Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ترنزیت مرکوری به نشان ماهی

تحلیل آسترولوژی ترنزیت مرکوری به نشان ماهی

 

مغز و فرآیندهای ذهنی ما توسط مرکوری و سیستم عصبی کنترل میشه. سیستم عصبی که  اعصاب شنوایی، کلامی و اعصاب لمسی ما رو تحت کنترل خودشون دارن.

 فردا 10 فوریه راس ساعت 14:20 دقیقه مرکوری وارد نشان ماهی میشه  و ذهنیت تحلیلی مرکوری به ذهنیت شهودی تبدیل میشه..‌ قوی‌تر شدن ذهن شهودی باعث میشه رویاهای ما واقعی تر باشن..‌ با مرکوری در ماهی ذهنیت ما باز و سیال هست و این خصیصه باعث میشه ما راه‌حل‌هایی را پیدا کنیم که قبلا نتونستیم پیدا کنیم.

مرکوری در ماهی به عمیق ترین بخش ذهن ما نفوذ میکنه و اون رو فعال میکنه. بهمین خاطرم هست که ذهن هنری و خلاقانه که جزء خصیصه‌های ماهی هست فعال میشه.‌ بسته به ذهنیت خودتون، مرکوری در نشان ماهی میتونه دید شما مبهم یا شفاف بشه. اگه با انرژی های کایرن و نپتون سعی کرده باشین سایه‌هاتون رو پاکسازی کرده باشی، مرکوری در عمق این اقیانوس بینهایت وسیع، ذهنیت شما رو هم‌ وسعت میده.‌ شما فراتر از ذهن عادی‌تون میتونین ببینین و با ذهن ناخودآگاه و شهودی‌تون میتونین چیزهایی رو درک کنین قبلا درک نکردین.

با مرکوری در ماهی شما از “قلب” صحبت می کنین و هر چقدر شما کار کرده باشین روی ناخودآگاه‌تون، ارتباط عمیق تری رو میتونین برقرار کنین. در طول دوران مرکوری در ماهی این قلب شماست که فعال‌تر میشه. به همین خاطرم بارها و بارها توی ویدئوهای امسال گفتم “نپتون” در سال 2019 نقش های مهمی را ایفا می‌کنه.

تفکر مرکوری، استدلال‌های مرکوری در نشان عمیق ماهی با همدلی همراه همیشه..‌ با شهود.. عنصر آب یه عنصر زنانه‌ست و انتزاعی، پس مرکوری توی ماهی میتونه خیلی راحت و عمیق درک کنه.. اما همونطور که بالا هم گفتم بشرط پاکسازی شدن از سایه ها در خونه12.

مرکوری در ماهی تحت تاثیر نپتون میتونه به درک‌های عمیقی برسه.. پذیرش بسیار عمیق، قوی شدن ذهن شهودی و احساسات.
از اونجا که مرکوری خودش عنصر هوا رو داره یعنی یه عنصر متغیر پس میتونه خیلی راحت با محیطش انطباق پیدا کنه.‌
تنها چالش مرکوری در ماهی این هست که فرایند پاکسازی نپتون در مسیر درست باشه. از اونجا که مرکوری در ماهی قدرت منطقی بودن کمی داره در صورت وجود سایه ها به راحتی میتونه تحت تاثیر نپتون قرار بگیره.

مرکوری توی ماهی میتونه خیلی زیبا و با احساسات حرف بزنه..‌ با خودش یا دیگران

مرکوری توی ماهی میتونه شما رو مرتبط کنه با زندگی گذشته‌تون
مرکوری توی ماهی میتونه به شما قدرت های متافیزیکی تون رو نشون بده.. مرکوری توی ماهی یعنی خونه آخر..‌ یعنی ارتباط با عشق ملکوت و عشق خالق.

من شخصاً در تحلیل آسترولوژی مرکوری در ماهی ترجیح میدم بجای اونکه بگم “ضعیف” میشه بگم بستگی به خودتون داره که مرکوری شما در نشان‌ماهی ضعیف عمل کنه یا بشما ذهنیت ناخوداگاهی قویتر از قبل بده.‌ ممکنه از لحاظ خطی نتونه حداکثر کارایی خودشو داشته باشه اما اگه به این اعتقاد داشته باشیم که ارتعاش بالای ذهن‌ناخوداگاه میتونه روی جریان ذهن خوداگاه ما تاثیر بذاره پس این موقعیت خوبی هست که فرکانسهای ذهنتون رو بالا ببرین.

مرکوری بطور معمول سه هفته رو در یک‌نشان سپری میکنه.‌. اما در نشان ماهی چون حرکت برگشتیش هم در همین‌نشان هست تا17  اپریل در نشان ماهی حرکت میکنه و بهتون یه فرصت استثنایی میده برای ارتباط بیشتر با عمق ناخوداگاهتون.‌

اگه با انرژی مرکوری در ماهی خوب کار کنین، در پایان این مدت ذهن شهودی شما در ارتعاش بالاتری قرار خواهد گرفت.‌

نور و عشق برای شما
????ماریا

 

 

8 پاسخ

  1. بازتاب: برگشتی مرکوری در نشان ماهی برگشتی مرکوری در نشان ماهی %

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *