Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

پیوند مارس و اورانوس، آخرین فرصت

تحلیل آسترولوژی پیوند مارس و اورانوس در 29 درجه نشان تارس

پیوند مارس و اورانوس، آخرین فرصت
پیوند مارس و اورانوس، آخرین فرصت

اورانوس راجع به شکستن مرزهاست..‌ شکستن و ازاد کردن چیزهایی که در گذشته گیر کرده..
و مبارزه مارس غریزی هست..‌برای مبارزه های برنامه ریزی نداره..‌اگاهانه نیست..‌ تنها دوست داره مثل شوالیه شمشیر تاروت چشمهاش رو ببنده و بی مهابا جلو بره..‌

مارس فقط یک بار در هر دوسال با اورانوس دیدار داره..‌ دیدار قبلی مارس و اورانوس در 27 فوریه 2017 بود..‌ هر دو در نشان قوچ‌بودن و در اون زمان در زاویه مخالف با ژوپیتر برگشتی در نشان لیبرا..‌اما الان موقعیت خیلی فرق میکنه.. امسال رقص با نودها رو دارن که ما رو دعوت میکنن تا با شجاعت مسیر اینده مون رو انتخاب کنیم و به پیش بریم.

پیوند مارس و اورانوس در سال 2017
پیوند مارس و اورانوس در سال 2017

ما از ژانویه داریم با این انرژی کار میکنیم و از همون ابتدا بارها و بارها تاکید کردم این اخرین فرصته.. اخرین فرصت!
اخرین فرصت ها برای رهایی..‌برای ازاد شدن..‌برای تغییر..‌ برای داشتن بینش جدید، برای کشف چشم اندازهای تازه.

اورانوس سیاره ازادیه.. سیاره ایه متعلق به اینده .. سیاره ای هست که میگه الگوها، تفکرات قدیمیت و بشکن و رها کن..‌ چندتا پست بالاتر گفتم..‌این همون مرحله دگردیسی ماست که حالا باید پوسته مون و بشکافیم و متولد بشیم..

این انرژی حاشیه منفی زیاد داره.. برخوردهای فیزیکی، تصادف، اما چیزی که مهمه اثر فرکانس این پیوند روی بُعد الهی ماست..‌ چیزی در ما باید تغییر کنه ایا؟؟ در خود ما؟؟ در هویت ما؟؟
این پیوند در نشان قوچ هست..‌نشان قوچ از خود ما میپرسه..‌از خودِ خودِ ما..‌
ایا ما به ارزوهامون اهمیت میدیم؟ ایا به خودمون احترام میذاریم؟ ایا خودمونو قبول داریم؟

این انرژی فرکانس تغییر و رهایی داره..‌ اگه جایی لازم باشه ما خواسته هامونو ببینیم همین جاست..‌اگه جایی باید فریاد بزنیم و بگیم من احترام بیشتر میخوام..‌من امنیت میخوام..‌من ازادی میخوام.. همین جاااست… اگه جایی باید ببینیم در چه جایی ما گیر کردیم و باید برلی رشد ازاد بشیم همینجاست..‌این انرژی اهرمی هست که ما رو از زنجیرها ازاد میکنه، بما قدرت و جسارت مبارزه برای خواسته هامون رو میده.‌

این اخرین ناقوس بیداری اورانوس هست که از سال2011 سعی در بیدار کردن ما داشت…
انتخاب با خودتونه ‌که با این فرکانس چکار کنین..‌ایا تصمیمی جدی رو برای مسیر زندگی خودتون میگیرین یا ترجیح میدین به سبک و روال قدیمی ادامه بدین.

پیوند بعدی اورانوس و مارس دوسال دیگه در 21ژانویه 2012 هست.. در اونزمان اورانوس در تارس هست و در زاویه چالشی با سترن، ژوپیتر حاضر در اکواریوس..‌

پیوند مارس و اورانوس در سال 2021
پیوند مارس و اورانوس در سال 2021

پس
این انرژی برای شماست..‌
برای خود شما…

نشان های کاردینال بیشترین تاثیر انرژی رو ازین پیوند میگیرن..‌
قوچ ها، خرچنگها، لیبراها و کپریکورن ها

 

کارت تاروت مرتبط با این پیوند اورانوس و مارس، IV Wands هست..‌ کارتی بما میگه میتونیم مشکلاتمون رو با راه حلهای غیرمعمول یا خلاقانه حل کنیم و به شادی برسیم. گاهی لازمه از جعبه فکرمون بیرون بیایم و پایه هایی جدید و بنا کنیم. همینطور که این خواهرها در بیرون از خونه پایه هایی جدید و بنا کردن برای شروعی تازه..‌گاهی باید ریشه ها رو از محیطی که در اون رشدی صورت نمیگیره بیرون کشید و به فضای دیگه ای منتقل کرد.. این شانس نیست..‌این سرنوشت نیست که باعث میشه ما در سطوح پایین بمونیم و قفل بشیم.
این کارت، کارت ازادی هست.
زندگیتونو تغییر بدین و رویاهاتونو بسازین.‌

 

با عشق و نور برای همه
????ماریا

13 پاسخ

  1. سلام عالیه به خاطر عشق وزحماتتون بسیار متشکرم ومیدونید که همیشه دوستتون دارم.با احترام فراوان

  2. عااالی‌تر از همیشه خسته نباشی ماریاااا جووووووون عشق و نور الهی برای قلب مهربوووووونت????????????????????????????????????????????????

  3. سلام ماریای مهربون. برای لطف و زحمتت در جهت انتشار نور و آگاهی ازت بی نهایت ممنونم. نور و عشق و برکت، جاری در تموم لحظه های عمرت نازنین. آمین. ????????????????????????????????????????????????

  4. ماریا عزیز ممنون برای این همه محبتی که داری ،،روز عشق هم برات پر از عشق وشادی هر روزت روز عشق باشه عزیزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”