Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه نو نشان لئو، بگذارید خورشید درون شما بدرخشد

تحلیل آسترولوژی ماه نو نشان لئو، بگذارید خورشید درون شما بدرخشد

تحلیل آسترولوژی ماه نو نشان لئو، بگذارید خورشید درون شما بدرخشد

 

ماه نو نشان لئو، در 29 مردادماه در ساعت 7:12دقیقه بامداد بما یاداوری میکند خواستن، توانستن است. این ماه نو با تمام قدرت از ما میخواهد که اجازه دهیم خورشید درون ما بدرخشد.

این ماه نو در دکان سوم لئو ما را فراخان میکند تا با نگاهی به تجربیات و درسهای گذشته در مسیرهای جدیدیی با نگرش و فهم و درک جدید قدم بگذاریم.‌ ما انرژی اتش را روی قلب خود احساس میکنیم، اتشی که با مربع مارس به انرژیهای کپریکورن سازنده است نه سوزاننده.

 

این ماه نو از ما میخواهد که قدرتهای درونی خود را بعنوان انسان، بشناسیم و انها را روشن کنیم.. خودمان را کشف کنیم و قطب‌نمای زندگی امان را بر اساس انچه در قلب‌مان شعله ور شده، تنظیم کنیم.
این انرژی از چاکرای ریشه ما آغاز و در چاکرای شبکه خورشیدی ما به اوج قدرت میرسد..‌ انهنگام است که چاکرای قلب ما نیز میتواند با نهایت قدرت کار کند و در فصل خوشه، بر اساس تجربیات لئو انتخاب و شروع به ساختن کند.‌

 

تحلیل آسترولوژی ماه نو نشان لئو، بگذارید خورشید درون شما بدرخشد
چارت آسترولوژی ماه نو نشان لئو، بگذارید خورشید درون شما بدرخشد

 

مربع مارس به انرژیهای کپریکورن

اگاهی و کنترل از واکنشهای غریزی ما بخشی از روند بلوغ ماست. نفس ما در این ماه نو میتواند با کنترل غرایز و خواسته های بی ارزش، رابطه عمیق تری را با خود و مسیر الهی خود برقرار کند.‌ مارس در مربع با انرژیهای کپریکورن در این ماه نو بما می‌آموزد که وقتی احساسات اتشین ما، از کنترل ما خارج میشوند میتوانند اهداف ما را خراب کنند.‌

مرکوری در پیوند با این ماه نو

فردگرایی و توانمندی فردی نیازمند گوش دادن به روح و نفس ماست که از طریق احساسات با ما صحبت میکند.‌ این ماه نو بما میگوید که برای شروع های قدرتمند و هدفمند و رشددهنده نه تنها باید خودمان را برای شنیدن این ندای دردنی اموزش دهیم بلکه باید به پیامهای جان و روح خود گوش دهیم و بدانیم که باید از انرژی اتش وجودی خود برای بیان خود منحصر بفردمان استفاده کنیم.

 

انرژیهای پرتال لاینز گیت

خورشید در حالی در انرژیهای این ماه نو حضور دارد که اطلاعات قدرتمندی را از خورشید معنوی ما دانلود کرده.. کافیست اگاهی های قلب خود را با صبوری و ارامش، دنبال کنیم. عجله ای در کار نیست.. مارس و کپریکورن ما را دعوت میکند برای ساختن اینده ای درخشان، نیاز است محکم اما مطمئن قدم برداشت.

 

انرژیهای کایت نودال

در کایت نودال انرژیهای اتش کاردینال و ثابت در تنش با انرژیهای کپریکورن قرار گرفته اند. این نشان‌میدهد معضل ما و جوامع بشری، معضل درونی و اگاهی است.‌ معضل نااگاه بودن انسان از وحودیت حقیقی و اصیل خویش.
چالشهای اتش کاردینال و ثابت به انرژیهای کپریکورن، توجه من، شما و تمام انسانها را به این نکته جلب میکند که ما چگونه میتوانیم در جهان امروز انسان بهتری باشیم؟ چگونه میتوانیم باصداقت تر باشیم؟ چگونه میتوانیم مفید باشیم؟ چگونه میتوانیم‌ همانگونه که خودمان دوست داریم موفق، مشهور و خوشبخت و شاد باشیم دیگران را هم‌به همین‌مسیر رهنمون باشیم؟

 

جهان بازتابی از نور قلب های ماست.. جهان تاریک امروز، بخاطر خاموش شدن شعله های قلب ما و در نتیجه خاموش شدن انسانیت است و مرکوری در کنار این‌ماه کامل بما یاداور میشود ذهن و قلب در ساختن جهانی ازاد و شاد باید با هم و در کنار هم کار کنند.

 

اگر جز نشانهای ثابت مثل تارس، لئو، عقرب و آکواریوس هستید باید نگاهی به گذشته و تجربه هایتان بیندازید..‌
ایا شما قدرت درونی اتان را باور کرده اید؟
از قدرت درونی اتان برای منافع مادی خود استفاده میکنید؟
ایا شما باعث میشوید نور عشق و امید در قلب ها روشن شود یا تاریکی و ترس را به قلبهای آنان میدهید؟
ایا با خودتان و دیگران صادق هستید؟
رضایتهای شما حول چه مفاهیمی میگردد؟

در این‌ماه نو نشان لئو، چاکرای ریشه و شبکه خورشیدی شما فعال میشوند..‌ با رها کردن ترسها میتوانید دنیای جدیدی را برای خود بسازید.. دنیایی که در ان به توانایی های خود ایمان دارید و جسارت دنبال کردن رویاها و قلب خود را دارید.‌

 

ماه نو مبارک

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”