Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

پلوتو و تکامل روح

همه شما فکر کنم کارتون زیبای خفته رو دیدین..‌ داستان به این صورت هست که ملکه و پادشاهی در آرزوی فرزندی بودند و خداوند بلاخره به اونها دختری هدیه داد.‌ پری ها هدایای باارزشی رو به پرنسس دادن اما پری تاریکی برای پرنسس پیشگویی کرد که در شانزده سالگی توسط خراش دوک‌نخ ریسی خواهی مرد.‌ و پری اخرین پیشگویی کرد که  پرنسس تنها  به خواب عمیق صدساله فرو میره و بعد با بوسه شاهزاده ای نجیب از خواب بیدار میشه.
افسانه ها همیشه پر هستند از داستانهای اینچنینی، تجربه های سخت و دشوار که سرانجام‌نیروی عشق بر تاریکی پیروز میشود. در استرولوژی پلوتو نشان دهنده همین خوابها و بیداری‌ها و تحولات زندگی ماست. پلوتو آرکتایپ قدرت روان ماست.‌ او خدای دنیای زیرین یا مردگان است.. در داستان پلوتو، پرسفونه ملکه شب جای بسیار خاصی در تکمیل تحولات پلوتو دارد. جایی که اگاهی ما میتواند فرایند تحول را معنا بخشد.

 

تحولات پلوتو

 در داستان زیبای خفته با تمام دوراندیشی پادشاه و جمع آوری تمام چرخهای دوک نخ ریسی، باز هم نتوانست جلوی اتفاق و زخمی شدن پرنسس و به خواب رفتن او را بگیرد.. بعبارت دیگر درسهای پلوتو را نمیتوان متوقف کرد، تنها با رویگرد آگاهانه میتوان کنترل کرد.

 انرژی پلوتو در دنیای آسترولوژی تکاملی، برای کشف و درک تجربه های روح در تجسم فعلی است. حرکت بسیار آهسته 248 ساله پلوتو به دور زودیاک بیانگر تغییر شکلهای عمیق زندگی است. همانطور که پرنسس قصه ما بعد از صد سال از خواب بیدار میشود، پلوتو عمق دگرگونی چرخه ها را نشان میدهد.‌
پلوتو در حقیقت انرژی هسته وجودی شماست.. انرژی نهفته در مارکاندالینی که روشنگری کیهانی را بهمراه میاورد.‌ پلوتو نماد خلاص شدن از شر قسمتهای فرسوده است، سیاره بحران و شفا. ‌

 

درسهای پلوتو در چارت تولد

اموزه های اصلی پلوتو جهت هدایت روح برای بازگشت به سورس یا منبع است.‌ تکامل زمانی اتفاق می افتد که روح به تدریج پاکسازی شود از خواسته هایی که باعث جدایی روح از منبع میشود.‌
درست است که پلوتو یک سیاره نسلی است و 12 تا 14 سال را در یک نشان میگذراند اما خانه تحت کنترل پلوتو و زوایای آن با نودها، سترن، اورانوس و استروید پرسفون نشانگر تمایلات و اهداف تکاملی فرد در زندگی گذشته و اینده است. مسیرهایی که باید رها کنیم و انتخابهایی که باید به رشد برسانیم.

اگر پلوتو چارت تولد شما در پیوند با نود جنوبی یا زوایای سخت با نودهاست، شما در این تجسم می بایست یکسری از مسایل کارمایی گذشته را رفع کنید.
جای‌گیری سترن و موقعیت سترن نسبت به پلوتو مشخص میکند که در این تجسم روح نیاز دارد در چه موقعیتی تلاش کند و مسوولیت چه چیزهایی را باید برعهده بگیرد. همچنین ممکن است در مواردی نیاز باشد فرد چیزهایی از گذشته را به رشد برساند و بعبارتی زنده کند.

اگر پلوتو در پیوند با نودشمالی باشد، انسدادهای رشد روح را نشان میدهد که باید به موقعیت اورانوس برای ازادسازی توجه نمود.

نتیجه

پلوتو در آسترولوژی تکاملی با روح ارتباط دارد.‌ روح، یک اگاهی غیرقابل تغییر است که تنها میتواند تغییر شکل دهد و این کلمه “تغییر” بیان کننده کل انرژی و معنای “پلوتو” است. اگرچه  تنها حدود هفتاد سال است که پلوتو شناخته شده است اما این کوچک‌بزرگ، خیلی زود جای عظیمی را در استرولوژی تکاملی باز کرد. انرژی پلوتو شدید و خالص است و در عمیق ترین سطوح کار میکند تا شکلهای قدیمی را برای ایجاد زندگی جدید ایجاد کند.

تحولات پلوتو از طریق چرخه حیات، مرگ و تولد دوباره است.‌

 

پلوتو نمودار تولد شما کجاست؟ اگه نمیدونین از این قسمت چارتتونو دربیارین و توضیحات مربوط به پلوتو رو بخونین.

چه درسهایی را برای شما دارد؟

 

یک جلسه اختصاصی برای تحلیل پلوتو رزور کنید.

 

ماریا ♾

 

6 پاسخ

  1. سلام .خسته نباشین.واسه دریافت چارت تولد چرا مدتیه که شهر رو وقتی مینویسیم بالا نمیاد

  2. شما یکی از بی نظیرترینها در این علم هستید بانو ممنون بابت تحلیلهای پراز انرژی ونابتون بانو

  3. درود بر شما, من در خانه هفت, یعنی خانه ازدواجم سیاره پلوتو رو دارم و ازین مطلب متوجه نشدم که حضور پلوتو درین سیاره آیا به معنی اینه که از طریق ازدواج پلوتو سعی در تکامل روح من داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”