Current Moon Phase

Waxing Crescent Moon
Waxing Crescent Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 5 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ترنزیت ونوس در تارس، گشوده باش برای در آغوش کشیدن انرژی ونوس

ونوس

ونوس در 29 آپریل سفر خودش رو در قلمرو هیجان انگیز کودک زودیاک تمام می کنید و برای مدتی به خانه برمیگردد، به بهشت تارس. آمادگی در آغوش کشیدن انرژی هیجان انگیز ونوس را دارید؟ تجلی مادی و عملی عشق، تخیل و زیبایی.

حضور ونوس در خانه

از ۲۹ اپریل تا ۲۳ می ونوس به خانه برمی‌گردد و در بهشت عدن تارس در عشق و اتصال و توجه به لذت‌های زمینی، زیباشناسی و تجربیات عملی لذت می‌برد. ونوس پس از سفرش در قلمرویی با آدرنالین بالا -زودیاک قوچ-اکنون در خانه خود به سفری غنی و سرشار از روح زندگی، به برانگیختگی‌های احساسی و شعله وری شروع‌های تازه می پردازد.

ونوس زیبا هر آنچه مربوط به زندگی و حس زندگی باشد، با سرعتی آهسته هدایت میکند تا این گذر هیجانی را با تمام حواس و وجود لمس کند.

در بهشت تارس، احساس و حس حکمرانی میکند، حسی که لایه ای عمیق‌تر از آنچه به ظاهر می‌بینیم را برایمان متبلور می‌کند و حضور الهه ونوس، یادآوری کننده مسائل و موضوعاتی ست که شادی و خوشبختی عمیق را برایمان می‌آورد اینجاست که اگر کسی یا چیزی در زمان سفرش در قلمرو قوچ خودش را نشان داد و قلبتان را لمس کرده و شور و اشتیاق را درونتان جاری کرده باشد، اکنون آنچه درد ادامه رخ خواهد داشت را دوست می دارید، و در صورتیکه باهنجارهای اجتماعی جاری همراستا باشید، می توانید یک ارتباط منحصر به فرد را رقم بزنید.

ونوس در بهشت تارس یادآوری می‌کند زندگی زمین مسابقه نیست، زندگی سفری است که تک تک لحظاتش فرخنده و نیاز به قدردانی و سپاسگذاری دارد.

ونوس میل زاینده زندگی

هر کدام از ما درونمان چاه خلاقیتی داریم که همچون همه چاه‌ها اگر قرار باشد صرفاً از آن بیرون بکشیم و چیزی درونش پر نکنیم، روزی می‌رسد که با چاهی خالی مواجه می‌شویم. اکنون که ونوس به خانه برگشته، بهترین زمان برای پر کردن چاه خلاق درونمان است.با کمک ونوس در تارس حواس پنجگانه ما در سطحی عالی قرار دارند و می‌توانیم در سیاره زمین به جز توجه به ابعاد متریالیستی، ابعاد زیباشناسی و درک حس‌هایی که در خود داریم ،عمیق‌تر شویم.

ونوس مگنت و جذابیت، و میل زاینده زندگی است. توصیه می‌کنیم با این انرژی کیهانی و پرقدرت امکان زندگی و زیستن را با اتصال و حواس خود کامل‌تر زیست کنید.بوییدن گل ،مزه مزه کردن خوردنی ها، لمس تنه درختان و…  همه ایجاد ارتباط با قواعد این قلمروست، چرا که اتصال توجه و حضور می‌آورد و این امکان را به بدن و ذهن و روح ما می‌دهد که در خالص‌ترین شکل ممکن برقراری ارتباط داشته باشیم .یکی شدن من با جهان و به رسمیت شناختن احساسات پایه و فونداسیون اتصال است.

اکنون در طول دوره بودن ونوس در خانه ی خود،احساس‌ها و ارزشمندی‌های ما به عنوان فضایی دکوراتیو شده در دیدرس ونوس قرار می‌گیرد، پس اگر چیزی حس خوب برایتان دارد و قابل اهمیت است، برایش قدمی بردارید و عملی را انجام دهید.

قرار است مدتی آرامش را در آغوش بگیریم و آرامش از ثبات جاری می‌شود پس هنگامی که این ثبات و آرامش را در خود بیابیم، ارتعاشش به اطراف و آن دیگرانی که با ما در ارتباط هستند نیز ساطع می‌شود.

آنچه ارزش و استاندارد مشخص شده برای ما دارد، در این سکنا گزیدن ونوس مهم جلوه می‌کند و قرار نیست به سطحی کمتر از آن رضایت دهیم اما اینجا تله‌ای پنهان وجود دارد که گاهاً این رضایت ندادن به کمتر از آنچه می‌خواهیم به عدم سازش و چالش تبدیل می‌شود، پس تلاش برای داشتن فاصله ایمن و ایجاد فضای مناسب برای دیگران، سبب می‌شود درک درست از موقعیت‌ها به دست آورند و تا حدی متوجه شوند در حضور و بودنشان با ما میانه روی داشته باشند.

اینجا قلمرویی است که عشق و زیبایی و لذت جاریست، همانگونه که در روابط عاشقانه صحنه زیبایی از حضور داشتن و تجربه عشق و زیبایی را می‌بینیم، اکنون که الهه آسمانی ونوس در بهشت وارد شده، صحنه ی درخشیدن در روابط عاشقانه ما هم، نورانی می‌شود. نگاه ما به عشق و تعریف ما از هارمونی و تجلی و ابراز آنها در زندگی نمود پیدا می‌کند .وقتی سخن از عشق به میان می‌آید ونوس در تارس همچون خاستگاری آسمانی ما را به سمت تجربه‌های عاشقانه همراهی می‌کند، صدای اعتماد و آرامش را در فضا پراکنده می‌سازد با این حال که با خواهان آسمانی بایست پیش رفت، اما عجله ای درکار نیست،روند آهسته حرکت کمک به درک و شناختی کافی از موقعیت و دیگری را می دهد.

از لحاظ مسائل مادی و مالی در طول گذر ونوس در تارس، محتاطانه رفتار کنید و همه تخم مرغ‌های خود را در یک سبد قرار ندهید. برای حضور در تجارت و سرمایه‌گذاری‌های بزرگ تحقیقات کامل را انجام دهید.

قرار ملاقات های ونوس

در ماه می، قرار ملاقات هایی برنامه ریزی شده که انرژیهای زیبایی را جاری میکند. در ابتدای می، ونوس با پلوتو در زاویه مربع ملاقات می‌کنند. دیداری که حجم بزرگی از دگرگونی‌ها در روابط، مال و حس ثبات ما ایجاد می‌کند. انگار دریای زندگی مواج و طوفانی شده است، پس مطمئن شوید برای سپری کردن این شرایط به اندازه کافی آمادگی دارید که دچار تکانش‌های شدید نشوید.

در ۱۳ می ،با سترن (پیرمرد ریش سفید) دیدار می‌کند، دیداری که حول محور یادآوری است، که افراد و کارها و پروژه‌هایی که برای ما مهم هستند را متعهدانه ادامه دهیم .در ۱۸ می، قرار ملاقاتی با اورانوس فراهم می‌شود .در این دیدار صحبت بر سر تحول ارزش‌هایمان است.تمایل ما برای گسترش ارتباطات ،ایجاد تغییرات و حتی پایان دادن به آنها.این ایجاد تغییرات می‌تواند شما را در روابط با انتخاب‌های عجولانه و سریع  رو در رو کند. اکنون به انتهای زمان اقامت ونوس نزدیک می‌شویم. در ۲۳ می، با ژوپیتر دیدار می‌کند که این دیدار، روز فرخنده برای شراکت‌ها و تجربه‌های عاشقانه خواهد بود. در همین روز ونوس با نپتون هم دیدار دارد که فانتزی‌ها و احساسات لطیف را هم از این دیدار چاشنی اتفاقات می‌کند.

تاثیر ترنزیت بر هر نشان

قوچ

لذت ببرید از لذت‌های زندگی و حس طبیعی زندگی. با حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کنید خود را نوازش و مراقبت کنید. برای خود وقت و انرژی بیشتری را صرف کنید خود را به یک تجربه لوکس یا یک شب دل انگیز  و راحت دعوت کنید. جنگجوی مقدس زنانه ی شما برای ارزش هایتان آماده ی نبرد است.

تارس

سیاره عشق در فراوانی عنصر مادر زمین (خاک) غوطه ور شده است، جذابیت و مگنتی وجودیتتان به شکلی مقاومت ناپذیر از درونتان شعله ور می‌شود تا دیگران را به خود جذب کنید. اگر عاشق هستید ارتباط خود را تقویت کنید و تماشا کنید که چقدر زیبا شروع به شکوفایی می‌کنید.خودکفایی را در خود تقویت کنید .نگاهتان به عشق و دیگری صرفا نگاه مادی نباشد کمی بی پروا در عمق احساساتتان شیرجه بزنید.

دوقلو

اکنون ونوس در خانه رویاها و درون نگری‌های شما سفر می‌کند. زیبایی‌های درونتان را کشف کنید ونوس از شما دعوت می‌کند به ضمیر ناخودآگاه خود توجه کنید. امکان دارد کمی سرگردان باشید و تجربیات سختی را متحمل شوید اما با شفقت و همدلی با خود برخورد کنید و دیگران را بی‌قید و شرط دوست بدارید.

خرچنگ

همه ما انسان‌ها در زندگی با داشتن کمک دوستانمان از پس شرایط برمی‌آییم اما این موضوع برای شما بسیار مهم خواهد بود، شما ارزش دوستی و اجتماع را در اولویت قرار می‌دهید.در روابط اجتماعی شرایط ایجاد روابط رمانتیک مهیا می شود.

لئو

ونوس در این گذر می‌خواهد نشان دهد به جهان که شما از چه ساخته شده است. شما در اکثریت زمانها رقصیدن در زیر نور درخشانی را برای دیده شدن انتخاب می کنید،اینبار قرار است از ارزش‌های خود دفاع کنید برای درخشیدن.

همچنین این گذر به شما این انگیزه را می‌دهد که ارتباطاتی را رقم بزنیدکه احترام و شایسته بودنتان آنگونه که سزاوار آن هستید به شما داده شود.

خوشه

الان زمانیست که بررسی کنید آیا اهداف و تجربیات این مدت با ارزش‌های شما همسو بوده است؟

همانگونه که در فکر گسترش سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت خود هستید،از دید دیگران شما می‌بایست افق‌های جدیدی را در زندگی عاشقانه خود ایجاد کنیدو احتمال دارد روابطی را تجربه کنید که با طرف مقابل عقاید مشابهی و زمین مشترکی برای ارتباط داشته باشید.

لیبرا

هیچ چیز در این جهان تصادفی رخ نمی‌دهد شما به سمت شریکی کشیده می‌شوید که خواهان صمیمیت و حس ارتباط نزدیک روحی با او را دارید و در این گذر صیمیت‌ها، منافع مشترک و تبادلات، بسیار پر انرژی و فعال عمل می‌کند .در این گذر شما یاد می‌گیرید تواما با در آغوش کشیدن احساس ارزشمندی خود در مواجهه با چالش‌های رابطه و یافتن راه حل‌هایی برای غلبه بر آنها کوشا باشید.

عقرب

شما توانایی جذب و حفظ ارتباطات سالم و رضایتبخش را دارید. تعهدات ،شراکت‌ها و سایر مسائل مهم در زندگی شما با این گذر فرصتی پیدا می‌کنند که برکت و سودمندی را برای شما به ارمغان آورند. در این گذار ارتباطاتی که در آنها قرار می‌گیرید به معنای اغنا کردن زندگی شما و هدایت شما به سوی رضایت و شادی بیشتر خواهد بود.

کماندار

در قبال تلاشی که میکنید در انتظار پاداش هم هستید. به روتین زندگی و عادت‌های سلامتی خود نگاهی دوباره بندازید و آنها را در سطحی بالاتر ببرید. از نظر عاشقانه ممکن است احساس کنید به سمت ارتباطاتی کشیده می‌شوید که برای شما در زندگی تکمیل کننده خواهند بود، اما همچنان مراقبت از سلامتی خود را در اولویت قرار دهید.

کپریکورن

اکنون زمانیست که دوره‌ای خلاق در عشق و ابراز وجود برای شما مهیا می‌شود استعدادهای درخشانی که درون خود دارید را بدون تردید به نمایش بگذارید و هنرمند خلاق درونتان را در آغوش بگیرید تا شجاعانه و با اعتماد به نفس بتواند خود را بیان کند.از افراد و مکان‌ها و رخدادهایی که شما را شاد می‌کند  لذت ببرید،اجازه دهید بی هیچ قید و شرطی کودک درونتان شادی را لمس کند.

آکوواریوس

خانه جایی است که قلب شما در آن حس تعلق داشتن کند، ونوس که با زیبایی وارد تارس می شود و خانه چهارم شما را نورانی میکند، دعوت می شوید که پایه ای محکم برای خود و عزیزانتان مهیا کنید. موضوعات مربوط به خانه و خانواده اولویت دارند، اما اگر وقت کمتری را با نزدیکانتان می گذرانید، این فرصت فوق العاده ای تا فضای زندگی خود را با عشق و حس زیبای سیارله ونوس تزئین کنید. این گذر  شما را تشویق می کند که به شهود خود اعتماد کنید و عشق به خود را بیشتر پرورش دهید.

ماهی

رخدادهایی که ذهنتان را تحریک می کند و تخیل شما را شعله ور می کند را در آغوش بگیرید. با اولین حضور درخشان ونوس در بهشت تارس، سومین خانه، قلمرو کنجکاوی ها، ارتباطات و محیط اطراف شما سرشار از فرصت های شکوفایی و گفتگوهای جذاب می شود. به توانایی خود در بیان واقعی خود و ارتباط با دیگران در سطح عمیق تر اعتماد کنید. به شخصی علاقه مند هستید، این فرصت را برای پرسیدن سؤالات و کشف علایق مشترک با یکدیگر در نظر بگیرید.

حضور الهه زیبایی و ارزشمندی ها، فراوانی و برکت را در زندگی جاری کند…

 

4 Responses

  1. گلسا جان بهت افتخار می‌کنم، چقدر زیبا نوشتی و چقدر لطیف تحلیل کردی . پیش به سوی موفقیت، بدرخشی عزیزم

  2. سلام باپوزش نمبدونستم سوالمو کجابپرسم واینجا میگم ک من دوره آسترومدیکال میخام تو وبلاگ نیست کجابایدثبت نام کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

جامعه کسانی که آسترولوژی را “دانش مقدس” می‌دانند

Society of those who consider astrology “Sacred Knowledge”