Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

مستقیم شدن نپتون در 13درجه ماهی

مستقیم شدن نپتون در بامداد 25 نوامبر در 42’13°

 

ایستگاههای نپتون در 18 ژوئن 2018 در 16درجه ماهی به عقب برگشتن تا ما خود درونی مون رو کشف کنیم، حقیقت ها رو بپذیریم و یاد بگیریم ندای الهی مون رو بشنویم و اعتماد کنیم.

تم نپتون متعلق به قلمرو آب هست. قلمرو آب نشوندهنده تناقض‌هاست..الهامات، تخیلات، عشق جهانی، محبت، ایمان، اعتماد، قربانی شدن، توهمات، سردرگمی و رهایی.

هر سیاره نشوندهنده یه نیاز اساسی و بنیادی انسان هست. جهت گیری های خاص خودش را داره و مجموعه ای از چالش ها و هدایا رو ارائه میده..  به عبارت دیگه هر سیاره دارای دو گانگی ذاتی هست که باید با درک فرکانس بالای اون به فراتر حرکت کنیم و با فرکانس پایین اون مقابله کنیم.

در نپتون ما با دو قطب روبرو هستیم، حماسه الهی و خودخواهی انسان، شکوه و غم، ناامیدی و سعادت..

در فرکانس پایین نپتون اعتیاد، زندان، استارت، تنهایی و افسردگی هست و هدیه بالای اون تجربه عشق الهی، آزادی از اسارت ها و حمایت.

به طور کلی نقش سیارات بیرونی، گسترش تجربه و روشن شدن و عمق تجربه زندگی ماست و ترنزیت سیارات روی “آگاهی های ما” تاثیر زیادی دارن.

نپتون بما یاد میده که هویتمون رو پیدا کنیم و مرکز آگاهی مون رو گسترش بدیم. بما این امکان رو میده که ما خودمون و دیگران رو به مثابه منبع خلقت ببینیم. انرژی معنوی رو به ما تزریق می کنه تا زندگی را با تمام وجود تجربه کنیم. نپتون دروازه آگاهی‌های ما  برای بهبودهای بالاتره.. اون پرتالی هست که به ما اجازه میده خودمون رو فراتر از واقعیت‌ها ببینیم و وارد واقعیت های الهی بشیم.

نپتون از طریق عنصر اتر، ما رو با واقعیت‌های بالاتر متصل می‌کند..  ما با نپتون ارتباط نداریم، ما در نپتون ادغام میشیم و ادغام با نپتون نیاز به فروتنی، خودکفایی و رهایی داره. نپتون میگه که هیچ جدایی از منبع الهی وجود نداره.

 

انرژی نپتون گمراه کننده است. اگر ما انتخاب های اشتباه انجام بدیم به صورت احساسی یا معنادار زندانی خواهیم شد.. دشمنان مخفی خواهیم داشت.. ارتباط الهی را از دست خواهیم داد و انرژی های حیاتی ما گم خواهد شد.

بینش و رنجی که نپتون برای ما به ارمغان میاره گاهی نفس گیر هست و اینکه چگونه در این دوگانگی های نپتون ما خودمون رو کنترل کنیم و مرزها را تشخیص بدیم کاری سخت..

نپتون آرکتایپ تجلی ملکوت و بی نهایته.. غیر قابل بیانه و به اقیانوس آگاهی تشبیه میشه.. این همون رحم مادر هست و آغوش محافظ پدر. مربوط هست به “اعتماد اولیه” و فراموش نکنیم همیشه جایی که اعتماد وجود داره خیانت هم وجود داره. همیشه کسانی به ما خیانت کردند که ما به آنها اعتماد داشتیم و نپتون به ما یاد میده احترام بگذاریم به روح تاریک روانمون.. جایی که ارزش گذاشتن به رنجهای روح ما و زخم‌های ما عامل اصلی دگرگونی زندگی ما هستن چرا که منجر به آگاهی بیشتر میشن و رشد روح ما آغاز میشه.

 

وارد شدن به قلمرو نپتون مستلزم رها کردن زمین خشک هست.. خونه نپتون، خونه دوازدهمه.. آخرین خونه از قلمرو جهانِ.. مکان انزوا و ناپدید شدن.. مکان اسرار.. و اصرار داره که ما تنها باشیم و به تنهایی درونی برگردیم.

اینکار رو ما می تونیم در مراقبه انجام بدیم.. نپتون خواستار خودآگاهیه و تنهایی، مدیتیشن و خودآزمایی تکنیک های مقابله با انرژی های قطب پایین نپتون هست.

“تنها با بازتاب سکوت هست که می توان آگاهی از وحدت زندگی را به دست آورد”

نپتون اصرار داره که ما زمانی رو به خودمون اختصاص بدیم تا حقیقت خودمون رو کشف کنیم و با خودمان صادق باشیم .

حالا با مستقیم شدن نپتون ما وضوح و نور بیشتری را دریافت می‌کنیم.. حجاب روی ذهن ما برداشته میشه و ما می تونیم با نگاه و درکی جدید در چشم اندازی متفاوت به خودمون و جهان اطرافمون نگاه کنیم.

موقعیت نپتون در نمودار تولدتون به شما جایی رو نشون میده باید مراقب سایه های فریب و سردرگمی باشین و یا درس هایی که روح شما نیاز به آموختن داره.

 

عشق و نور برای همه????ماریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *