Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 11 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ژوپیتر امروز ساعت 16:13 دقیقه وارد نشان کماندار میشه و تا سوم دسامبر سال اینده در این نشان باقی خواهد موند.

کماندار نشان ازادی و سرگرمی و فلسفه است.. نشان دنیای بیرونیه.. ارکتایپ کماkدار بما کمک میکنه تا سخاوتمند باشیم و جایگاه بهتری رو در جهان از طریق متحد کردن ما با یک فلسفه بزرگتر بدست بیاریم.‌ نفوذ انرژی کماندار بما اجازه میده تا هوای تازه ای رو نفس بکشیم و تلاشهامون رو در چشم انداز جدیدی قرار بدیم.‌

سمبل کماندار با کمان رو به افق های دور نشوندهنده اگاهی ها و جستجوهای انسان در افق های جدید و دوور هست.‌

ژوپیتر سیاره سخاوت، توسعه، بهبود و فرصتهاست..‌ژوپیتر بعنوان حاکم کماندار در نشان خود بسیار قوی هست و قطعا این زمانی است که ما باید افق های خودمون رو گسترش بدیم.‌ این زمان یادگیریهاست..‌زمان کشف و گسترش تجربه های ما.‌زمان اعتقاد پیدا کردن به چیزی بهتر و پیدا کردن قوانینی برای زندگی در اصولی بالاتر.‌

ژوپیتر در کماندار بما اموختن میده تا دیدگاه وسیعتری رو بدست بیاریم و زمینه های جدیدی از زندگی رو کشف کنیم..‌ حالا زمان حرکت هست..‌ ما درک خواهیم کرد خیلی از چیزهایی که داریم برای ما کافی نیستن و یا مانع ادامه حرکت ما هستن بنابراین ما تمایل پیدا میکنیم به تغییر برای رشد و توسعه خودمون.‌ این زمان شروع پروژه های جدید و گسترش دادن فعالیت هاست تا  زندگی رو از دید وسیع تری ببینیم.
در این زمان ما میتونیم سخاوتمتدتر بشیم… خوش بین‌تر.‌. روحیه ماجراجویی و توانایی ما اجازه کسب تجربه های جدید رو میده تا جهان و قوانین زندگی رو بیشتر و بهتر درک کنیم.. تا دید وسیع تری پیدا کنیم.‌ ممکنه با مربیانی که ارزو داریم در سر راه ما قرار بگیرن، برخورد کنیم فقط کافیه چشمامونو باز کنیم و شروع کنیم به دیدن!
با ژوپیتر در کماندار ما میتونیم رفتار ساده تر و بهتری رو با اطرافیامون داشته باشیم..‌ در بخشیدن و به اشتراک گذاشتن اونچه که داریم سخاوتمندتر باشیم و حس اعتبار و مالکیت هامون کمتر باشه.
ما میتونیم تبادل کنیم اطلاعات و اندوخته هامون رو..‌دانش مون رو، ثروت مون رو..
ما میتونیم درک بیشتری پیدا کنیم از فرهنگها و باورهای مختلف..‌ فرصت بما داده میشه تا مناطق جدیدی رو ببینیم و در مورد اونها یاد بگیریم.‌ میتونیم زبانهای جدیدی رو یاد بگیریم و فلسفه های جدیدی رو دنبال کنیم و ما رو تشویق میکنه تا فراتر از پارامترهای معمولی فکر کنیم.‌

با ژوپیتر درعقرب ما به عمق احساسات و ناخوداگاه مون برای پاکسازی فرو رفتیم و با خودمون، با “من” درونی مون رابطه صمیمانه تری رو ایجاد کردیم حالا با حرکت ژوپیتر به کماندار ما از عمق ابهای عقرب بالا میایم تا در زیر نور قرار بگیریم و جهان رو برای رشد تجربه کنیم.. درست مثل نیلوفر ابی.
و درست به همون اندازه که ژوپیتر میتونه فرصتهای خوب بشما بده، با منحرف کردن ذهن شما و محو شدن در گستردگی ها شما ممکنه جزییاتی رو فراموش کنین که مهم هستن. مراقب غرور و اعتماد بنفسهای کاذب هم باشین.
ژوپیتر درکماندار بهتون شانس اشنا شدن با افراد جدید اما دور از شما رو میده.


چرخه‌ژوپیتر..
ژوپیتر یکسال طول میکشه تا هر علامت زودیاک رو سفر کنه پس اخرین باری که در کماندار بوده برمیگرده به دوازده سال قبل یعنی نوامبر 2006 تا دسامبر2007
یادتونه اون سال چه اتفاقی زندگی شما رو تحت تاثیر قرارداده؟ ایا افق دید شما تغییر کرد؟
چه یادگیریهایی رو شروع کردین؟

اگه شما رایزینگ، خورشید یا ماه در کماندار دارین در تفسیر کلان منتظر پیشرفت بزرگی باشین.‌ چرا که شما در بازگشت ژوپیتر هستین..
کسانی که بازگشت ژوپیتر رو امسال دارن میتونن معجزه ها رو تجربه کنن و دقیقا مرحله جدیدی از زندگی رو تجربه میکنن.‌

اگه شما در تاریخ ها یا مابین تاریخهای زیر متولد شدین در بازگشت ژوپیتر هستین: تاریخها به میلادی و دورقمی نوشته شدن.

25 اکتبر 47 – 15 نوامبر 48 17 دسامبر 69 – 30 آوریل 70 27 دسامبر 82 – 19 ژانویه 84
59 فوریه – 24 آوریل 59 15 ژانویه 71 – 5 ژوئن 71 9 دسامبر 94 – 3 ژانویه 96
59 اکتبر 59 – 1 مارس 60 12 سپتامبر 71 – 6 فوریه 72 25 نوامبر 06 – 18 دسامبر 07
60 ژوئن 60 – 26 اکتبر 60 24 جولای 72 – 25 سپتامبر 72

ژوپیتر اگاهی های ما رو گسترش میده.. درک‌ما رو از دیگران و از جهان.‌ ورود ژوپیتر به کماندار برای همه ما میتونه نقطه مثبت باشه.‌ ژوپیتر به “خیر بزرگ” مشهوره.‌ طرف‌مثبت این ترنزیت درک اعتقادات دیگران و گسترش اگاهی ها و دانش ماست..‌طرف سایه این ترنزیت از دست دادن جزییات و گم شدن در غرور و از دست دادن واقعیت ها در فاز بالای خوشبینی هست.

اگاهی ما میتونه با ژوپیتر در خانه، ما رو با دانش، شانس، موفقیت و انگیزه های قوی برکت بده.‌

نور و عشق برای همه
ماریا????

 

6 پاسخ

  1. ماريا عزيز مثل هميشه عااالييييي من ژوپيتر تولدم در كمانداره و متولد ١٩٨٣ هستم ميتونه تغييري برام ايجاد كنه

    1. سلام عزیزم.. برات حتما انرژیهای خوبی خواهد بود اما حتما باید وضعیت کلی چارتت رو هم نگاه کنی

  2. سلام . من ۲۴ نوامبر ۱۹۷۲ یعنی آذر ۱۳۵۱ هستم . کمان دار هستم. . آیا برج من در ژوپیتر قرار ندارد؟ مرسی.

  3. سلام .من متولد ٢٤ نوامبر ١٩٧٢ و ٣ أذر ١٣٥١ هستم . يعني كماندار فكركنم. آيا در جدول ژوپیتر قرار ندارم؟ میخواستم ببینم امثال چکارهایی باید و نباید بکنم؟ و کلا امثال چجوریه برام . متشکرم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *