Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ترنزیت مارس به نشان قوچ

تحلیل و بررسی ترنزیت مارس به نشان قوچ

 

.. ♂️♈️???? ????مارس روی درجات انتهایی..

فردا دقیقا در اول ژانویه ساعت 5:49 دقیقه مارس وارد خونه خودش یعنی نشان قوچ میشه.

مارس سیاره انرژی و عمل هست و با شروع سال نو، با ترنزیت مارس به نشان قوچ قدرتی رو به کل زودیاک تزریق میکنه برای پیشروی..‌

مارس در سال 2019 با سترن و پلوتو زوایایی رو ایجاد میکنه تا ما در چالشها قدرت مبارزه داشته باشیم..همیشه گفتم مارس قدرت روح شماست.. جایی که با قدرت ادامه میدیم و خستگی رو احساس نمیکنیم.. جایی که میشکنیم اما باز هم سرپا میمونیم..

خیلی مهم هست که این انرژی رو خوب ببینین و از اون در جهات منفی استفاده نکنین. سترن خواه ناخواه از سرعت بینهایت مارس کم میکنه و مارس رو در چالش خودشناسی قرار میده. ایا این چیزی که دارم براش میجنگم فایده ای داره؟ سترن پایداری شما رو هم در این قسمت تست میکنه.. چقدر به رویاهاتون پایبند هستین.

مارس با پلوتو و سترن فراتر از مرزها و قدرتها در سال2019 کار میکنه..‌ سال2019 سال دروازه تکاملی هست به پرتال 2020 و مارس در قوچ روی تکامل بُعدهای شخصیتی و روح ما با پلوتو و سترن کار میکنه.

جدا از بحث تکاملی، انرژی اتش قابلیت های بسیاری داره..‌از شور و شوق قلبها تا سوزوندن پایه های فاسد و ناکارامد با پلوتو!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *