Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Libra
The moon is 14 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل و بررسی پایان برگشتی مارس

پایان برگشتی مارس؛

برگشتی مارس هم تمام شد. و خبر خوب اینکه تا سپتامبر 2020 دیگه برگشتی نداره.

ایستگاه های مارس تقریبا هر بیست و دوماه تا بیست وچهارماه یکبار بسمت عقب حرکت میکنه و حدود هفتاد روز رو درحرکت برگشتی بسر میبره. مارس 27 ژوئن در 13 درجه اکواریوس حرکت برگشتی خودش رو شروع کرد.

بطور کلی سیاره مارس رفتار ما و عکس العمل های ما رو روی جریانات زندگی هدایت میکنه.‌ در زمان برگشتی مارس ما مجددا همه چیز را بررسی میکنیم. از عادات بیرونی گرفته تا لایه های عمیق روحمون.

با مستقیم شدن مارس، ما با قدرت ذهنیت بیشتری رفتار خواهیم کرد. انرژی مستقیم شدن مارس برای عقرب ها و قوچ ها میتونه بیشتر از بقیه نشانها تاثیر گذار باشه.

مستقیم شدن مارس در نشان کپریکورن ما رو وادار میکنه تا با تعهد بیشتری اهدافمون رو دنبال کنیم.‌ مارس در 9 اکتبر به همون 13درجه نشان اکواریوس که ازونجا حرکت برگشتیش و شروع کرده بود میرسه. پس تا اون زمان نباید خیلی انتظار بالایی برای بسرعت افتادن کارها رو داشته باشیم.

ترنزیت عقبگرد مارس مسلما برای ایجاد مانع در روند زندگی ما نیست. این یک زمان عالی است برای تقویت گوشه هایی از زندگی که نیاز به هماهنگی بیشتر دارند. حرکت برگشتی تمام سیاره ها، انرژی های اون سیاره رو درونی میکنه.‌

بعبارت دیگه با مارس برگشتی انرژی و قدرت مارس به لایه های عمیق نفوذ کرد تا ما از درون روی خودمون کار کنیم. ازونجایی که انرژی مارس تصمیمات ما، عکس العملهای ما، رفتار ما و .. رو حاکمیت میکنه حال با مستقیم شدن مارس، بینش های درونسازی شده ما میتونن تبدیل به عمل بشن.

با پایان حرکت برگشتی و مستقیم شدن مارس، اکنون ما نیروی تازه ای رو احساس میکنیم تا بروی اهدافمون متمرکز بشیم. برگشتی مارس بما یاد داد که با سرعت جلو رفتن مهم‌نیست، باید هدایت شده و حساب شده پیشروی کرد.

با انرژی روبه جلو مارس درست یکروز بعد از انرژی ماه کامل نشان ماهی، جهان ما رو بسمت انرژیهایی هدایت خواهد کرد برای کشف واقعیت های موجود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *