Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Cancer
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ورود خورشید به نشان عقرب

 

با فصل پرانرژی ترازو خداحافظی کنید، زیرا در 22 اکتبر، خورشید وارد عقرب می شود و ما را تشویق می کند تا آماده ورود به سرداب های هادس شویم. عقرب نشان مرگ، تولد و تحول است، همچنین با سرمایه گذاری، صمیمیت عاطفی و البته دگردیسی نیز مرتبط است. در حالی که فصل ترازو زمانی برای معاشرت بود، عقرب زمانی برای تأمل و درونگری است.

 

موقعیت حاکمان نشان عقرب

فصل عقرب در 22 اکتبر، در حالی آغاز می شود که خورشید قبل از ورود به عقرب تحت فشار پلوتو در آخرین درجه کپریکورن قرار دارد. این انرژی این قدرت را دارد که تاریک های درون که تعادل ما را  بر هم زده به سطح آورد و بیرون بریزد؛ که طبعا  با تشویش و آشفتگی های عمیقی همراه است. به خصوص که مسائل رابطه و دستکاری های روانی از سمت دیگران شدت می گیرد تا پیش از آغاز انرژی پلوتو در آکواریوس از ساختارهای کهنه و ناکارآمد که مانع رشد ماست آگاه و رها شویم. این قرارگیری از درون نگری، خود اندیشی و رهایی از الگوهای مضر عاطفی پشتیبانی می کند و این امکان را می دهد تا خواسته ها، انگیزه ها و الگوهای احساسی خود را بهتر درک کنید.

در عین حال، آغاز فصل عقرب با زاویه حمایتی میان مارس در خرچنگ (حاکم قدیم نشان عقرب) و اورانوس در تارس همراه است. این امکان را فراهم مي كند تا برخی از ناامیدی های اخیر خود را با پویایی ایده هایی نو مهار کنیم و راه را برای آینده ای روشن تر هموار کنیم. حتی از انرژی خشم، کینه، احساسات منفی درونی و عدم رضایت از موقعیت فعلی خود، به عنوان سوخت برای بدست آوردن بزرگترین پیروزی های زندگي استفاده کنیم، زيرا بهترین انتقام همیشه موفقیت است.

به خصوص که خورشید در همان ابتدای ورود به عقرب در زاویه سخت با ماه در پیوند مارس در خرچنگ قرار دارد. این فشار قطعا سبب تحریک پذیری، خشم، هیجان و تجربه های احساسی سنگین خواهد شد و به طور کلی فشاری مضاعف بر کالبد عاطفی ما خواهد داشت. حتی می تواند مشکلات رابطه ای یا جدایی، تنش درونی و عضلانی را رقم بزند. اما تمام این انرژی ها در جهت درک بهتر از احساسات پنهان و دسترسی بیشتر به ناخودآگاه خواهد بود تا در انرژی ویرانگر حاکم قلمرو عقرب، پلوتو، آگاه تر عمل کنیم.

این تعاملات می توانند بسیار پربار باشند، اگر در مسیر تکامل خود قرار بگیریم و به قدرت درونی مان برای احیا و باززایش باور داشته باشیم. آگاه و مطمئن باشیم که همه چیز تقریباً به‌طور جادویی سر جای خودش قرار خواهد گرفت. پس قلب و ذهن خود را به روی حوادث و حتی اتفاقات معجزه آسا اما شاید دردآور بگشاییم. زیرا در این زمان‌، تغییر پارادایم قطعی است، چه ما با آنها آشکارا و بطور طبیعی همگام باشیم و چه تصمیم بگیریم با کنترل نفس خود با آن ها مقابله کنیم. (فصل، فصل رهایی است).

پس به خاطر بسپاریم هنگام مواجهه با چنین انرژی های شدیدی، ضروری است که مراقب اعمال و گفتار خود باشید تا از درگیری ها یا سوء تفاهم های احتمالی، به ویژه با تقابل ماه و پلوتو جلوگیری کنیم. ثابت و متمرکز بمانیم و روی روش های سازنده برای ابراز احساسات و ابراز وجود تمرکز کنیم.

 

ورود خورشید به نشان عقرب

هر جا که خورشید عبور کند، آگاهی ما نیز به آن سو کشیده خواهد شد:

در فصل ترازو که پشت سر گذاشتیم، ارزش روابط و یادگیری از طریق آینه دیگران در کانون توجه قرار داشت. هماهنگی و صلح را برجسته کرد و به ما فرصتی داد تا متوجه عدم تعادل در زندگی و روابطمان شویم. در طول فصل ترازو 2024، ما دگرگونی‌های مهمی را تجربه کردیم: خورشید گرفتگی در نشان ترازو و ماه کامل قدرتمند در برج حمل، باعث تشدید مسائل مربوط به روابطمان شد و ما را تشویق کرد تا ارتباطاتی که دیگر با ما همراستا نیستند یا از رشد ما حمایت نمی کنند رها کنیم.

اما آغاز فصل عقرب، همراه با گذر مرکوری از نشان عقرب، به ما ندا می‌دهد تا درون‌نگری خود را عمیق‌تر کنیم، به سفر اخیر خود در فصل کسوف که پشت سر گذاشته‌ایم فکر کنیم و تغییرات درونی و بیرونی را با هم ترکیب کنیم.

عقرب به ما می آموزد که فراتر از روابط سطحی برویم و در سطح عمیق تری با هم ارتباط برقرار کنیم. موضوع اصلی آن، اعتماد است. فرصت‌هایی به ما داده می شود تا توانایی خود را برای اعتماد به خویشتن و تشخیص زمان مناسب برای اعتماد به دیگری ارتقا دهیم.

ورود خورشید به عقرب یادآور این است که همه چیز دائماً در حال تجزیه و پوسیدگی، در حال تغییر و در حال تکامل است. همانطور که پاییز در نیمکره شمالی، کره زمین را برای زمستان آماده می کند، همانطور که برگ ها از درختان می ریزند و طبیعت برای ورود به خواب زمستانی خود آماده می شود، خورشید در عقرب ما را دعوت می کند تا سرعت زندگی بیرونی خود را کاهش دهیم و برای عمیق تر کردن خودآگاهی عاطفی و روانی خود، زندگی درونیمان را در اولویت قرار دهیم.

این زمان از سال فرصت آن است که نور را از دل تاریکی بیرون آوریم و توجه خود را به سمت گوشه هایی از روان خود ببریم که معمولاً از نگاه کردن به آن اجتناب می کنیم. در واقع فصل عقرب ما را به چالش می کشد تا قدرت رویارویی با محدودیت ها، ترس ها و هرگونه مقاومت خودآگاه یا ناخودآگاه در برابر تغییر و رها کردن، تکامل و رشد را بازیابیم.

در نقطه ای قرار می گیریم تا خاطر نشان شویم که زندگی و مرگ یکی هستند، پایان‌ها و آغازها همدیگر را در بر می‌گیرند، و آفرینش متضمن تخریب است اما نابودی نیز می‌تواند یک عمل خلاقانه باشد. در طول این فصل، فرصت‌های پیش آمده  قدرت و شجاعت مقابله به ما می دهند تا از مقاومت های خود در برابر تغییر رها شویم و آنچه را که باید کنار بگذاریم، و چه بسا الگو و الهام بخش دیگران باشیم تا آنها نیز مسیر تکامل را بیابند.

فرصتی پیش رو داریم تا از نیازها، خواسته ها و نیات ناخودآگاهمان، آگاه شویم و از خود بپرسیم که چرا در چرخه های تکراری قرار می گیریم و الگوهای مشابهی را تجربه می کنیم. زمان آن است که از خود بپرسیم قدرت چیست و واقعاً به دنبال چه نوع قدرتی هستیم و چه چیزی انگیزه واقعی را به ما می دهد.

فصل عقرب، فصل الهام بخشی برای کشف راه‌های خلاق برای بیان خود است که تحول در سطح عاطفی را ارتقا می‌دهد. به ما امکان کیمیاگری و تغییر حالت‌های عاطفی پیچیده را می دهد و به ما کمک می‌کند تا با روشی جدید چشم‌انداز درونی خود را مکاشفه کنیم. در واقع ما تشویق می‌شویم که طیف کاملی از احساسات را در آغوش بگیریم و از شدت، آشفتگی و خامی آن استقبال کنیم. زیرا تنها با یادگیری حضور کامل در رنج و ناراحتی است که می‌توان دگرگونی واقعی تجربه کرد.

 

 

از نگاه تکاملی، عقرب یک علامت آب ثابت است که با فرآیند حذف، بازسازی و کاوش در جنبه های عمیق تر روان ما مرتبط است. ورود خورشید به عقرب زمان دگرگونی، عمق و کاوش درونی را فراهم می کند. در اینجا به برخی از جنبه های این انرژی بر هر علامت زودیاک خواهیم پرداخت.
لطفاً توجه داشته باشید که این تفاسیر بر اساس معانی کلی تأثیرات بر هر علامت است و برای دریافت درک دقیق‌تر از اینکه چگونه این گذر ممکن است بر شما تأثیر بگذارد، باید کل نمودار تولد بررسی شود.

 

 

قوچ

بخشش، اعتماد و صمیمیت در ارتباطات شما موضوع اصلی در چند هفته آینده خواهد بود.
به لطف مرکوری در عقرب که با سترن در ماهی همکاری می کند، شما در حال برقراری صلح با گذشته هستید. مراجعه به عزیزانتان برای مشاوره و حمایت می تواند به شما کمک کند تا از طریق برخی از احساساتی که به سطح می آیند عبور کنید. شما باید آماده پذیرش آنچه نمی توانید کنترل کنید و تغییر دهید باشید و در واقع تغییرات لازم را در آغوش بگیرید.

هنگامی که خورشید در 22 اکتبر به پلوتو در برج جدی برخورد می کند، برخی تنظیمات در روابط نزدیک شما لازم می شود. مثلا ممکن است زمانی که اصلا انتظارش را ندارید، درام، حسادت یا تمایلات وسواسی ظاهر شوند. یا اینکه برخی از زخم‌های روابط قدیمی یا الگوهای ناسالم خود را در موقعیت فعلی تکرار کنید. اما این شرایط می تواند به شما کمک کند تا از پویایی های قدیمی یا اتصالات ناکارآمد آگاه شده و رها شوید.

هنگامیکه خورشید وارد عقرب می شود می تواند زمان خوبی برای غوطه ور شدن در ناخودآگاه و شرکت در کارهای درمانی باشد. می توانید با بخش سایه خود و گذشته های خود که معمولاً از آنها دوری می کنید ارتباط بگیرید و صلح برقرار کنید.

 

تارس

به لطف مرکوری در عقرب که با سترن در ماهی همکاری می کند، شما آماده برای گفتگو در مورد آینده با یک شخص مهم در زندگی خود هستید. پس قدم به دل روابط خود بگذارید.

ورود خورشید به عقرب در چند هفته آینده به روابط نزدیک شما نور می تاباند. شما تمرکز عمیق تری روی روابط خود دارید و می خواهید قلب خود را به روی نزدیک ترین و عزیزترین افراد باز کنید و بر روی آن سرمایه گذاری کنید. همچنین ممکن است یکی از نزدیکانتان نیاز به حمایت بیشتر شما داشته باشد.

این انرژی می تواند افراد جدید و مهمی را وارد زندگی شما کند و همچنین فرصت های جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد. این انرژی همچنین برای امضای قراردادها و شروع پروژه های مشترک نیز خوب است.

 

دوقلو

با چالش میان خورشید با پلوتو در برج جدی، بهتر است مراقب احساساتی چون حسادت یا فرافکنی های احساسی خود باشید. زیرا احتمالا سطح اشتیاق و احساسات بالا می رود و می تواند منجر به یک برخورد شدید یا مشکل ​​شود. شاید لازم باشد با برخی از پویایی‌های قدرت ناگفته روبرو شوید و آنهایی که مانعی در روان هستند را مختل کنید.

با حرکت خورشید به سمت عقرب ممکن است مسئولیت یک پروژه مهم در محل کار به شما واگذار شود، یا شاید انجام تعهدات بیشتری در زندگی شخصی به شما محول شود. همچنین فرصتی فراهم می شود تا هماهنگی بیشتری بین عادات و رفتارهای کوچک شما و اهداف و خواسته های بزرگ برقرار شود.

این چند هفته برای تغییر برنامه روزانه شما مفید واقع شود. به خصوص زمانی که مرکوری در عقرب با زحل در ماهی متحد شود، باید بدنبال یافتن ریتم در برنامه روزانه، در مسیر اهداف شخصی و حرفه ای خود باشید.

 

خرچنگ

زمانی که عطارد در عقرب با زحل در ماهي همگام می شود فكري به ذهن شما خطور می کند كه: آيا زمان آن رسیده است که يك سرگرمی را به چیزی جدی تر تبدیل کنم؟ بله این زمان مناسبي است براي جستجوی در مورد موضوعی که توجه شما را به خود جلب كرده است. همچنین می‌تواند فرصتي براي شركت در یک پروژه خلاقانه باشد یا اينكه فرصتي براي صحبت با یک همکار در مورد آینده باشد.

هنگامی که خورشید وارد عقرب می شود، شاید تمایل بیشتری به موضوعات سرگرم کننده یا حتی معاشقه پیدا کنید. اگر مجرد و آماده هستید، می توانید با يك فرد با پتانسیل ملاقات کنید! شما مي توانيد توجهات را به خود جلب کنید. همچنين قدرت تجلی شما افزایش بیشتری می یابد. ممکن است احساس کنید در زمان مناسب و در مکان مناسب هستید، و ریسک کنید. احتمالا شانس با شماست.

 

لئو

هنگامی که خورشید در ترازو به پلوتو در برج جدی برخورد می کند، مکالمات کمی داغ می شود. می‌تواند الگوهای ناسالم یا ناکارآمد را به خصوص در خانه و روابط خانوادگی آشکار کند. از شما دعوت می کند تا با افرادی که همچنان مسئولیت‌های اضافی به شما متحمل می‌کنند، مرزبندی کنید.

با ورود خورشید به عقرب، روی زندگی خصوصی خود تمرکز کنید. شاید لازم شود زمان بیشتری را با خانواده بگذرانید، به راه هایی فکر کنید تا فضای زندگی خود را مطبوع کنید. همچنین ممکن است خلق و خوی احساساتی تری پیدا کنید. شاید بتوانید با تفکر در مورد گذشته یا ارتباط با اجداد خود، خرد و راهنمایی بگیرید.

 

خوشه

 هنگامیکه خورشید وارد عقرب می شود علاقه شما به سمت اطلاعات جدید کشیده می شود. چه مذاکره برای یک قرارداد جدید یا فکر شروع تحصیل. تقویم اجتماعی شما نیز پر می‌شود، و می‌تواند زمان فوق‌العاده‌ای برای عمیق‌تر کردن برخی از دوستی‌هایتان و همچنین ملاقات با افراد جدید باشد. رازها نیز ممکن است فاش شوند!

زمان قدرتمندی برای دسترسی به ناخودآگاه خود و بیان برخی از احساسات و افکاری است که از بیان آنها اجتناب کرده اید. همچنین فرصتی برای تغییر نحوه صحبت کردن با خود و تغییر طرز فکرتان است. ممکن است احساس فرسودگی بیشتری کنید و نیاز داشته باشید که استراحت را در اولویت قرار دهید.

وقتی مارس در خرچنگ با اورانوس در تارس تعامل می کند، به شما الهام می‌شود که ریسک کنید. شاید سفری را از روی هوس رزرو کنید یا از طریق تماس های کاری یا دوستی، با یک فرد تأثیرگذار ملاقات کنید. همکاری و ایده‌پردازی با دیگران می‌تواند به باز کردن مرحله بعدی یک طرح یا ایده جدیدی که می‌خواهید دنبال کنید کمک کند.

 

ترازو

زمانی که خورشید با پلوتو در برج جدی برخورد می کند، وقت آن است که بخشی از خود را که پنهان نگه داشته اید با جهان به اشتراک بگذارید. می‌تواند زمان مهمی برای پس گرفتن قدرتتان باشد. ممکن است با ترس هایتان اعم از نظرات دیگران در مورد زندگی‌تان یا از آنچه که  دیگران از شما انتظار دارند مواجه شوید. . اما به دنبال دلت برو و حقیقت خودت را بیان کن!

با ورود خورشید در عقرب تمرکز شما به منابع و امور مالی معطوف می شود. احتمالا برخی از موهبت ها و استعدادهای شما توجه دیگران را به خود جلب کند یا شاید در محل کار تمجیدهای بیشتری دریافت کنید. همچنین می تواند زمان خوش شانسی برای درخواست شغل، درخواست افزایش حقوق باشد.

 

عقرب

هنگامی که خورشید وارد نشان شما می شود، شما شخصیت اصلی چند هفته آینده خواهید بود. کانون توجه روی شماست و مردم به سمت هاله شما کشیده می شوند! این می تواند زمان شلوغی برای ایجاد ارتباطات جدید، پیشرفت در اهداف شخصی و شروع پروژه های جدید باشد. شما همچنین زمان بیشتری را صرف تمرکز بر نیازهای خود خواهید کرد. در اولویت قرار دادن خود و خواسته هایتان، شما را با اهداف و مسیر زندگی خود هماهنگ می کند. وقت آن است که منطقه آسایش و امن خود را کمی آزاد و رها کنید و با مردم ارتباط بگیرید. این فرصتی است کهمی توانید از طریق آن شناخت بهتری از خودتان و نیازهایتان پیدا کنید.

با حضور خورشید در نشان شما، از انرژی های هماهنگ با روحتان بهره ببرید. ضمنا تولدتان مبارک 😊

 

کماندار

در این مدت بهتر است در مقابل تمایل خود به مقایسه خود با دیگران مقاومت می کنید. اگر شخص دیگری چیزی دارد که شما دوست دارید، مطمئن باشید که این راه کائنات است تا به شما یادآوری کند که برای شما نیز امکان پذیر است.

هنگامیکه خورشید وارد عقرب می شود می توانید با ذهن شهودی خود ارتباط بگیرید. با گذراندن زمان بیشتر در تنهایی می توانید به پردازش احساسات خود بپردازید و هر چیز یا هر کسی را که دیگر به شما خدمت نمی کند را رها کنید و همچنین چشم انداز خود را برای آینده گسترش دهید. فراموش نکنید که تصورات شما درست است، پس به آنها گوش دهید.

زمانی که مریخ در خرچنگ با اورانوس در تارس متحد شود، متوجه خواهید شد که کدام یک از عادات شما باید تغییر کند. زمانی عالی برای تعدیل، پذیرش تغییر و جبران است. شاید لازم باشد که از درگیری های کوچک در محل کار خود بپرهیزید و یا عادت بدی را که شما را راکد نگه داشته است را رها کنید.

 

کپریکورن

شما آماده هستید تا رویاهای خود را زنده کنید. این انرژی بسیار خوبی برای برنامه ریزی، بیان مرزهایتان یا تعهد به اهدافتان است. ممکن است آماده شوید تا در مورد یک سرگرمی یا پروژه مشتاقانه تر و جدی تر عمل کنید. شما سزاوار زمان بیشتری برای سرگرمی و برقراری ارتباط در لحظه حال هستید پس مطمئن شوید که وقت خود را صرف فعالیت هایی می کنید که شما را سرحال می کند. می تواند زمان پرباری برای بحث در مورد آینده یا تعریف رابطه در زندگی عاشقانه شما باشد.

با زاویه میان خورشید با پلوتو در نشان شما، وقت آن رسیده است که با ترس های خود روبرو شوید. ممکن است لازم باشد حقیقت خود را بگویید و قدرت خود را بازیابید، به خصوص در مقابل یک شخصیت مقتدر. همچنین ممکن است به رسمیت شناخته شوید یا به یک نقطه عطف هیجان انگیز برسید و توجه بیشتری را به خود جلب کنید. به جای کم کاری، جسور باشید و فضای بیشتری را اشغال کنید زیرا شما برای رسیدن به اینجا خیلی زحمت کشیدید.

ورود خورشید به عقرب اخبار، ایده ها یا ارتباطات امیدوارکننده ای را برای شما به ارمغان می آورد. می تواند زمان خوبی برای شبکه سازی، یافتن الهامات جدید، پیشرفت در اهداف بلندمدت، یا پرورش حس تعلق عمیق تر باشد. همچنین احساس خواهید کرد که این زمان مناسبی برای آنچه که فکر می‌کنید درست است، می باشد و شما می‌خواهید که ارزشی را به جامعه خود بازگردانید.

 

آکواریوس

احساس ثبات از لحاظ مالی باعث می شود تا به خود افتخار کنید، شاید ارتقای جدیدی را بگیرید یا شغل جدیدی را شروع کنید. همچنین ممکن است به یک هدف شخصی متعهد شوید یا تصمیم بگیرید برای تحصیل یا یادگیری مهارتی سرمایه‌گذاری کنید که به پیشرفت کارتان کمک می‌کند.

وقتی خورشید به سوی عقرب حرکت می کند نوری را بر زندگی عمومی، شهرت، دنیای حرفه ای و اهداف بلند مدت شما می تاباند. شما در میان جمعیت برجسته می شوید و کار و تلاش شما مورد توجه قرار گرفته می شود. این انرژی ها می‌تواند لحظه‌ای از تجلی را نشان دهند و هر چیزی که روی آن تمرکز کرده‌اید چه در روابطتان، چه زندگی خانگی یا دنیای حرفه‌ای می‌توانند به نتیجه برسانند.

 

ماهی

در این زمان توافقات جدیدی در راه است. همچنین به شما کمک می شود تا با قاطعیت و شفافیت صحبت کنید. شما می توانید در یک پروژه نوشتن یا موضوعی که در حال یادگیری هستید، پیشرفت زیادی کنید یا حتی برنامه ای برای حرکت در مسیری جدید داشته باشید.

هنگامی که خورشید وارد عقرب شود، هوس تجربه های جدید خواهید کرد. شاید بخواهید در یک کارگاه ثبت نام کنید یا آماده راه اندازی یک پادکست شخصی شوید. احتمالا به تخصص خود توجه کنید، به خصوص از طریق رسانه های نوشتاری و شفاهی. همچنین ممکن است طی چند هفته آینده بیشتر سفر کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

جامعه کسانی که آسترولوژی را “دانش مقدس” می‌دانند

Society of those who consider astrology “Sacred Knowledge”