Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Pisces
The moon is 13 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تمرین سلف لاو، ماه نو نشان لئو

 

روز ۴ آگوست ساعت ۱۴:۲۲ دقیقه به وقت تهران ماه در ۱۲ درجه نشان لئو، نشان خورشید با آن پیوند می‌خورد و چرخه جدیدی را رقم می‌زند.

ماه نو نقطه آغاز دوباره است. همسویی انرژی دو جرم نورانی زودیاک شهود را روشن می‌شود و کمک می‌کند در ملاقات خودآگاه و ناخودآگاه اهداف حقیقی خود را به طور کامل‌تر تجسم کنیم. هرچند در این ماه نو مرکوری در سایه قرار دارد و ساعاتی بعد از ماه نو حرکت برگشتی خود را برای حدود ۴ هفته در نشان خوشه دنبال می‌کند؛ با این حال این ماه نو با وجود تمام انرژی‌های برگشتی منظومه، با قدرت ژوپیتر و مارس تقویت می‌شود و از ما می‌خواهد تا با ایمان به قدرت درونی خود شجاعانه به سمت آنچه می‌خواهیم حرکت کنیم.

 

ماه نو در نشان لئو

آتش ثابت و خلاق لئو فرصت ایجاد تصویری نو از خویشتن است. فرصت درک و کشف شهود و خرد برتر خود است. این ماه نو با شور و انگیزه مارس و خرد ژوپیتر حمایت می‌شود، تا در جهت شناخت و درخشش من منحصر به فرد خود قدمی برداریم. در پیوند ماه با خورشید در شرف، آن هم در دکان دوم که منسوب به انرژی ژوپیتر است، دسترسی ما به خرد درونی‌مان شدت می‌یابد و مسیر کشف منبع انرژی لایتناهی خلاق درون روشن می‌شود؛ اگر هوشیار باشیم.

منظومه شمسی بدون خورشید معنا پیدا نمی‌کند. خورشید این منظومه، خویشتن خویش ماست. هسته وجودی شکوهمند، بخش نامیرای الهی وجودمان، که تنها به واسطه شناخت خود می‌تواند موجودیت پیدا کند؛ و قدرت لئو یادآور می‌شود که ما وارث این انرژی الهی هستیم. از همین روست که نشان لئو نشان عشق حقیقی است، نشان سلف لاو است.

 

 

ماه نو لئو و سلف لاو

سلف خویشتن است، همه آنچه در خودآگاه و ناخودآگاه ماست. این اصل و تمامیت ماست که عامل پیوند ما با جهان است.

به تعبیر یونگ SELF همان کهن الگوی خداست. پس شامل آگاهی و ناآگاهی، استعدادهای بالقوه و به ذات، همه آنچه می‌دانیم و همه آنچه در ما هست اما در ذهن هوشیارمان نیست، همه آنچه زمانی می‌دانستیم و حالا در این تجسم به یاد نمی‌آوریم، همه آنچه حس می‌کنیم، درک می‌کنیم، در درون ثبت می‌کنیم، همه آنچه به صورت ارادی یا غیر ارادی به آن توجه می‌کنیم یا به آن فکر می‌کنیم، به یاد می‌آوریم، آرزویش را داریم؛ همه آنچه قرار است در آینده ما شکل بگیرد و به آن تبدیل شویم، یا در گذشته ما وجود داشته است … در یک جمله، همه آنچه در خودآگاه و ناخودآگاه ماست.

پس سلف لاو یعنی عشق به ذات، عشق به خود حقیقی. آنجا که با خویشتن خود یگانه می‌شویم. یا به عبارت دیگر، عشق به کهن الگوی خداوند و عشق به منبع است. سلف لاو نزدیک شدن به فرایند اصیل شدن است، تا در نهایت در غایت انرژی آتش کماندار به اصالت حقیقی دست یابیم.

درک همین یگانگی با منبع خلاق هستی است که باعث می‌شود احساس ارزشمندی و دوست‌داشتنی بودن را تجربه کنید، به شادی درونی دست یابیم و خورشید درونمان وسعتی را روشنی بخشد. اما در این فرایند باید ابتدا با خود دروغینی که ساخته‌ای مواجه شویم. لایه لایه نقاب‌ها را بیندازیم، تا بعد با درک خود حقیقی‌مان این شکاف را برداریم.

مطمئناً مسیر نزدیک شدن به اصل خویش همواره آسان نخواهد بود؛ به خصوص در این ماه نو که ونوس مظهر عشق در آخرین درجه نشان لئو نشسته است. ونوس در گذرش از نشان لئو در پی آشکار کردن همین تعارضات است.

 

ونوس در آخرین درجه نشان لئو

ونوس نماد تلاش ما برای عشق است. وظیفه غایی آن اتحاد مجدد ما با عشق الهی است. در این راه لازم است آنچه در دنیای درون و بیرون مانع رسیدن ما به آن می‌شود را آشکار کند. از این رو عدم تعادل و ناهماهنگی‌ها را در ابعاد شخصیت، خلاقیت و مادیات بیرون می‌ریزد تا ما را وادار کند با درک ارزش‌های درونی خود، با شناخت زیبایی حقیقی، خود را با قلبمان به عشق الهی پیوند بزنیم؛ و صلح و آرامش واقعی را تجربه کنیم.

اما در تجسم زمینی طریقت درک این عشق ازلی از میان روزمرگی‌های زندگی است. پس احتمالاً هر کدام از ما بسته به اینکه نشان لئو در چارت تولدمان چه خانه و حوزه‌ای را فعال کرده، در گذر ونوس از لئو با بخش‌هایی از زندگی‌مان که با جوهره روح‌مان ناهمخوان است مواجه شده‌ایم. یکی در بعد روابط نزدیک و عاشقانه، دیگری در شراکت‌های کاری و مالی، آن یکی در ارتباطات خانوادگی، یا شاید در روابط مخدوش‌مان با جهان هستی، یا حتی با خویشتن خویش …

در هر حال چالش‌ها و تجربیات این گذر در تلاش است تا ما را نسبت به خود هوشیارتر کند. و اکنون ونوس در درجه آنارتیک ۲۹ با فشار بیشتری آخرین تلاش خود را برای آگاه سازی ما می‌کند، تا در پس به ظاهر رنج‌هایمان، ارزش‌ها، دارایی‌ها و منابع مادی و معنوی خود را ببینیم. و قلبمان را ابتدا به روی خودمان باز کنیم تا بعد از کسب این آگاهی، با ورود ونوس به نشان خوشه در جهت اصلاح آن قدم برداریم.

پس جای تعجب نیست اگر انرژی شروع کننده این ماه نو با یک پایان، آغاز شود. پایان آنچه امروز انرژی حیاتی ما را می‌بلعد. هر آنچه که ما را از اصل خویش دور می‌کند. جهان در تلاش است تا آن را به ما نشان دهد. فقط باید به زندگیمان از دید یک ناظر بیرونی نگاه کنیم و ببینیم این کدام رابطه، کار، شراکت، عادت، فعالیت، تفکر، باور یا حتی ویژگی شخصیتی است که به جان زندگیمان افتاده. اگر تا امروز متوجه آن نشده باشیم این ماه نو آن را بر ما آشکار می‌کند.

اصلاً پیام حضور الهه عشق ونوس در آخرین درجه نشان لئو همزمان با این ماه نو همین است که: در نهایت آنچه بر صحنه زندگی، روح ما را به اصل خویش پیوند می‌زند عشق است. و غایت این عشق در این تجسم با سلف لاو رقم می‌خورد. جایی که بر منبع قدرت خلاق درون‌مان تکیه می‌کنیم.

 

حمایت از ماه نو لئو

آرام باشید و از شجاعت و شهامت لئو تغذیه کنید و بدون ترس به پیش روید. حضور نپتون در آخرین درجه آخرین نشان زودیاک همراه ماست تا کمک کند آنچه مانع پیشروی ما در این چرخه است شسته شود. پس اجازه دهیم آنچه اعتماد به نفس ما را تضعیف می‌کند یا مانع از بیان کامل خود برتر ما شده زدوده شود. باید آنچه دیگر به ما خدمت نمی کند را رها کنیم.

اگر پذیرای این عبور باشیم انرژی این ماه نو موفقیت را تضمین می‌کند. لئو نشان شادی، سرزندگی و موفقیت است. به خصوص که این ماه نو در ابتدای دکان دوم لئو فعال شده و با تداعی کارت ۶ چوبدست، حرکت پیروزمندانه ما را حمایت می‌کند. البته حکایت درجه ۱۲ لئو تصویر پیروزمندانه گاو نری است که بر بالای صخره ایستاده است. پس باید فارغ از دشواری مسیر، برای صعود به بالای صخره مصمم و سخت کوش باشیم.

 

حرکت برگشتی مرکوری

فراموش نکنیم که تحت تاثیر افکار و نظراتی که اراده و شجاعت ما را متزلزل می‌کنند قرار نگیریم. به خصوص که همزمان با این ماه نو، مرکوری در خانه ریزبین و جزئی‌نگر خود خوشه در ایستگاه برگشتی است و درست چند ساعتی بعد از این ماه نو حرکت برگشتی خود را آغاز می‌کند، و ممکن است با وسواس، خرده‌گیری و انتقادات باعث تردید ما شود. اما از این فرصت نه برای تعلل که برای درنگ و بازبینی و به نتیجه رساندن همین کارهای عقب افتاده بهره ببریم، و با دیدن تمام جوانب، قلب خود را در مرکز توجه قرار دهیم. با پشت سر گذاشتن موانع و عوامل مسموم زندگی‌مان قدمی در جهت نزدیک شدن به خود حقیقی‌ برداریم.

در این ماه نو حتما زمانی را برای ارتباط با درون اختصاص دهیم. انرژی‌های برگشتی زودیاک هم بر همین تاکید می‌کنند. دنیای بیرون تجلی دنیای درون ماست و الان زمان تعمق در درون است. مطمئناً لازمه بهره بردن از این فرصت آسمان، هوشیاری و همراه شدن با ارتعاش بالای این انرژی است؛ در غیر این صورت باز هم در چرخه‌های تکراری، بیشتر فرو خواهیم رفت.

 

 

 

بدرخشیم ♥

7 Responses

  1. چقدر خوب نوشتید،چقدر عالی کامل و دقیق و تمیز،کیف کردم واقعا دم شما گرم🪐🌱🔆🪬

  2. نقاشی انتخابی از فریدا چه منطبق بود با متن اول باید به خودمون عشق بورزیم ممنون ثمر جان ❤️❤️❤️

  3. بسیار عالی، سپاسگزارم ثمر عزیز
    به امید روزهایی پراز شادی و برکت و عشق برای همه 🙏😍❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

جامعه کسانی که آسترولوژی را “دانش مقدس” می‌دانند

Society of those who consider astrology “Sacred Knowledge”