Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

لیلیت در پیوند با نپتون

لیلیت در پیوند با نپتون

لیلیت در انرژیهای پیوند با نپتون برگشتی‌روی 16 درجه قرار گرفته.‌ قبلا هم گفتم که انرژی لیلیت در ماهی چیزی فراتر از تاریکی های جنسی هست که بعضا بهش اشاره میشه!! چرا که بحث لیلیت بحث “جنسی” نیست… بحت تبعیض “جنسیتی” هست و انرژی لیلیت در پیوند با نپتون نیاز انرژی های زنانه است به تغییر نیت های ناخوداگاه ما از حالت قربانی به استقلال.

 

لیلیت

لیلیت همراه با خشم و حساسیت همراهه.‌اون مورد غضب واقع شد چرا که مبارزه ای بود علیه مردسالاری( ردکردن ادم) .. فرکانس لیلیت فراری هست از تعصبات و سنتهای محدود کننده.‌ انرژی لیلیت بما قدرت میده برای مقابله با عدم تعادل انرژیهای مردانه و زنانه..‌مبارزه علیه سرکوبگری زنانه.

انرژی لیلیت در نشان ماهی

انرژی لیلیت دررماهی بیدار کردن نیروهای ناخوداگاه جمعی هست..‌ فرکانس لیلیت در ماهی احساسات و شهود شما رو فعال میکنه برای درک لایه های عمیق تری از عشق و زیبایی و همدلی اما مرز فریب و واقعیت کمرنگ هست.. ما دوست داریم با کل جهان همدل بشیم اما چقدر موفق خواهیم بود؟؟
سردرگمی هایی که ایجاد میشه زیاد هست..‌فریبهای سیاسی.. نوعی سرخوردگی دینی و عاطفی و جنسیتی..‌

 

نشان ماهی و خونه دوازدهم

خونه دوازدهم، خونه بازگشت به منبع هست و بازگشت خدا یکی از باستانی ترین انتظارات نسل بشر هست.‌هر دین و مذهبی بطرز دلخواه خودش اون رو معرفی کرده و ما خالق رو با تجلی های ظاهری اون شناخته ایم.. با قوانین و احکام و اعمال.‌ این آرم طرف مردانه خداست اما خانه دوازده متعلق به مفهومی عمیق تر هست.‌ پویایی یا فرایند درونی خدا. این خدا در خلاقیت خود و نه در خلقت خود، جوهر زنانه است که بطور سنتی در اسرار باستان تاکید شده.‌ بنابراین بازگشت، ظهور سمت زنانه خدا است که بتدریج قرنها درراونچه که ما “ناخودآگاه ” مینامیم شکل گرفته.

 

پیوند لیلیت و نپتون در نشان ماهی

انرژی لیلیت در پیوند با نپتون ما رو با واقعیت های پشت پرده اشنا میکنه.. واقعیت هایی که حباب توهم میتونه باز هم‌مانع درک روشن اون بشه‌. برای استفاده از انرژیهای مثبت لیلیت باید اول بدن احساسی ما از مشکلات و احساسات سرکوب شده و تاریک پاک بشه و کلید این داستان ” انکار نکردن” هست.. “پذیرش”
این ترنزیت استقلال بخش زنانه است.. از خانواده ها گرفته تا جامعه جهانی. انرژی نپتون حمایتگر لیلیت خواهد بود تا شما متوجه قدرت و پتانسیل های درونی خودتون بشین و ارزشهای نامتعارف قبیله ای و سنتی رو کنار بگذاربن.‌

این پیوند در حالی رخ میده که سترن مستقیم شده در حال نزدیک شدن به نودجنوبی هست.. انرژی قدرتمندی که بشما الهام میده تا خودساخته بشین. در این بین، این انرژی سعی میکنه فرق مبارزه با ترس ها و سرکوب اونها رو یادمون میده. برای مبارزه باید ابتدا اگاه شد به اون ترس یا درد. تک تک احساساتی که میخواید تغییر بدید و دوست دارید تغییرشون بدید رو باید ابتدا نسبت به اونها شناخت پیدا کنین  تا متوجه بشین چه چیزی باید تغییر کنه. ما یاد میگیریم که مقاومت، تجربه ترس و تردید و گشوده بودن تجربه عشق و اعتماد هست.

این پیوند در مخالفت هست با جونوی متعهد و یاداوری میکنه تعهداتتون رو با چه قیمتی حفظ میکنین.‌

به 13 تا 17 درجه نشان ماهی چارتتون نگاه کنین.. اینجا جاییه که این نیروی استقلال طلبی و مبارزه رو دریافت میکنین.
در چارت ترنزیت به خونه این پیوند نگاه کنین.‌

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”