Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

مستقیم شدن مرکوری در نشان ماهی

تحلیل آسترولوژی مستقیم شدن مرکوری در نشان ماهی

 

خبر خوب اینکه مرکوری امروز دایرکت میشه.. در’06°16 نشان‌ماهی..

برگشتی مرکوری یه قدرت بینطیر بود تا شما عمق احساسات خودتونو درک کنین و ببینین. مرکوری و نپتون اصولا یکبار در سال با هم ملاقات میکنن اما خب امسال بخاطر این حرکت برگشتی داستان کمی متفاوت تر شد و این اصلا بی دلیل نبود.. مرکوری اواسط فوریه نپتون رو ملاقات کرد بعد به 29 درجه ماهی رسید و حرکت برگشتی خودشو شروع کرد و ما این هفته رو در حالی به پایان میبریم که مرکوری مستقیم میشه در حالیکه هنوز فرکانسهای نپتون روی مرکوری تاثیرگذار هست.  مرکوری تا روی 29 درجه از منطقه برگشتی خارج نمیشه ولی در هر حال ما وضح دید بیشتری داریم نسبت به زمان حرکت برگشتی مرکوری.

قطعا کسایی که فرکانس انرژیشون بالا باشه این تغییر فرکانس رو روی ذهنیتشون احساس می کنن.

از یک طرف مرکوری مستقیم شد ونوس هم دیروز وارد ماهی شد و حالا با ونوس داریم وارد همون بخشهایی میشیم که مرکوری ازونجاها رد شد و سعی کرد ذهنیت خودشو پاکسازی کنه. اونجاهایی که در دراونها ترس داشتیم.. تردید تنهایی و حتی غم و اندوه .. حالا  ونوس وارد همون قسمتها شده و داره حرکت میکنه و من عـــــــــــــــــــاشق این نظم هوشمند خالق هستم که چقدر زیبا و بی نظیر بما فرصت ترمیم و بازسازی میده.

 

مستقیم شدن مرکوری در نشان ماهی

 ببینین داستان اینجوریه.. 

مرکوری برگشتی شد و یه چیزهایی در ذهنیت ما بیدار شد .. دیده شد.. چیزهایی که احتمالا خوب نبودن ، حسرت- افسوس- پشیمونی- سردرگمی- و حالا ونوس داره روی همون بخش ها.. همون زخم ها حرکت میکنه با نیروی عشق …

ونوس عشق هست  و نپتون خالق عشق  و ببینین چه زیباااااا قدرت هوشمند جهان، خدا، خالق، یونیورس و هر چی که اسمشو میگذارین بهمون قدرت شفا  و ترمیم میده با عشق. با اتحاد قلب شما به قلب ملکوت.. اینکه توی قلبتون یه حس پیدا میشه که بهتون نور امید و ایمان میده برای روزهای خوب..

 

من واقعا عاشق این ترنزیت ونوس در ماهی هستم درست در مسیری که مرکوری ذهنیت و دیتاهای فکریشو با اتصال به عشق پاکساری کرده .. تا اطلاعات جدید تفکرات ما با دیتاهایی که حاوی فایروالهای عشق و امید و اعتماد هستن مجهز بشن..

چقدر این انرژی زیباست..

انگار بما میگه شما همگی در عشق و از عشق هستین و انگار خالق داره بما میگه ببینین من همه چی رو برات مهیا کردم.. همه بارهای اضافی تو برداشتم.. بیا قلبتو پر از نور عشق کن و برو جلو.. برو دنیای آرزوهات و با عشق و ایمان به خودت و قلبت بساااز…

 

مرکوری دایرکت میشه و این دایرکت شدن مرکوری با حضور ونوس در ماهی به یکی از زیباترین ترنزیتهای سال 2019 تبدیل میشه.. حالا یه خوداگاهی عمیق دارین مجهز شده با نیروی عشق، اعتماد و ایمان به خودتون.. اگه قبلنا یه جاهایی خودتونو محکوم میکردین ، سرزنش میکردین حالا با این ذهنیت جدید اونها رو پذیرش می کنین با عشق.

 

راز ترنزیت امسال مرکوری و برگشتی اون در نشان ماهی و ورود ونوس به نشان ماهی و مستقیم شدن مرکوری در اتصال به نپتون میدونین چیه؟

کلید عشق.. درس عشق.. دیدین کسی عاشق میشه با قدرت عشق میتونه دنیا رو بحرکت در بیاره؟ ما برای ورود به پرتال 2020 نیاز داریم به این نیرو..به نیروی عشق.. به فرکانس عشق در سطوح جهانی

 

مرکوری تمام این 17 درجه رو برگشت تا دوباره برسه به نپتون..  تانپتون ذهنیت و کدینگ های مرکوری رو از نور، نووور، نوووووور پر کنه.. نوری که شیخ اشراق، از عشق میدونه و حزن و رنج رو ملازم و همرکاب عشق میدونه و میگه رسیدن به کمال و نور، فقط از طریق عشق هست.

” سالک طریق باید از دو وادی معرفت و محبت گذر کند و گاو نفس را در پای عشق قربانی کند تا به آب حیات عشق رسد. غایت این عشق تشبه به خدا و فنای در اوست. “

در نشان ماهی باید از همه چیز رها شد.. نشان ماهی خالی از منیت و نفس و ایگوهاست.. معرفت عشق و ذات حقیقت ملکوت هست که متجلی میشه و حالا در مسیر رفت مرکوری، در تمام درجاتی که مرکوری یکبار اونها رو برگشته، انرژی هایی تکرار میشن و اینبار ما اونها رو با فرکانس قویتری همراه با عشق دریافت میکنیم.

ونوس در ماهی در نشان پادشاه عشق ملکوت، یعنی نهایت نیروی عشق.

در این مسیر رفت مرکوری الهامات شما بسیاار قوی هستن و یکی از دلیل هاش اورانوس هست که با هارمونی زیبا با ملکه عشق، نیروی عشق رو فراتر از مرزهای زمینی داره معنا میکنه.. عشق با انرژی اورانوس در ذهنیت مرکوری تبدیل به بینش میشه و به حکمت..

بینش هایی عمیق که بما اجازه میده تا با قلبمون بدرخشیم و تبدیل بشیم به نیروی شفا.. اول برای قلب خودمون و بعد برای تمام جهان.. تمام دنیااا.. تمام یونیورس و کهکشان..

 

مارس هم در 31  مارچ وارد نشان تحت حاکمیت مرکوری میشه و ذهنیت شما به جنب و جوش خواهد افتاد  و تمــــــام این انرزیها در مسیر رسیدن ما به ماه نو نشان قوچ هست..

ماه نو زیبایی که در 5 اپریل برای ما میتونه شروع جدید باشه با انرژیهای تازه.. با افکار تازه.. قلب نورانی شده تا حرکت کنیم برای شروع های قدرتمند..

بریم برای خلق دنیای جدیدی از عشق

 

عشق برای دلهای مهربونتون

ماریا

5 پاسخ

  1. بسیار عالی نوشتی ماریا جان
    اینکه چقدر روان و سلیس توضیح میدی،حالت اوج گرفتن و صعود بهم دست میده.ممنون از این حس خوبی که دلیلش نوشته های بی نظیرت هست!

    1. مژگام عزیزم چقدر این کامنتت بمن انرژی داد.. ممنونم برای این قلب بزرگ و مهربونت????????⭐️

  2. ماریا جون درباره ما که سالهاست دنبال نیمه گمشده مون میگردیم و پیدا نمی‌کنیم هم بگید و راهنماییمون کنید کی بهترین زمانه و…

    1. من بدنبال سرچ عشق ملکوت بودم و به وبلاگ شما رسیدم بسیار بسیار زیبا بود ، با شکوه بود نوشته شما ، من اطلاع کمی از سیارات دارم اما بقدری نوشته شما زیبا و تکاندهنده بود که تحت تاثیر قرار گرفتم . خیلی خوشحالم که با شما اشنا شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *