میتونه گسترده تر بشه.. آشنایی های خارج از مرزها رو پیدا کنین یا دوستانی در حوزه کاری در کشورهای همسایه که میتونه به شما در رشد کاری و مالی کمک فراوونی کنن.‌

♏️عقرب ها و رایزینگ‌عقرب♏️

این گرفتگی روی شغل و حرفه و اعتبار شما تاثیر زیادی میگذره اگر جایی کار می کنین ممکنه از کار کردن در اونجا انصراف بدین و دنبال کار جدیدی بگردین. این گرفتگی اصلاحات رو از شما می‌خواد..‌ لازم هست در بخش کار و حرفه ای و در رابطه با مسوولیت هاتون تغییراتی را بدیدو بازنگری هایی رو داشته باشین. اینجا هر چیزی نیاز به اصلاح داشته باشد بهتون این گرفتگی نشون میده. اگر کشمکش های قانونی دارید باید مراقب باشین. این گرفتگی بهتون کمک میکنه مسیر عاقلانه زندگیتونو پیدا کنین و باورهاتون رو به بلوغ برسونین و اگر نیاز به اصلاح دارد اونها رو اصلاح کنین.‌
در نهایت خانواده و والدین ممکن است به شما در این قسمت یادآوری بشن..‌ آیا شما خانواده تون و مسوولیتهایی که در قبال اونها دارین و فراموش کردین؟
آیا در این بخش نیاز به بازنگری و تجدیدنظر در رفتارتون می بینین؟

ونوس و ژوپیتر هم بخش مالی و پولی شما رو به برکت می‌رسونن.‌ در این بخش درآمد شما میتونه افزایش پیدا کنه و حتی معاملاتی انجام بدین که براتون سود خوبی به همراه داشته باشه. فقط باید کمی حواستون به مسائلی باشد که از دید شما پنهان هستن.

♐️کماندارها و رایزینگ کماندار♐️

این گرفتگی خونه نهم رو تحت تاثیر قرار میده..‌ دقیقا خونه خود شما..‌ اگر در حال تحصیل هستید ممکن تغییرات ناگهانی را تجربه کنین.. بخش اعتقادی و باورهای شما میتونه دچار تحولات و تغییرات بشه. ذهن شما در این گرفتگی تحت تاثیر قرار میگیره تا به چیزهای عمیق تری فکر کنه.‌ مسایلی پیش میاد که ممکنه شما رو به یک گروه یا یه اعتقاد مشکوک کنه و شما در جستجوی حقیقت بر بیاین. اگه درگیر کارهای مهاجرت یا بورس تحصیلی هستین این گرفتگی میتونه براتون مثل اهرم عمل کند و اگر جایی کار شما گیر کرده اونو آزاد کنه. روابط و مذاکرات و قراردادهاتون هم شما هم تحت تاثیر این گرفتگی قرار می‌گیرن.‌ مراقبت وسایل الکترونیکی خودتون باشید مثل گوشی موبایل و ماشین و یا لپ‌تاپ.

البته با حضور ژوپیتر و ونوس و پیوند این دو، شما از برکات و سخاوت اونها برخوردار هستین. امسال سال شماست تا هر چیزی که بخواین رو بدست بیارین و یا دستکم بذرهای اونو بکارین.

♑️کپریکورن ها و رایزینگ‌کپریکورن♑️

در این گرفتگی هشدارهایی برای شما وجود داره.. خونه هشتم شما تحت تاثیر قرار می گیره پس از مکان هایی که مشکوک هستن باید دوری کنین..‌ مراقب ارتباط با افرادی باشین که ممکنه در معرض مصرف مواد مخدر باشن و در روابط جنسی هم مراقبت کنین و سلامت و بهداشت‌تون رو را در نظر بگیرین. اگر شما روابطی دارین که دوست دارین پنهان بمونه در طول دو هفته آینده مراقب باشین و محتاط.
اگر در روابط کاری یا حرفه‌ای با دیگران شریک هستین مراقب باشید و کاملا اسنادتون‌رو شفاف و به روز نگه دارین.‌ مسئله پنهانی بین شرکا یا در روابط خصوصی ممکنه به راحتی اشکار بشه. اگر در کارهای متافیزیکی هستین مراقب اعمال جادوی سیاه باشین که در اون گرفتار نشین.‌ روابط عاشقانه شما هم میتونه با تغییرات مواجه بشه. ارزش‌های نگاه شما به دیگران و نوع ارزش‌گذاری که انجام میدین میتونه تغییر کنه.
ونوس و ژوپیتر هم در بخش خونه پایانی و انتهایی شما هستند.. این میتونه به دستیابی شما به قدرت ها و تجربه های معنوی بالاتر بشما کمک کنه.

♒️آکواریوس و رایزینگ آکواریوس♒️

این گرفتگی زندگی عاشقانه شما و روابطتون رو تست میکنه..‌ هر احساسی که سرکوب کردین و یا هر چیزی در گذشته بهتون آسیب زده الان میتونه در ذهنتون زنده بشه که باید اونها رو با آرامش کنترل کنین. توجه کنین که این اتفاقات به این دلیل رخ میده تا شما آنها را بهبود بدین. اگه هر چیز اینجا پایان پیدا کنه چون پایه قوی نداشته اما در جای دیگه میتونه به رشد محکم‌تری برسه. در هر حال چالش شما در این گرفتگی، روابط شما و دیگران هست. اگر شما مجرد و تنها هستین باید ببینین چرا تنها هستین! این تنهایی چطور وارد زندگیتون شده..‌شاید لازم هست نگرش و اندیشه هاتون رو اصلاح کنین. در طرف دیگه این گرفتگی لزوم توجه شما به سلامت خودتوتو تاکید میکنه. باید لز سلامت جسمی گرفته تا سلانا روحی و رواتی.
ونوس و ژوپیتر هم خونه خودتون رو تحت تاثیر قرار میدن و این یعنی اینکه روابط سوشیال شما میتونه گسترده تر بشه. گروه های مورد فعالیت شما میتونه در سطوح بیشتری به رشد برسه و شما رو در معرض موفقیتهای مالی بزرگی قرار بده.

♓️ماهی ها و رایزینگ‌ماهی ها♓️

این گرفتگی در خونه سلامت شما هست و باید توجه بیشتری رو به این بخش بدین. از رژیم غذایی گرفته تا تنظیم زمان خواب و استراحتتون.‌ تغییراتی در برنامه کاریتون خواهید داشت..‌ اگر به عنوان رئیس یک مجموعه هستین ممکنه بخواین تغییراتی رو در ارتباط با کارمندانتون انجام بدین.. در غیر اینصورت ممکنه خودتون تحولاتی رو در محیط کاریتون ایجاد کنین. اگر قصد سرمایه گذاری دارین بهتره صبر کنین. بخش معنوی شما هم بنوعی در این انرژی‌ها درگیر هستن..‌ اگه در مسیر آموختن آموزه های معنوی جدید هستین انرژی های این گرفتگی میتونه شما رو به بخشهای عمیقی از ناخودآگاهتون پیوند بزنه.
ونوس و ژوپیتر هم بخش کاری و حرفه ای شما را شارژ میکنن..‌ مسیرهای شغلی شما میتونه با برکت حضور این دو باهم پر بار تر بشه و براتون شهرت و اعتبار حرفه ای بزرگی رو به ارمغان بیاره.

 

 

با ارزوی برکت برای همه شما

ماریا