Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 9 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

هفته ای در مسیر خلق “زنده گی”

هفته ای در مسیر خلق "زنده گی"

هفته ای در مسیر خلق “زنده گی”

در هفته پیش رو با 3 انرژی بسیار مثبت و قوی روبرو هستیم: هفته ای که ما رو در مسیر خلق “زنده گی” قرار میده..
در یکشنبه 28 جولای ونوس وارد لئو میشه
یکم اگوست ابتدا در ساعت 7:41 دقیقه بامداد ماه نو نشان لئو رو داریم و 46 دقیقه بعد مرکوری دایرکت میشه تا پس از چند هفته سنگین ما انرژیهای مثبت و گرم رو در قلب و در ذهن‌مون داشته باشیم.

این انرژیها با مربع اورانوس ابتدا معنای جدید عشق رو در قلب و در باورها و درک شما به چالش میکشن.. مرکوری برگشتی چه چیزی بشما آموخت؟ چه بینش هایی رو بشما یاد داد؟ در جستجوگری های مرکوری شما چه چیزهای جدیدی رو در احساس و قلبتون کشف کردین؟
عشق رو چی معنا کردین؟
ایا مرکوری برگشتی و ونوس در خرچنگ تونست بهتون یاد بده عشق، احساس کردن درد دیگرانه؟ ایا تونست بهتون یاد بده،درد دیگران یعنی درد خود ما، خانواده ما..‌ تونست یاد بده عشق و محدود به دیوارها و شعرها، جنسیت و قومیت نباید کرد؟ تونست درشما بیگرانگی عشق ورزیدن رو یاد بده؟
تونست نشان خرچنگ بهتون یاد بده عشق یعنی سواستفاده نکردن از احساسات دیگران؟ یعنی درک اسیب پذیری های دیگران.. یعنی اعتمادها رو خدشه دار نکردن؟؟

 

درسهای خرچنگ

اگه درسهای ونوس و مرکوری برگشتی و مارس در خرچنگ رو یاد گرفته باشین، پرتال لئو براتون شانس و برکت و خلق عشق و نیروهای مثبت و سازنده است..‌ این پرتال با وورود ونوس و ماه نو قدرت بیشتری میگیره تا در 23اگوست به اوج قدرت خودش با پیوند خورشید و ستاره رگولوس برسه.‌ این انرژیهای خلق اگاهانه مسیرهای جدید هستن.. اهداف نوین شکل میگیرن و راه های تازه ارتباطی شما رو به اهدافتون میرسونن.‌
ایده های جدیدی در شما خلق میشه.. هر کاری از شما با معنا میشه و شادی خلق شده در قلبتون شما رو با قدرت و جسارت بسمت اینده میبره.

 

با انرژیهای این هفته، انرژیهای هوشمند خالق بهمراه شماست تا شما “زنده‌گی” بیافرینید.

هفته تون سرشار از عشق و نور
ماریا♾

 

– درسهای ونوس در خرچنگ

-درسهای مرکوری برگشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *