Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه کامل نشان لیبرا در 29 درجه

کارت تاروت ماه کامل نشان لیبرا

ماه کامل نشان لیبرا در 29 درجه

 

ماه کامل 29 درجه نشان لیبرا از تکمیل و پایان میگه..‌

این ماه کامل در ادامه انرژیهای ماه کامل0 درجه نشان لیبرا در 20 مارس هست.. در اونزمان به دلیل حرکت برگشتی مرکوری ما نتونستیم تصمیمات واضحی رو بگیریم.‌

این نکته شاید براتون جالب باشه که درجات نهایی درجات کارمیک هستن. یعنی درجات سرنوشت ساز و 29 درجه از تکمیل میگه و پایان.‌رسیدن به درک نهایی برای حل‌وفصل یک جریان و اماده شدن برای تغییر. علاوه بر اون چیزی که مهم هست درجه29 هست.‌
درجات 29-30 به درجات انارتیک مشهور هستن. درجاتی که تغییر زیادی رو بهمراه دارن و همینطور درسهای مهمی رو برای ما.‌ اگه شما توی چارتتون یه سیاره در این درجه داشته باشین یعنی درس بسیار مهمی هست که در زندگیهای قبل نتونستین اونو کامل کنین و ماموریت شما در این زندگی کامل کردن اون درس هست. بعبارت دیگه، رشد شما در گرو تموم کردن اون درس هست.

ماه کامل نشان لیبرا
اما داستان ماه کامل 29 درجه نشان لیبرا

 

مخالفت اورانوس با ماه کامل

انرژی اورانوس یک انرژی بیداری برای تغییر هست..‌یه شوک.. یه تلنگر که ما رو دعوت میکنه برای تغییر و ازادی..‌ و در مقابل ماه میتونه شوکهایی رو به روابط،خانوادگی تا روابط بین قدرتها و مردم وارد کنه.‌ نیرویی که میتونه به بعضی مسایل خاتمه بده. خورشید در 29 درجه نشان قوچ در پیوند با اورانوس بخشی از هویت و هسته وجودی ما رو بیدار میکنه که باید شجاعت خودش رو احیا کنه.
29 درجه قوچ بالاترین ارتعاش از انرژی اتش رو داره و 29 درجه لیبرا بالاترین ارتعاش از انرژی هوا.‌. هر دو نشان کاردینال و بنابراین یک قدرت بزرگ درونی و بیرونی در حال شکل‌گیریه .. یه جنبش قوی برای مبارزه با زخم هایی که خورده شده.‌
29 اخرین حلقه است.. قوچ نماد هویت و جنگجوی داخلی ماست و لیبرا نماد عدالت و صلح.. اخرین درجه از “من” و “ما” ..
خورشید کنار اورانوس  از گروه میگه و از هم‌پیمانان.. از “ما” شدنهای قوی و بزرگ. پس اینجا “من” باید تبدیل به “ما” بشه تا بتونیم اززترس ها و محدودیتهایی که ما رو در تاریکی نگه داشتن، رها بشیم.
پیام خورشید 29 درجه قوچ در پیوند با اورانوس، پیدا کردن خودمونه.. خود قوی و شجاع و مبارزمون.

 

مربع پلوتو و خورشید

پلوتو قدرتهای سمی هم‌تعبیر میشه..‌قدرتهای مخربی که تحت فشار قوانین قرار میگیرن چرا که صلح و امنیت رو بخطر انداختن. زاویه سخت پلوتو و خورشید یعنی قدرتهایی که میخوان خواسته های خودشون رو بما تحمیل کنن و ما اینجاا نیاااااااززداریم به ارتعاش 29 درجه قوچ.‌. نیاز داریم به بالاترین ارتعاش از شجاعت.‌از مبارزه..‌از اعتماد بنفس.
سیارات حاضر در کپریکورن در زاویه سخت بیداری با ماه کامل..‌و این سلاطین با خورشید و ماه تشکیل یک مثلث فشار رو میدن..‌فشاری که در حال پایان دادن به نیروهای مخربی هست بر خلاف عدالت هستن.. برای ایجاد ازادی.‌

ژوپیتر برگشتی در زاویه سخت با نپتون بما یاداوری میکنه که برای اینده، باید فکر عمیق و وسیع داشته باشیم..‌باید حقیقت ها رو درک کنیم.. باید ببینیم باورهایی که تا به امروز تحت عنوان معنویت در ما ساخته شده، چقدر حقیقی هستن..‌ قوانینی که قراره عدالت رو اجرا کنن چقدر واقعی هستن..‌

29 درجه بما تاکید میکنه : “حقیقت ها رو ببین”
وقت تصمیم گیریه..
“ما” باید تصمیم بگیریم که ایا میخوایم به این قوانین کهنه تن بدیم یا میخوایم “ما” بشیم و برای ارزشهای بالاتر و ازادی تلاش کنیم.

 

کارت تاروت ماه کامل نشان لیبرا

کارت تاروت این ماه کاملIV Swords هست..‌.کارتی که نشون میده ما دردها رو تجربه کردیم اما در حال حاضر نیاززداریم به رویکردی جدید برای مقابله با مشکلات.‌ ما نمیتونیم مبارزه ای رو که درراون شکست خوردیم رو ادامه بدیم چون در اونصورت داستان ما “پایان” خواهد یافت. ما باید از خودمون واقعیت‌هایی رو بپرسیم که ما رو دچار چالش کردن.‌ ما هنوز امید داریم به اومدن روزهای خوب.. شیشه های رنگی رو نگاه کنین..‌ما ایمان داریم که خالق ما رو حمایت میکنه و دعاهای ما شنیده میشه و پاسخ داده میشه.‌ در نهایت اینکه:
فشارها ممکنه اجازه تفکر درست رو از ما بگیرن اما وقتی ما میدونیم خسته و زخمی هستیم، ادامه دادن جنگی که نابودی ما رو بدنبال داره، دیوانگیه محضه.
چهار شمشیر نشونه مرگ فیزیکی هم هست و یا تبعید.
باید دید این ماه کامل قدرتمند 29 درجه لیبرا، دیکتاتورها رو تبعید خواهد کرد؟؟
ما هرگز تبعید پدر ایران نوین، رضا-شاه رو در سال1320 پس از اشغال ایران بدست متفقین و با اولتیماتوم بریتانیا، فراموش نمیکنیم.‌ تبعیدی که تنها سه سال بعد به سفری ابدی تبدیل شد.

 

روزهاتون سرشار از برکت و مسیرهای روشن

ماریا

 

 

5 پاسخ

  1. ممنونم ماریای عزیزم .از اونجایی که یوتیوپ فیلتر هست ای کاش ویدئوهات رو توی آی جی تی وی اینستاگرام هم آپلود کنی .مطالبت خیلی میدم و من همه رو دنبال میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”