Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 11 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

آسترولوژی دوقلو ها و رایزینگ دوقلوها در سال 2020

خلاصه ای از انرژی های سال 2020 برای دوقلوها و رایزینگ دوقلوها

خلاصه ای از انرژی های سال 2020 برای دوقلوها و رایزینگ دوقلوها

دوقلوهای ذهنی امسال در بین اب و هوا خواهید بود… در طول امسال هر چیز سطحی نمیتواند وارد دنیای شما شود.

ژوپیتر:  ژوپیتر در طول سال 2020 خانه هشتم شما را رشد خواهد داد. ژوپیتر هر دوازده سال از این منطقه از چارت شما خواهد گذشت و خانه هشتم با جسارت و بی‌پروایی ژوپیتر بشما اجازه می هد ابعاد پنهان خود را کشف کنید.‌ شما توسط مرکوری حاکمیت میشوید و بنابراین ارتباطات عمیقی را در طول انسال تجربه خواهید کرد. اکتشافات عمیق، مکالمات عمیق منجر میشود داستان زندگی شما عمیق تر شود.

سترن: در طول امسال سترن هم ژوپیتر را همراهی میکند.‌ به موازات انکه محبوبیت شما افزایش پیدا میکند ولی با اینحال ممکن است شما وارد فاز درونگرایی شوید. احتمالا در طول امسال به لحظاتی نیاز پیدا میکنید که با خود خلوت کنید و علاقه بیشتری به مدیتیشن یا مراسم‌های عرفانی پیدا کنید.‌ همچنین شما قدرت ان را پیدا میکنید که عمیق ترین رویاهای درونی خود را به یک منبع محکم و پایدار دررونیای بیرون تبدیل کنید.‌

 

پیوندهای سرنوشت ساز

پیوند سترن و پلوتو      شما را تحت فشار خواهند گذاشت تا هنگام‌انتخاب افراد برای روابط کاری یا عاطفی ، هشیارتر و محتاط‌تر باشند.‌ سترن از سال 2017 و پلوتو از سال 2008 در این قسمت از چارت شما بوده اند تا درسهای اعتماد و شراکت را بشما بیاموزند. حضور پلوتو در این بخش از چارت شما باعث تحولات عمیق درونی شده بطوریکه در روی ذهنیت شما هم‌تاثیرگذار بوده.‌ علاقه شما به مسایل ماورایی تا سرمایه گذاریهای بانکی همه در معرض تصمیمات شما بوده اند.‌ استعدادهای عرفانی شما نیز در معرض ظهور هستند. ژوپیتر هر دوازده سال از این منطقه از چارت شما عبور میکند تا بشما فرصتهای احیای قدرت درونی و پیدا کردن پشتیبانی‌های مالی را بدهد.‌ در طول امسال وام های مالی براحتی میتوانند برای شما فراهم گردند و اگر در زمینه های مهریه یا ارثیه سهمی داشته باشید، بشما خواهد رسید. این یک زمان قدرتمند برای پاکسازی و رشد درونی است.‌

پیوند ژوپیتر و پلوتو        پلوتو و ژوپیتر در طی سال 2020 سه بار به مصاف هم خواهند رفت.‌5 اپریل، 30 ژوئن و 13 نوامبر. ‌این‌جفت شدنهای سیاره ای در خانه هشتم میتواند موجب تغییر و تحولات عمیقی در بخش صمیمیت ها و اسرار شما شود. (اگر قصد شراکت یا طرح دعواهای مالی یا حقوقی را دارید حتما اثر این پیوندها را در چارت شخصی خود بررسی کنید.)

پیوند ژوپیترو سترن     پیوند ژوپیتر و سترن در 21دسامبر ژوپیتر و سترن در صفر درجه اکوا با هم دیدار خواهند کرد. این رویداد هر 20 سال یکبار اتفاق می‌افتد. اخرین بار در تاریخ می 2000 بوده.‌ در ان سال ایا رویداد خاصی جریان زندگی و یا بینش شما را عوض کرده؟ در این تاریخ ممکن است تم های ان سالها دوباره تکرار شود.‌ این پیوند میتواند دروازه ورود شما به افق های جدید و گسترده باشد.. این پیوند بطور کلی میتواند برنامه های مهاجرتی و یا تحصیلاتی شما را استارت بزند منتها اینبار با تجربه هایی جدیدتر.

سترن در اکواریوس        حضور موقت سترن در اکواریوس قسمتی از برنامه های بلندمدت شما را در طول سال 2020 فعال خواهد کرد. استارت کارهای مهاجرتی، ثبت نام یه تور، تحصیلات تکمیلی و تجربیات شما رشد هدفمند پیدا میکنند.

ژوپیتر و نپتون         در طول امسال برای شمامنجر به خلق اثار هنرمندانه ای شود که از عمق ناخوداگاه شما سرچشمه گرفته. ایده هایی که میتونن شما رو در بخش کارو حرفه هم رشد بدن اما مراقب توهم های نپتون در این بخش باشین..‌بلندپروازیهای بزرگ رو کنترل کنید.‌

 

ترنزیت ونوس      ونوس امسال در نشان شما برگشتی خواهد شد. ‌حضور ونوس در نشان شما باعث جذابیت و شهرت شما در گروه های اجتماعی میشودو میتواند منابع مالی شما را تقویت کند اما شش هفته برگشتی ونوس شما را در مقابل واقعیت های عمیق‌تری قرار میدهد. این برگشتی بشما پشت صحنه روابط و افراد سایه‌دار را نشان میدهد.‌ ونوس بهد از هشت سال دوباره در نشان شما برگشتی میشود پس حضور ونوس و برگشتی شدن ونوس در نشان شما برکتی از مادر کیهانی است که نه تنها در مورد خودتان چیزهای زیادی بشما خواهد اموخت بلکه  در ارتباط با دیگران هم‌برای شما روشن‌کننده مرزها خواهد بود.‌ بنابراین شما در این لایف‌تایم بسیار خوش شانس هستین که شاهد این برگشتی شدن هستین. اخرین باری که ونوس در ساین شما برگشتی شده سال 2012 بوده و دفعه بعدی هم در سال 2028 هست.‌ بنابراین تم‌های تکراری ممکنه از سال 2012 دوباره برای شما باز بشه. پش هشیار باشید.
ونوس در این برگشتی ارزشهای شما رو به خودتون یاداوری میکنه و بار دیگه لزوم ارتباطات صحیح و ارزشمند رو بشما یاداوری میکنه.

ترنزیت مارس      برگشتی مارس در نشان قوچ از تاریخ 9 سپتامبر الی 13 نوامبر بشما امکان میده تیم خودتونو جمع کنید. پروژه های گروهی و سوشیال خودتون رو بازنگری کنین. وب سایتتون رو ارتقا بدین و نرم افزار و پلن های جدیدی رو برای بازاریابی مارکتینگ خودتون انتخاب کنین. نبردهاتون اگاهانه انتخاب کنین و از کلمات و قدرت بیان‌تون برای رهبری گروه و تیم های بزرگ استفاده کنین. ازونجا که برگشتی ها، گذشته ها رو هم دوباره به جریان میندازن ممکنه با دوستان یا همکاران قدیمی ارتباطاتی رو برقرار کنین.
مارس در طول 2020 از نشان شما دیدار نخواهد کرد.

مرکوری حاکم شما       سیاره حاکم ارتباطات در طول سال 2020 سه دوره برگشتی خودهد داشت..‌ یادداشت کردن این تاریخها بشما امکان میدهد برای دوره های مرکوری برگشتی تدابیر لازم رو انتخاب کنین.‌در دوره مرکوری برگشتی، ملاقات ها و مذاکرات مهم رو فیکس نکنین و انتظار تاخیر رو داشته باشین.‌ در این دوره احتمال سوتفاهم‌های کلامی بالاست.
برگشتی های مرکوری
16 فوریه الی 9 مارچ
18 ژوئن الی12 جولای
13 اکتبر الی 3 نوامبر

 

گرفتگی ها در سال 2020 بشما امکان میدهند روشهای جدیدی را برای ساختن کشف کنید. امور مالی شما تحت این گرفتگی ها میتوانند ورودی های غیرمنتظره ای را داشته باشند.

محورنودها در سال 2020 جابجا شده و نود شمالی روی نشان شما مستقر میشود.‌ از 5 ژوئن‌ به بعد نگاه ها بسمت شما متمرکز شده و مغز متفکر شما اماده است تا در مسیرهای جدید و ماموریت اصلی خودش قدم بگذاره.‌ محور نودها هر هجده تا بیست سال یکبار روی نشان شما قرار میگیرند بنابراین این فرصت خودسازی را از دست ندهید.
در سال 2020 شما دوقلوها فرصت درخشش، شروع قدرتمند پروژه های بزرگ و قدرت گرفتن شماست.‌

 

کارت تاروت امسال شما دوقلوها

کارت تاروت امسال شما دوقلوها
High Priestess Tarot Card

 

کارت تاروت کلی نشان‌تارس برای سال 2020 کارت پاپ‌بانو است. در طول انسال شما دوقلوها تواناییهای روانی بسیار بالایی را کسب میکنید. احتمالا امسال جز پر رازورمزترین سالهای زندگی شماست که به درک و حقیقتی خاص میرسید.‌ اگر قصد فرا گرفتن علوم پنهان مثل ستاره‌شناسی، تاروت،ایچینگ و ..‌ را دارید، امسال سال خوبی است.‌ با انرژیهای امسال خواهید توانست تا جریان خلاق جهان درونتان را بحرکت دراورید و اسرارجهان را درک کنید. ‌امسال‌سال فعالیت شما در زیر سطح است.‌ امسال فرصت نهایی شما برای برداشتن سدهای درونی و بیرونی است.‌

تاروت سال 2020  شخصی خود را اکنون سفارش دهید.‌

 

 

 

تمامی تعاملات ذکر شده بطور کلی بوده و یک نمای بسیار کلی را بشما میدهد. برای درک دقیق ترنزیت ها می بایست این تعاملات بر روی چارت شخصی شما اعمال گردد. تنها در آن صورت است که مبنای دقیقی برای تصمیمگیری بشما میدهد.

تحلیل آسترولوژی ترنریت شخصی سال 2020 خود را اکنون سفارش دهید.

 

برای تمام شما دوقلوهای های عزیز سالی سرشار از موفقیت رو ارزو میکنم.

4 پاسخ

  1. ماریا جانممم مرسی ازین هدیه مرررسی عزیزم برات نور و روشنی و برکت همیشگی آرزو میکنم اینقدر خوب توضیح دادی ک من کم سوادآسترولوژی هم قشنگ فهمیدم????????????

  2. سلام بر ماریای عزیز، منظورتون از این که گفتید دوقلوها امسال بین آب و هوا خواهید بود یعنی چی.میشه توضیح مختصر بدید .سپاس

    1. چون این حجم انرژی پلوتو و سترن و ژوپیتر داره در خونه هشتم شما بوقوع می پیونده ????????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *