Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Aries
The moon is 14 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ورود مرکوری به تارس، جهان حسی را پردازش کنید با پیام آور خدایان

مرکوری

ورود مرکوری، رسول اساطیر در ۱۵ می ساعت ۸:۳۶ دقیقه شب به وقت تهران به نشان زمینِ فیکس و قابل اعتماد و لذت جو می‌باشد.

حضور مرکوری در تارس

مرکوری یا عطارد مسیر شیرین خود را به سمت خاک فیکس تارس شروع می‌کند، فریاد آتشین مرکوری در قوچ اکنون فضا را برای تمرینات زمینی مهیا می‌کند تا صداها،بوها و هر آنچه مربوط به حواس ماست را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

مرکوری در تارس نابغه پردازش کننده جهان حسی است نابغه‌ای که هر نت طعم کمیاب غذا و بوی خوش را می‌تواند شناسایی کند. وقتی فکر می‌کنیم بیشتر توجه را به سمت عمل می‌بریم چون توجه است که اتصال می‌آورد.

آن زمان که مرکوری به قلمرو تارس می‌رسد خودش را تبدیل به حافظه عکاسی می‌کند، باعث می‌شود همه چیز را با سرعت درک و آنچه می‌بیند و حس می‌کند را در فضای ذهن ثبت کند.

تارس تحت حکمرانی ونوس، کهن الگوی یین می‌باشد، سیاره روابط و ارزش‌ها زیبایی و حس طبیعی زندگی و تجربه لذت. در نتیجه ماهیت تارس هنردوست، تجملی و درک حس می‌باشد.

مرکوری در خود انرژی دوقلو یا جمنای را دارد به این معنا که ذهن و عقل منطقی را با خود همراه می‌کند، پس این مرحله از تکامل،که از طریق آن،ما آنچه را که به لطف انرژی پرشور و غریزی آتش کاردینال قوچ آغاز کرده بودیم اکنون تثبیت و ساختارمند خواهیم کرد و چون با ونوس حکمرانی می‌شود غریزه بقا و ظرفیت ما برای ایجاد شرایط و پایه‌هایی که زندگی می‌تواند بر اساس آنها شکوفا شود را میسر می‌سازد.

صور فلکی تارس و اسطوره ی یونانی اش

زودیاک تارس (ثور) یا گاو نر بر اساس اسطوره‌ای که از زمان‌های باستان برای این نقش آسمانی بیان می‌شود، این صورت فلکی همان “ورزای سپید” رنگ زیبا ،ثور است، که به دستور بزرگ ایزدان زئوس برای فریب شاهزاده خانوم فینیقه‌ای روانه آن سرزمین شد.

در دشتی در کنار “شاهزاده خانوم اروپا” به آرامی نشست و وقت با او سپری کرد. زمانی که شاهزاده خانوم سوار بر ورزای شد به سمته جزیره کـِرِت در آسمان‌ها به حرکت درآمد. پس از به اتمام رساندن ماموریتش و آوردن شاهزاده خانم به این جزیره و تقدیم عروس زیبا به معشوقه‌اش زئوس، زئوس هم به پاس این عمل، ورزای سپید را در آسمان نهاد تا همیشه پرستش شود و سمبل زیباترین ماه سال یعنی اردیبهشت باشد.

از این رو یکی از زیباترین و بارزترین ویژگی‌های ثور، تمایل به گرفتن وقت شیرین برای خود است و اگر مجبور باشد کاری را با سرعت بیش از سرعت مورد نظر خود انجام دهد ممکن است به عقب برگردد و گاهاً توانایی انعطاف پذیری پایینی را داشته باشد.

گذر مرکوری این پتانسیل را دارد که قدرت تمرکز، پشتکار و استقامت ذهن را تقویت کند و ما را بسیار مصمم کند. در این گذر جذابیت خاصی را پیدا می‌کنیم و قادر می‌شویم تا ارزش واقعی خودمان را تشخیص دهیم تا بتوانیم روابط عمیق‌تر و ارتباطات دلپذیرتری را ایجاد کنیم.

امکان دارد شریک یا شرکای ما در مسیر کسب و کار به ما کمک کنند و در عین حال دوست داریم رویکردهای آزمایش شده و واقعی را جامه عمل بپوشانیم.

به وقت ملاقات سیاره پیام رسان با دیگر سیارات

به محض ورود مرکوری به تارس با پلوتو “سیاره بازسازی” ملاقات می‌کند که اگر خیلی در روابط توقعات بالایی داشته باشیم این ملاقات برایمان اصطکاک ایجاد می‌کند، چون پلوتو در آکوا زاویه مربع دارد که به طور بالقوه باعث ایجاد تنش در ارتباطات و چالش در نحوه بیان خود و درک پویایی قدرت خواهد بود. پس مراقب بحث‌های عمیق و ظهور مسائل اساسی و تغییرات دگرگون کننده باشیم.

در ۲۷ می با “سترن خدای مرزها و تعهد” دیدار دارد تا زمینه برای عقل سلیم و گفتگو و تحقیقات مهیا شود. سترن در ماهی است و پتانسیل ترکیب هماهنگی از ثبات ذهنی و نظم را ارائه می‌دهد. این دیدار امکان بحث‌های سازنده و برنامه‌ریزی‌های سازنده را فراهم می‌کند، در کنارش به تعادل ِ بینش و ساختار نیز کمک می‌کند که در نتیجه از بینش‌های عملی و احساسی ما حمایت کند.

در ۳۱ می با “اورانوس خدای صاعقه‌ها و تکامل فردیت” دیدار دارد. اورانوس در تارس ایده‌های تازه و غیرمنتظره را تحریک می‌کند که منجر به پیشرفت در ارتباط و فناوری می‌شوند. پیوند اورانوس و مرکوری جرقه تفکر غیر متعارف را برمی‌انگیزد و دیدگاهی تازه و رویکردهای انقلابی، برای نحوه تعامل ما با دیگران را فراهم می‌کند.

در ۲ ژوئن مرکوری در تارس، نپتون در ماهی را دیدار می‌کند. ارتباطات پایه‌ای را با بینش‌های تخیلی و شهودی ترکیب کرده و تعادلی بین واقعیت و رویا را می‌سازد و اقداماتی عملی با چاشنی الهامات را میسر خواهد کرد.

گذر مرکوری از تارس ،دوره ایی با رویکرد متعادل به ارتباطات را تشویق می‌کند. اقدامات عملی و خلاقیت را در تعاملات شما ارائه می‌دهد و رشد فردی و اجتماعی را تقویت می‌کند.

تاثیر ورود مرکوری بر هر نشان

قوچ

شما را تشویق می کند تا در مورد چگونگی ابراز خود در جهان، فکر کنید.اکنون، عطارد(مرکوری) در منطقه وقلمروی پول شما حرکت می کند و توانایی شما را برای تحقیق در مورد تلاش های افزایش درآمد و همچنین تجارت و صحبت هایش با دوستان و همکاران درباره مجموعه ای از ایده ها به بحث می نشاند. همچنین احساس خواهید کرد که برای کشف و تقویت ارزش خود چراغ سبز دریافت کرده اید. به شما مهارت های ارتباطی منطقی و ذهن فلسفی می دهد. شما را فردی بسیار برونگرا خواهید کرد و یک شبکه اجتماعی عظیم خواهید داشت.

تارس

سفر سیاره پیام آور از نشان شما، فرصتی برای ارائه ایده هایی است که در دو ماه گذشته که عطارد(مرکوری) در قلمروی معنویات شما حرکت می کرد، به آنها فکر می کردید.مشتاق تر خواهید بود که در کانون و مرکزتوجه قرار بگیرید و نیازها، خواسته ها و دیدگاه خود را بیان کنید. هر چیزی را که مربوط به “برند شخصی” یا “ماندالای شخصی “خودتان است اگر خواهان تغییرات در آن هستید – به نام خودانگاره و سبک شخصی خود – اکنون فرصتی برای تحقیق در مورد حرکت بعدیتان است. این قرارگیری مرکوری می تواند برای شما موفقیت در زمینه های خلاقانه مانند هنر و سرگرمی به ارمغان بیاورد.با انرژی بالای مرکوری در زندگی عاشقانه خود مواجه خواهید شد، با این حال مراقب باشید که اضطراب شما نتیجه معکوس نداشته باشد. در یک رابطه متعهدانه، عشق خود را مجدداً مهرتأیید بزنید و پیوند را با طرف مقابلتان تقویت کنید.

دوقلو

همانطور که مرکوری، سیاره حاکم بر شما، در منطقه معنوی شما حرکت می کند، ممکن است از شما خواسته شود تا یک گام از فشارهای معمولی که بر خود وارد می کنید، عقب نشینی کنید و فعالیت های آرام و آگاهانه را در اولویت قرار دهید. مدیتیشن، یادداشت روزانه، حتی پیاده روی طولانی، می تواند احساس ترمیم کنندگی برایتان داشته باشد. اگرچه معمولاً ترجیح می دهید با دیگران ارتباط برقرار کنید تا اینکه کمی از تنهایی با خود لذت برید، اما وقت گذاشتن برای خود اکنون می تواند زمینه را برای ارتباطات پویاتر در ماه پیش رو فراهم کند.پتانسیل یادگیری سریع با حافظه قوی ایی که دارید برایتان سهل می باشد و بندرت  چیزی را فراموش می کنید. تاثیر مرکوری برایتان میل به خودیابی و ابراز وجود را برآورده خواهید کرد.

خرچنگ

در حالی که پیام رسان مرکوری در قلمرو ی شما حرکت می کند، شما انگار یک مسیر روشن برای پیوستن به انرژی های دوستان و همکاران، برای رسیدن به اهداف مشترک دارید. در نتیجه همراهی ِ کامل در تلاش‌های مشترکتان، به خاطر مهارت‌هایی که روی میز چیده اید، چراغ سبز احساس ارتباط داشتن، دیده شدن و قدردانی را روشن میکند.

اکنون زمانیست که آرزوهای بلندمدت جوانه خواهند زد، بنابراین بهتر است به این فکر کنید که چگونه می توانید رویکرد جدیدی را برای دستیابی به چیزی که سال ها در لیست آرزوهای خود داشته اید پیاده سازی کنید.ممکن است مادرتان تأثیر فکری فوق العاده ای در زندگی شما ایجاد کند و همینطور ارتباطات شما باعث رشد مالی و حرفه ای شود. شما ممکن است به تجارت املاک و مستغلات و مشاغل خانگی بپردازید که به شما موفقیت می دهد.ممکن است به حل مشکلات دیگران تمایل داشته باشید و ممکن است به درمان روانی علاقه مند شوید.

لئو

سفر مرکوری از طریق تارس، بخش شغلی شما را فعال می‌کند، بنابراین متوجه خواهید شد که در گفتگوها و پروژه‌های تحقیقاتی غرق شده‌اید تا به تصویر بزرگ اهداف حرفه‌ایتان واقعیت ببخشید. این زمان ایده آلیست برای مسئولیت بیشتر، یک موقعیت رهبری یا فرصتی برای به دست گرفتن کنترل یک تلاش در اشل بزرگ. و این امکان وجود دارد که در دو ماه گذشته، در حالی که مرکوری در قلمروی یادگیری شما بود، مهارت‌هایی را تقویت کردید که اکنون می‌توانید برای نشان دادن خود به شیوه‌ای وسیع تر به کار ببرید.

خوشه

به لطف مرکوری که در قلمروی ماجراجویی و آموزش شما وقت می گذراند، شما مجبور خواهید شد و قدرت پیدا خواهید کرد که دانش جدیدی را جذب و یادبگیرید و بال های خود را باز کنید و فراتر از کارهای روزمره معمولی خود حرکت کنید. اگر می‌خواهید سفر کنید، این یکی از بهترین دوره‌های زمانی ممکن در امسال برای انجام این کار است، و حتی اگر این سفر، مربوط بخش شغل و کارتان نیست، می‌توانید برای افزودن تجارب با دیدی باز به قضیه نگاه کنید.در تصمیم گیری شفافیت فکری خواهید داشت و روش کار شما چشمگیر و تقریباً کامل خواهد بود. اما داشتن همان نوع انتظارات از دیگران باعث ایجاد ناهماهنگی و تضاد افکار برایتان می شود.

ترازو

سفر مرکوری به قلمروی پیوندهای عاطفی شما، توانایی شما را برای ارتباط عمیق تر با عزیزانتان افزایش می دهد. در تمنای مکالمه و گفتگوهای معناداری خواهید بود – و شاید حتی کمی از گفتگوی سطحی عصبانی شوید – زیرا می خواهید صمیمیت خود را با نزدیک ترین و عزیزترین های خود به اشتراک بگذارید. اکنون یک زمان فوق‌العاده برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به آرزوهای مالی مشترک و برنامه‌ ریزیها است.شما به تعهدات طولانی مدت و حفظ یک رابطه هماهنگ با همه اعتقاد دارید. رویکردی عملی در زندگی خواهید داشت که هم در زندگی شخصی و هم در زندگی حرفه ای به شما موفقیت می دهد. به رویکرد بخشش و فراموشی اعتقاد و باور دارید و با دیگران همدلی خواهید داشت.

عقرب

هنگامی که سیاره پیام رسان از تارس بازدید می کند، چراغ بخش مشارکت شما را روشن می شود و ارتباط فردی با دوستان، عزیزان و همکاران را به طور یکسان تقویت می کند. شما می توانید با سهولت بیشتری پایگاه و قلعه ی ارتباطی خود را با همکاران برقرار محکم کنید تا رویکرد خود را به یک هدف مشترک استراتژی تبدیل کنید. در تجارت، مذاکرات و میانجیگری از این انرژی هماهنگ و اجتماعی بهره ببرید. فقط توجه داشته باشید که با وجود مرکوری در خاک ثابت، سازگاری ممکن است سخت باشد و کار روی پرورش دادنها متمرکز شود.

کماندار

مرکوری (عطارد) اکنون در قلمروی روتین روزانه شما قرار دارد، که توانایی شما را برای برقراری تماس‌های تلفنی، کارهای مرتبط با شغل و مراقبت از همه کارهای مربوط به شلوغی روزمره شما تقویت می‌کند. ممکن است در مراقبت از کسب و کاری که قبلاً متوقف شده بود، احساس های تکانشی را تجربه کنید. و از آنجا که این بخش سلامتی نیز هست، زمان مناسبی برای تحقیق و بررسی هر تمرین ذهن و بدنی است که در مورد آن فکر کرده اید. شما با بسیاری از همکاران تجاری ملاقات خواهید کرد که به شما کمک می کنند تا مهارت های حرفه ای خود را افزایش دهید. با فرصت های جدیدی برای ملاقات با افراد جدید روبرو خواهید شد که برای شما مفید خواهد بود.

کپریکورن

سیاره ارتباطات اکنون زمان خود را در بخش عاشقانه و ابراز خود، برای شما می گذراند، بنابراین می توانید به تعاملات خود با دیگران به شیوه ای ساده تر و خلاق تر از حد معمول بپردازید. همچنین می‌توانید بیشتر با انگیزه‌های خلاقانه خود هماهنگ شوید، که این یک موهبت برای هر پروژه هنری و کاری است که می‌خواهید شروع کنید. همچنین این زمان زیبایی برای ارتباط با نزدیکترین و عزیزترین افرادتان میباشد.شما شایستگی این را خواهید داشت که افکار و احساسات خود را به شیوه ای خاص ومنحصر بفرد بیان کنید که باعث می شود دیگران با دیدگاه شما موافق باشند. استعدادهای متعددی دارید و همچنین زبان های متعددی را یاد خواهید گرفت.

آکوواریوس

همانطور که مرکوری راه خود را از قلمرو خانه شما باز می کند، شما این شانس را خواهید داشت که در گفتگوهای مهم و برنامه هایی با اعضای خانواده ضربه اول به توپ را شما بزنید. به احتمال زیاد بحث های سختی را آغاز خواهید کرد. با توجه به اینکه سیاره پیام رسان در خاک ثابتی قرار دارد، ممکن است، تمایلی در شما و یا عزیزانتان وجود داشته باشد که پاشنه های خود را محکم در زمینی سفت فرو کنید، اما در نهایت، شانس بیشتری برای پیروزی خواهید داشت.

شما همچنین می توانید در رسیدگی به دکوراسیون خانه یا سایر کارهایی که در خانه انجام می شود گام بردارید. شخصیت جذاب شما و ایجاد ایده های تازه، موفقیت در زندگی را به دنبال خواهد داشت. تلاش شما برای دانش و به اشتراک گذاری آن به توسعه یک شبکه اجتماعی قوی و مهارت های ارتباطی کمک می کند. شخصیت شما باعث می شود که دیگران را تحسین کنید و برای سازگاری با شرایط انعطاف پذیر هستید.

ماهی

با وجود مرکوری در بخش ارتباطات شما، زندگی اجتماعی شما پر جنب و جوش خواهد شد، و تمایل شما برای یادگیری و برقراری ارتباط غیرقابل پیش بینی است! ممکن است بدنبال به دست آوردن مهارتهای جدید، گفتگو با دوستان و عزیزان در مورد چیزی که اخیراً خوانده اید باشید. با اجازه دادن به خود برای حرکت از یک تجربه جالب به تجربه دیگر، از این انرژی استفاده کنید، زیرا میتواند منجر به ارتباط و رشد شود.

 

حضور پربرکت مرکوری در خاک ثابت برایتان فراوانی بهمراه داشته باشد.

4 Responses

  1. همین جوریش اگه میشد چارتا چوب پنبه مناسب پیدا می کردم و سوراخ سمبه های وجودیم رو می بستم که اینقد تبادل و نشت انرژی نداشته باشم که حالا حاکم رایزینگم هم هی میخاد بیاد در گوشم پچ پچ کنه که اون حال و احوالات نود جنوبی فعال شده م دیگه صامت نباشه و باز اخم و تخم سترن که نخ بادبادکم رو می کشه به سمت زمین

  2. سپاس گلسا جان
    گذر مرکوری از خاک ثابت رو خیلی ملموس و قابل درک بازش کردی ارتباط ذهن مرکوریال و جهان ماده به خصوص ایده های زمینی زیبا و هنری که مثل برق به فکر و ذهن میاد تا برای برقراری ثبات مادی تارسی قدمی برداریم اینا رو من با تمام وجودم مثل قناتی که از زمین می جوشه و آب بالا میاد دارم تجربه می کنم ..
    اما قسمت قشنگ این تعامل اونجاس که ونوس تارسی داره بخش هنری و زیبایی شناسی من رو قلقلک میده و همش میخوام از هنری که خلق می کنم لذت بیشترتری ببرم ..
    🌺🍃💚🌿🌺🌿💚🍃🌺🌿💚🍃🌺🌿💚🍃🌺🌿💚🍃🌺🌿💚🍃🌺🌿💚🍃🌺🌿💚🍃🌺🌿💚🍃🌺💚

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

جامعه کسانی که آسترولوژی را “دانش مقدس” می‌دانند

Society of those who consider astrology “Sacred Knowledge”