Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه کامل نشان خوشه

کارت تاروت ماه کامل نشان خوشه

تحلیل آسترولوژی ماه کامل نشان خوشه

 

ماه کامل 19 فوریه در صفر درجه نشان خوشه.. یک‌سوپرمون پرقدرت هست در صفر درجه..‌ درجه ای بسیار قدرتمند از تمام نیروهای خلقت..‌پس این ماه کامل یک پتانسیل بینهایت رو دارا هست.

در حالیکه ونوس و سترن و پلوتو به هم‌پیوند خوردن تا ما رو نسبت به مسوولیت هایی که داریم‌متعهد و قدرتمند کنن ما نسبت به جزییات دقیق ترخواهیم شد . با واقعگرایی بیشتری تصمیم خواهیم گرفت که باید روی چه منابعی سرمایه گذاری یا روی چه اهداف بلند مدتی کار کنیم. 

تحلیل آسترولوژی ماه کامل نشان خوشه

 

ویدئوی تحلیل آسترولوژی ماه کامل نشان خوشه

مرکوری به همراه نپتون  به ما درک عمیق و گسترده ای رو میدن  تا ما با تمام قدرت و تعهد بتونیم روی جسم، ذهن و روح مون تسلط پیدا کنیم.‌.. گرچه که ممکن هست ما بعضی واقعیات رو بواسطه حضور نپتون در کنار مرکوری از دست بدیم اما زاویه بین نپتون و سترن میتونه تا حد زیادی ابرهای دور سر ما رو خنثی کنه.

  کایرن در صفر درجه نشان قوچ شما رو وادار میکنه ترس ها و ضعف های “من” وجودی تون رو ببینین و برای اونها فکری کنین.

مارس در 3 درجه تارس با انرژی زمینی خودش بشما قدرت تبدیل خواسته هاتون و عملی کردن اونها رو میده.. در هر جایی از چارتتون که مارس در حال حرکت هست این منطقه تغییر هست.. زمانی برای تکون دادن روال های ما و عادهای ما با انرژی اورانوس در کنار مارس.

این‌ماه کامل اول بهتون یاد میده عاشق خودتون باشین تا بتونین عاشق دیگران هم باشین.. بهتون یاد میده بُعد معنوی‌تونو بیدار کنین.‌. پتانسیل های اون رو درک کنین تا بتونین به واقعیت های جدیدی نگاه کنین‌… افق جدیدی رو کشف کنین. همونطور که بارها هم گفتم امسال نپتون نقشهای مهمی رو برای ما ایفا میکنه چرا که اتصال ما به حقیقت و منبع در گرو گسترش ذهن و اگاهی هست..‌

این ماه کامل در حقیقت یک شروع جدید هست برای درک عمیق تر مسوولیت هاتون، تصحیح اشتباهاتتون، برلی درک بُعد معنوی و زمینی‌تون.‌.
برای درک‌اینکه چه کاری باید انجام بدین و ندین.

 

اگه شما در هر منطقه ای از زندگیتون بدنبال بهبود یا پاکسازی هستین، انرژی این ماه کامل میتونه بشما کمک زیادی کنه.

 

 

 

 

کارت تاروت ماه کامل نشان خوشه
کارت تاروت مرتبط با این ماه کامل
VIII PENTACLES
هست..
کارتی که از کار منظم و سخت میگه..‌ این کارت از استاندارهایی میگه که ما برای خودمون تعریف میکنیم.
یه جمله مشهور در رابطه با این کارت این هست: ” اگه ارزش انجام دادن داشته باشه، انجامش میدم.”

کارت از تمرکز روی جزییات میگه..‌ ما عجله نداریم و میخوایم کار در بهترین‌ حالت ممکن تمام بشه. این کارت مخصوص کساییه که میخوان بهترین باشن.
اگه هر هدفی دارین، انرژی های این ماه کامل بهتون کمک میکنه، بهترین باشین.

ماه کامل برای همه سرشار از برکت
????عشق و نور برای شما/ماریا

4 پاسخ

  1. ممنون ماریای مهربان. من و دخترم هر دو خوشه هستیم. با یه تفاوت بزرگ و مهم. دخترم خیلی عاقله شکر خدا بر عکس من. روزهای سخت زیادی را داشتیم بخصوص اشتباهات من.????????امیدوارم با انرژی و راهنمایی خوبتون ماهم به ارامش و مسیر درست برسیم. شاید گره کور زندگی ماهم باز لشه????????❤

    1. لیلای عزیزم.. شما خووشه ها بسیار صبور هستین و این خصوصیت باعث میشه بتونین از هر تنگنایی خودتون رو رها کنین. گره های کور در زندگی ما وجود ندارن فقط ما گاهی اشتباهاتی میکنیم که باعث درس گرفتن ما میشن و خود این اشتباهات یعنی شما در مسیر تکامل هستین. پس به خودت ببال که اشتباه کردی، اگاه شدی و امیدوار برای روزهای خوب هستی. برات بهترینها رو ارزو میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”