Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

مود یا حالتهای عناصر در آسترولوژی

مود یا حالتهای عناصر در آسترولوژی

 

THE MODES

 

مود، “حالت ها” هم نامیده میشه و نشون می ده که مردم چطوری به محرک ها پاسخ می دن و به ویژه اینکه چگونه آنها تحت فشار قرار می گیرند. نشون می ده که چگونه علامت ها عنصر خود را بیان می کنند، به این معنی که رفتار آنها برای بیان عناصر مورد نیاز است. سه حالت یا مود در زودیاک وجود داره و هر کدوم ازونا به چهار نشان مرتبط هستن:

Cardinal, Fixed, Mutable

رهبر، ثابت، متغیر

 

 و هر حالت 4نشان رو در تحت کنترل خودش داره.‌

 

 

علائم کاردینال یا Cardinal signs :

Aries, Cancer, Libra, Capricorn

قوچ، خرچنگ، ترازو، کپریکورن

 

علائم کاردینال، شروع کننده هستن و اگه دقت کنین می بینین که هر کدوم در اغاز فصلها هستن. قوچ اغازگر بهار، خرچنگ اغازگر تابستون، ترازو اغازگر پاییز و کپریکورن اغازگر زمستون هستن پس اونا رهبران و ایده دهندگان هستن.. اصالت و توی همه کارهاشون میخوان..‌اونا به روند رو به رشد معتقد هستن.. کسایی که تشکیل دهنده احزاب هستن. اونا متصل هستن به خونه های اول، چهارم، هفتم و دهم. در چرخه زودیاک این خونه ها انرژیش به سمت قدرت افزایش داره یعنی خونه های قوی هستن. اونا سازندگان زودیاک هستن.‌افرادی که دارای کیفیت کاردینال هستن فعال، سریع و جاه طلب هستن.. علاقه مند به شروع تغییر هستن..دویت دارن همه چیز و شروع کنن تا تمام کننده باشن..

 

 

اونا به راحتی همه چیز و شروع می کنن و به ایده های جدید پاسخ می دن.. اونا خودشونن..‌عاشق چالش ها هستن و کنترل کننده ..‌

قوچ جنگجوی جسوره..‌خرچنگ احساسات، خانه و خانواده را کنترل می کند، ترازو تلاش می کنه تا مشارکت را کنترل کنه و کپریکورن کنترل، استفاده و بهره برداری از محیط مادیه.

برای علائم کاردینال، همه چیز همیشه اتفاق می افتد. این معمولا به این دلیل است که آنها شروع کننده هستن.‌

حالا میریم سر ترکیب بندی کیفیت و عناصر

 

قوچ ها:

کیفیت کاردینال، عنصر اتش

قوچ از طریق تجربه های جدید و دست اولش خودشو معرفی میکنه. “بیان خود” براش مهمه.. دوست داره ببینه، اکتشاف کنه، ازمایش کنه. عنصر اتش بهش یه حس شجاعت و ایمان میده و ماهیت کاردینال بودنشه که عاشق تغییر و تحوله. قوچ میگه “من هستم” .. همه میتونن از قوچ یاد بگیرن.

 

خرچنگ ها:

کیفیت کاردینال، عنصر اب

خرچنگ قلمرو احساسات و کنترل میکنه، اب در نشان کاردینال برای کشف حالتهای عاطفی و تجربه های جدیده.‌خرچنگ ارومه و خاموش. اونا حالت همدردی دارن و طیف عاطفی وسیعی دارن. زندگی درونی رو بیشتر تجربه میکنن. خرچنگ میگه ” من احساس میکنم”

ترازوها:

کیفیت کاردینال، عنصر هوا

ترازوها دوستای بزرگی هستن و خوب.. اشپزی رو دوست دارن و اجتماعی هستن.. ترازوها در تیم های کاری خیلی موفق هستن. کیفیت کاردینالشون بهشون صفات فعال و اعتبار و موفقیت رو میده .. اونا میتونن کارفرماهای خوبی باشن.‌ترازو میگه ” من بالانس میکنم”

کپریکورن ها:

کیفیت کاردینال: عنصر زمین

کپریکورن ها فعالیت رو با نتیجه نهایی در ذهن اغاز میکنن. اونا قبل از هر قدمی خوب براورد میکنن و بعد انجام میدن. یعنی برنامه هاشونو با دقت تنظیم میکنن.‌کپریکورن میگه “من استفاده میکنم”

 

 

 

 

علایم ثابت یا Fixed Signs :

Taurus, Leo, Scorpio, Aquarus

تارس، لئو، عقرب و آکوا

 

اینا در وسط فصلها قرار دارن.‌تثبیت کننده هستن. یه هدف و ایجاد میکنن و شروع به ساختن میکنن. ثابت، پایدار و خودمختار هستند. قدرت اونا هماهنگی و وفاداری اوناس.اونها همه چیز رو به پایان می رسونن، مدیریت و حفظ آنچه که توسط نشانه های کاردینال آغاز شده با ثابت هاست. اونا ممکنه در زمان تغییر، تغییر کنند اما نسبت به تغییرات بسیااار مقاوم هستن و برای تغییر نیاز به زمان برای آمادگی دارن.

تارس فقط آهسته است؛ عقرب به عنوان یک مبارزه قدرتمند ظریف از انرژیش استفاده میکنه، لئو لذت بردن از آغاز و در خودش داره و اکوا چیزهایی را در شرایط خود می خواهد. اونا خونه های 2, 5, 8 و 11 رو تحت کنترل انرژی خودشون دارن.

حالا میریم سر ترکیب بندی کیفیت و عناصر:

 

تارس:

کیفیت ثابت، عنصر زمین

عنصر ثابت زمین روی تارس اثر مهمی گذاشته.. زمین نشونه منابع مادی هست که در بخش عناصر گفتم.. تارس با عنصر زمین تمرکزش روی انباشت اموال مادی هست. تارس ریشه هاش در زمین هست و بهمین دلیل پایداره.. تارس نشونه خود پول نقد هست. تارس میگه “من دارم”

لئو:

کیفیت ثابت، عنصر اتش

عنصر اتش باعث شده بشدت خودبیانگر باشه..‌لوس، خودخواهو البته خلاق. از عنصر اتش وجودش برای اقتدارش استفاده میکنه.. اعتماد بنفس بالاشون همیشه براشون خوش شانسی میاره.

لئو میگه ” من اراده میکنم”

 

عقرب:

کیفیت ثابت، عنصر آب

با توجه به وجود اب که نشونه احساس هست نقش عقرب تقویت احساسات خودش و دیگرانه برا رسیدن به یه توافق نهایی. نیاز عقرب برای کنترل میتونه حسادت یا مالکیت شدید و بیاره.. یه سرچشمه عظیم انرژی که در زیر سطح خودش داره.. عقرب تو همه چیز شدت داره. عقرب میگه ” من بشدت میخوام”

 

آکواریوس:

کیفیت ثابت، عنصر هوا

دوستی اونها دایمی هست. دوست داره در گروه ها باشه یا سازمان ها.. حاکم بر اینده ست. ذهن علمی و عملی داره. آکواریوس به اینده می پیونده.‌ کیفیت ثابتش باعت میشه در جستجو به کشف برسه.

 

 

 

علایم متغیر یا Mutable Signs

Gemini, Virgo, Sagittarius, Pisces

دوقلو، خوشه، کماندار، ماهی

 

این نشانه ها فصل ها رو تمام میکنن. اونا درسهای سختی که بهار، تابستون، پاییز و زمستون دادن و یاد گرفتن. اونا میدونن که همه چیز خوب تموم میشه..‌ نقش اونا اماده شدن برا فصل بعدیه.. نشانه های متغیر اداپته تر از بقیه هستن.‌ عاقلترن و بزرگ منش تر. انعطاف پذیرن.. ‌مرز هستن برای رفتن از یه فصل به فصل دیگه.. از یه نشان به نشان دیگه. یعنی براحتی میتونن خودشونو به موقعیت های مختلف وصل کنن.

ایده یه طرح میتونه توسط کاردینالها بوجود بیاد، ثابت ها اونو ایجاد میکنن و متغیر ها اونو به بهترین نحو کامل میکنن. طبیعت اونا رو نسبت به محیط زیستشون حساس میکنه. حالت فعالیت آنها انتقال گر از قدیمی به جدیده. اونا راه رو برای نشانه های کاردینال برای شروع یک چرخه جدید باز می کند. آنها بی نهایت انعطاف پذیر و تحمل پذیر هستند. به راحتی می تونن بروند و ترک کنن.

 اونا بسیار جزیی نگر هستن و دقیق. بسیاری از چیزها را در سر خود می گذرانند .. منظورم ذهن هست.. ممکنه تعدادی دررمعرض تنش های ذهنی منفی مث ترس، پارانویا باشن.. گاهی اونا بی دلیل نگرانن.. دوقلوها در ایده های خود متغیره؛ خوشه تحت تأثیر محیط هست..‌کماندار دارای دیدگاه مداوم در مورد امکانات زندگیه و ماهی ها خودشونو رو بطور طبیعی سازگار میکنن.‌ را به صورت طبیعی سازگار می کنند و آن را مانند یک آینه نشان می دهند .

کلا نشانه های متغیر استعداد اینو دارن که منافع خووشون رو قربانی کنن و خودشونو بخطر بیندازن. خونه های 3, 6, 9 و 12 تحت کنترل متغیرها هستن.

 

حالا بریم سر ترکیب بندی کیفیت و عناصر:

 

دوقلو:

کیفیت قابل تغییر، عنصر هوا

اخبار و اطلاعات برا دوقلو مث اکسیژنه.. بهش نرسه احساس خفگی میکنه. ارتباطات برای دوقلو یعنی همه چیز. یه نشانه قابل انعطاف که ذهنش شبیه کامپیوتر بیست ترابایتی فضا داره.. دوقلوها وصل هستن به کیهان.. لازم نیست مث بقیه تلاش کنن.. خودبخود یه نخ جادویی اونا رو وصل کرده. بهمین خاطر ستاره شناسای خوبی میشن و رابطه شون با متافیزیک عالیه.‌ دوقلو میگه ” من فک میکنم”

خوشه:

کیفیت قابل تغییر، عنصر زمین

خوشه عملی از دوقلو هست..‌ به دنبال یه هدف مشخص میره و تمرکز میکنه. ‌احساس مولد و سازنده داره. نشانه های زمین قدرت پایداری دارن بهمین خاطر هست که خوشه متمرکز میشه رو اهدافش. خوشه میگه ” من انالیز میکنم”

 

کماندار:

کیفیت متغیر، عنصر اتش

کماندار در قلمرو فلسفه و معنویت هست. طبیعت اتش فکری بودنشون ماجراجویی و اکتشاف و دوست داره. دوقلو رو جزییات روزانه متمرکز میشه اما کماندار پروژه های طولانی مدته. کنجکاوه و بحث و بررسی رو دوست داره. کماندار میگه ” من عمیق می بینم”

 

ماهی:

کیفیت متغیر، عنصر آب

ماهی از تغییرپذیری خودش برا کشف و تنطیم احساساتش استفاده میکنه. ماهی نگرانی هاش و جدی میگیره و مشاوران خوبی هم میشن.. ماهی ها نیاز به قدردانی دارن.. هرچقدر بسته تر باشن اضطراب کمتری دارن. ماهی میگه ” من باورم به این که .. “

 

 

 

بین عناصر، کیفیت ها و علائم، تنها یک ترکیب از هر یک وجود دارد، و هر علامت زودیاک منحصر به فرد است. به عنوان مثال، تنها 1 علامت آتش سوزی کاردینال وجود دارد، تنها 1 علامت زمین کاردینال، تنها 1 علامت هوایی کاردینال و غیره شما می توانید ماهیت هر علامت را با بررسی این ترکیبات پر انرژی تحلیل کنین.

 

در صورت علاقه میتونین این پست رو بصورت pdf ازینجا دانلود کنین. THE MODES

 

 

امیدوارم این جزوه کوچک در درک بیشتر مفاهیم بهتون کمک کنه. در روزهای آتی سعی خواهم کرد مطالب تکمیلی بیشتر رو برای علاقمندان آماده کنم.

امیدوارم روزی آکادمی های معتبر اموزش آسترولوژی رو در ایران داشته باشیم.

به امید اون روز

 

 

با عشق برای شما

ماریا– هشتم خرداد نودوهشت

9 پاسخ

  1. بسیار عالیه،من ماهی هستم و از خصوصیاتی که دارم بسیار خوشحالم،خیلی دوست دارم این علم و دانش رو یاد بگیرم،ممنون که زحمت میکشید و وقت میگذاری،استفاده کردم،

  2. ممنون مفید بود در مورد اینکه خانه های شماره یک دو سه…. چه هستند هم توضیح بدین ممنون میشم

  3. سلام استاد وقت بخیر .
    سال 1401 به شما تبریک میگم .
    تشکر و قدردانی میکنم بابت زحمات و مطالبی که باارزشمندتر از نون شب ما هست ولطف بیکران شما .
    باشد روزی که مردم ایران در مورد استرولوژی و تاریخ و زمان تولدشون به اگاهی کامل برسند .
    خواهشا ادامه بدین به مطالب و….
    شاید تعدادمون کمه ولی اینهم ارزشمند .
    ممنون

    1. سلام جناب صادقی بزرگوار.. سال نو شما هم فرخنده و امیدواریم سال جدید برای شما سرشار از برکت و مسیرهای روشن باشه. مشکریم از حضور اررزشمندتون .

  4. سلام.ممنون از توضیحاتتون.بسیار ساده و قابل فهم بود.سپاس از زحماتتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *