Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Sagittarius
The moon is 17 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی هفته اول اردیبهشت – برملاشدن حقایق

 

فصل کسوف این هفته در اوج خود است و همچنان که ما هنوز درگیر انرژیهای قدرتمند گرفتگی هفته قبل هستیم در فاصله این دوگرفتگی تغییرات چشمگیری را می‌توانیم در زندگی خود شاهد باشیم. بسته به آنکه گرفتگی ها کدام بخش از نمودارتولدتان را لمس میکنند، در آنجا شما شاهد تحولات شگرفی خواهیدبود چرا که انرژی آزاد شده از گرفتگی های محور تارس / عقرب چیزی را بشما نشان می‌دهند که برای ادامه رشد خود باید درباره ارزش‌های آن تجدید نظر کنید. گرفتگی های این محور برملاشدن حقایق است و چیزی را نشانتان می‌دهند که باید ببینید و ارزیابی کنید چه چیزی برایتان مهم است و اساسا منابع خود را _عاطفی یا مالی_ برای چه چیزی خرج میکنید.

انرژی های این هفته نیز پرقدرت تر به برداشتن لایه های پنهانی تری ادامه میدهد و از انجا که پلوتو هم در این هفته حرکت برگشتی خود را آغاز می‌کند، دروغ ها و مسائل پنهانی با شدت بیشتری در معرض دید عموم قرار میگیرند. وقت آن است که چهره حقیقی ادمهایی که در نقش الگوی اجتماعی و رهبران آگاهی بخش قرار دارند، با قدرت بیشتری آشکار شود.

 

یکشنبه 10 اردیبهشت

مارس و اورانوس در زاویه خوب با یکدیگر هستند. از آنجا که آرایش سیاره ای، انرژی زمین را در بالاترین حد خود قرار می‌دهد و در عین حال انرژی کاردینال در کمترین میزان خود است گویی می بایست انگیزه‌ های اولیه دنبال کردن هر هدفی را با تمرکزی قوی بررسی کنیم و چرایی هر انتخاب را با مرکوری برگشتی، از خودمان سوال و به فرصت ها پاسخ دهیم. درک این نکته مهم است که در نظر داشته باشید مارس در خرچنگ شما را تشویق می‌کند از منطقه امن و قدیمی خود خارج شوید اما در این زاویه با قدم هایی آهسته و متمرکز.  مرکوری برگشتی تارس نیز که در مربع با انرژی لیلیت قرار گرفته باید تمرکزتان در مورد خودتان و اولویت ها و اهداف آینده تان باشد. به خودتان و اولویت ها و انگیزه‌ هایتان از زاویه ای متفاوت نگاه کنید و سعی نکنید راهی بروید که دیگران میروند. برای رشد باید متفاوت از گذشته عمل کنید و بدین منظور حتی شاید لازم باشد متفاوت از اصول و روشی که خط خونی اجدادی تان بشما منتقل کرده اند، رفتار کنید. وقت آن است انرژی های کهنه و گیر کرده را تکان دهید.

دوشنبه ۱۱ اردیبهشت
برگشتی شدن پلوتو در نشان اکواریوس انرژی عقربی که در فضا جریان دارد را قوی‌تر می‌کند.‌ در سطح فردی و اجتماعی بسیاری از حقایق برملا خواهند شد و انرژی اکواریوس آن را در معرض دید عموم قرار خواهد داد. از آنجا که پلوتو در زاویه ای تنش زا به محور نودهاست مسائل مهمی که شما در ۱۸ ماه گذشته آنها را ندیده یا نادیده گرفته اید برایتان یادآوری می‌شود. از انجا که پلوتو نماد دگرگونی است وقایعی که با آنها مواجه خواهید شد را بچشم تلنگرهای بیداری روح تان ببینید و برای تغییرات بزرگ و عمیق آماده باشید. از انجا که در پایان این هفته ماه گرفتگی نشان عقرب را داریم و انرژی عقرب آب است ممکن است در طول این هفته با شدید ترین احساسات روبرو شوید. بجای فرار از نادیده گرفتن مسیر جدیدی که روح تان شما را صدا می‌زند و یا مقاومت در برابر اشکال تغییر به صدای خواسته های روح تان گوش فرا دهید که با مرکوری برگشتی اهداف رشد دهنده را نه بصورت فکر که بصورت احساس و نیاز درونی بشما نشان می‌دهد. ماهیت بحران‌های عاطفی که در طی این گرفتگی ها شما را تا ۶ ماه آینده درگیر می‌کنند در رابطه با پیوندها و اشتراکات عمیق شما با دیگران سروکار دارد. انرژی عقرب همواره به پاکسازی نیاز دارد تا بتواند افرادی ارزشمند را برای کارهای شراکتی و یا روابط خود جذب کند بنابراین آشکار شدن چهره دیگر هر موضوعی در اصل نارسایی آن موضوع را نشان می‌دهد. علاوه بر آن موضوع پول، قدرت یا کنترل نیز پررنگ می‌شوند. این گرفتگی ها بشما یاد خواهند داد با منابع مالی، روانی، روحی خود همانند پول، زیبایی، قدرت کاریزما و کنترل و ..‌چگونه برخورد کنید . چگونه آنها را به سطح فیزیکی بیاورید و از انها نه فقط برای رشد خود که بلکه برای رشد دیگران نیز استفاده کنید

 

چهارشنبه 13 اردیبهشت

همانگونه که بخش عاطفی و روانی ما در حال بروزرسانی است خورشید و لیلیت در الگوی انرژی ثابت در زاویه تنش با یکدیگر هستند. مربع ها و مخالفت ها بما تنش می‌دهند تا کاری کنیم، آن‌ها ما را تحریک می‌کنند و انگیزه می‌دهند تا اقدامی متفاوت انجام دهیم و اینجا پتانسیل عظیمی وجود دارد که باید برای یک هدف خاص اختصاص داده شود.‌ خورشید تارس مصمم است نیازهای خود را برآورده کند و خواهان زیبایی و خوداتکایی است، لیلیت لئو متمرکز بر اشتیاق درونی و چگونگی ابرازی است که روح شما در این جهان دارد و مربع این دو به هم تکان دادن قدرت‌هایی است که در شما بصورت بالقوه منتظر ظهور هستند. تنش این دو ارزش‌های متضادی را بشما نشان می‌دهند و شما می بایست برای آن انتخاب کنید و نوع انتخاب شما بستگی به قدرت درونی دارد که شما در خودتان حس می‌کنید.‌ زمان آن است که خودتان را دوباره بشناسید، نیازهایتان را بررسی کنید و در مورد چیزی که برایتان مهم است اقدام کنید. به خودتان اعتماد کنید و در نهایت از درخشش خود لذت ببرید

 

پنجشنبه 14 اردیبهشت

انرژی امروز هم بخش دیگری از کارکرد عاطفی شما در معرض انرژی تغییر است. این انرژی هم به نوعی برملاشدن حقایق احساسی است. مربع ونوس دوقلو به نپتون دقیق میشود ، شما در این انرژی حساس تر هستید و نپتون می‌تواند افکار شما را بیش از حد حساس کند. مهار احساسات یک بخش از این انرژی است و بخش دیگر مهار احساسات. این زاویه مه های احساسی تحریک میشود و پیامد آن میتواند ناتوانی از قضاوت و یا انتخاب یا تعبیر درست قضایا باشد‌ چون مرکوری برگشتی است مرتب آسیب پذیریهای احساسی تان باشید. این زاویه می‌تواند رنج شما را از نحوه درک دیگران بیشتر کند. برای ادغام صحیح این انرژی تصمیم گیری تکانشی نداشته باشید،مدیتیشن کنید و نگرش هایتان را درباره موضوعاتی چون ایمان، مهر،عشق، شفقت، حقیقت و همدلی بازتعریف کنید. اجازه دهید آن بخش از خودتان که به دلایل نداشتن عزت نفس به دشمنی برای خودتان تبدیل شده و همواره شما را در معرض استثمار و قربانی شدن قرارمیدهد شناسایی و ‌کنار گذاشته شود. شروع به رهاسازي فکرها و آسیب های عاطفی گذشته کنید. اگر احساس کردید که تصویرتان از خودتان مخدوش است از تکنیک اینه استفاده کنید.از آن که نپتون بر اینه ها، فیلم ها و نمایشگرها حکومت می‌کند یک راه عالی برای افزایش عشق به خود تکنیک اینه است که در انتها کتاب آن را بشما معرفی کرده ام.

و در نهایت

جمعه ۱۵ اردیبهشت
ماه گرفتگی نشان عقرب

ما آنقدر در برابر مشکلات قرار میگیریم تا به هسته اصلی درد خود برسیم و در این میان الگوهای تکرار شونده را در زندگی خود بررسی کنید. اگر یک الگوی حسادت و نفرت و مبارزه منفی را سالهاست در خود تکرار میکنید و آن الگوها مرتبا در زندگی شما بازآفرینی می‌شوند به این موضوع دقت کنید که آیا اسیر بودن در آن الگو قدرت رشد را از شما گرفته است؟ آیا چسبیدن به آن احساسات همان سناریوهای قدیمی را در زندگی شما تکرار می‌کند و شما را قفل می‌کند در حالیکه دیگری توسط آن سناریوی شما قدرت گرفته و رشد میکند؟!
این آخرین فرصت شماست در طول ۱۸ سال آینده است که دگرگون شوید و شناسایی کنید که چه چیزی باعث شده توجه خود را به بیرون معطوف کنید تا بتوانید باورها و نگرش های خود را به روزرسانی کنید.

 

برای این هفته همانگونه که گفتم کتاب تمرین با آینه را انتخاب کرده ام.

آینه احساس‌هایی را که شما در مورد خودتان دارید به شما برمی‌گرداند و شما را آگاه می‌کند که کجا مقاومت می‌کنید و کجا باز و پذیرا هستید؛ به‌ وضوح به شما نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید یک زندگی شاد و موفق داشته باشید، کدام فکرهایتان را باید تغییر بدهید.

کار با آینه نگاه کردن عمیق به چشم‌هایتان و تکرار عبارات تأکیدی مثبت مؤثرترین روشی است که لوئیز ال هی (Louise L Hay) پیدا کرده‌، تا به شما یاد بدهد خودتان را دوست بدارید و دنیا را جایی امن و دوست‌داشتنی ببینید. از همان زمانی که او تکرار عبارات تأکیدی را به آدم‌ها یاد داد، کار کردن با آینه را هم به آن‌ها آموخت.

 

در بخشی از این کتاب اینچنین می خوانیم:

 

بیایید عشق‌مان را با همه آدم‌ها سهیم شویم، اعم از این‌که آن را بپذیرند یا نپذیرند. بیایید تمام موجودات این سیاره را به قلب‌هایمان راه بدهیم: حیوانات، گیاهان و همه آدم‌ها را؛ آدم‌هایی را که ما از دست‌شان عصبانی هستیم و از آن‌ها رنجیده‌ایم؛ آن‌هایی را که به روش ما عمل نمی‌کنند و آن‌هایی را که اصطلاحا آدم‌های بد می‌گویند بیایید تا آن‌ها را هم به قلب خودمان راه بدهیم تا آن‌ها با احساس امنیت بتوانند بفهمند که واقعا چه کسی هستند.

 

در پایان آرزو می کنم در تاریکترین لحطه هایتان نوری باشد عمیق در قلبتان که شما را به صبح روشن زندگی برساند.

آیدا

 

8 پاسخ

  1. عشق به شما عزیزان❤️🌿🌸🕊️
    امیدوارم شادی، عشق، سلامتی، آرامش، آسایش، برکت و آگاهی… برای همگان باشد🙏❤️🤍🌿🕊️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *