Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 15 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه کامل نشان لیبرا

کارت تاروت ماه کامل نشان لیبرا

 

تحلیل آسترولوژی ماه کامل نشان لیبرا

و تمام زخمهای من از عشق بود..‌.

این ماه کامل با قدرتمندی انرژی استارپوینت ونوس شکل میگیرد.. درعین حال بنظر ماندای ستاره ای دیگر هم در حال شکل‌گیری است.. ماندالایی که در آن سترن، ما را به رها کردن ذهن متهد و ملزم میکند.
چقدر خودمان را دوست داریم.. چگونه دوست داریم .. چقدر به دیگران عشق می ورزیم.. چگونه..‌

ترازوی این ماه کامل اعمال و افکار ما را در کفه‌ترازوی عدالت الهی میگذارد تا خودمان را اول قضاوت کنیم و ببینیم سهم‌ما برای ساختن یک‌جهان زیبا و پر از صلح چقدر بوده و انگاه لز دیگران انتظار عشق‌ورزی داشته باشیم.
نودها در این انرژی ماه کامل دخیل هستند.. همانگونه که در استارپوینت ونوس دخیل بودند .. این انرژیهای کارمایی مسیرهایی را برای ما روشن میکند که تا به امروز طی کرده ایم و کوله باری که از این سفر برداشته‌ایم.. چگونه بوده. همگی در چارت این ماه کامل کایتی را دیدند که خورشید و ونوس و کایرن گویا هدایت این ارابه اتشین را بعهده گرفته اند ولی من در این میان ستاره ای را می‌بینم که سترن،خدای کارما در راس آن‌نشسته است و بر هر کدام از ما چوبی خواهد زد که با عمرتان چه کردید؟ ساخته‌اتان برای خود و جهان‌تان چه بوده.

 

مستطیل عرفانی دیگری هم شکل گرفته با نقاط،کارمیک تا مسوولیت کارهای گذشته‌اتان را بر دوش بگیرید و برای اینده تصمیمات واقعگرایانه و اگاهانه تری بگیرید.

ونوس- کایرن
زخم‌های خود را بهبود دهید.. انرژی مغناطیسی ونوس سرشار از انرژیهلی بهبود است..‌ در قلب شما فردی متولد میشود که دیگر نمیترسد از خودش.. از خود واقعی اش و با دیگران صادق است.

سترن-ماه کامل
عادتهای قدیمی ذهنی اتان را تغییر دهید.. دردها نقلط کانونی هستند که ما را به تکامل میرسانند و این دردها بخشی از اینده شما خواهند شد. مسیرهای جدیدی را انتخاب کنید و کارمای خود و سرنوشت خود را یک پله ارتقا دهید.

 

اگر سیاراتی در ۸ درجه نشان‌های کاردینال دارید بیشتر در معرض این سوال هستید تا چراغ روشن تری را به زندگی خودتان و دیگران بتابانید تا بتوانید بیشتر به خودتان و جهان و دنیای اطرافتان کمک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *