Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل خورشیدگرفتگی نشان خرچنگ

تحلیل و بررسی خورشید گرفتگی نشان خرچنگ

 

خورشید گرفتگی جزیی ششم ژانویه در ساعت 4:58 دقیقه بامداد ایران رخ میده.. این گرفتگی در ایران قابل رویت نیست اما انرژیهای اون کل جهان رو فراخان میکنه برای تغییر..

این پرتال قوی 2020 هست که ابتدا ما رو وادار میکنه نگاهی به ساخت و سازهای گذشته مون بندازیم .. سترن خدای کارما حاکم کپریکورن هست. در زمان خورشید گرقتگی ها ماه روی خورشید سایه میندازه و این یعنی اینکه ما در ابتدا باید مواجه بشیم با نتایج کارها و اعمال و ساخت های گذشته مون.. اگر ما اومدیم و با طرح شعارها قول ها ووعده ها ساختار جدیدی رو بنا کردیم ایا امروز چقدر به مسوولیت هامون وفادار موندیم؟ چقدر صادق بودیم؟؟
انرژیهای گرفتگی ها ما رو وادار کینن مسوولانه تر فکر کنیم.
در سطوح شخصی این گرفتگی قدرتی هست که بشما امکان میده تا برنامه هاتون رو عملی کنین. اهدافتون رو تعیین کنین و با قدرن و انرژی مارس و پلوتو دنیای جدیدتون رو بسازین. انرژی نپتون، عشق الهی همراه شماست تا در هر جایی خسته یا ناامید شدین کمکتون کنه. با نپتون شما به سختی ها می خندین و اونها رو برکت الهی می بینین. ونوس در اخرین درجات عقرب در این خورشید گرفتگی در یه گرند ترین خوب و زیبا با نودشمالی و کایرن هست. ونوس در طول سفر طولانی خودش در عقرب ترس هاشو به نقاط قوت و قدرتش تبدیل کرد و حالا در این گرند ترین و در این انرژی گرفتگی خورشیدی بهتون این قدرت رو میده که به خودتون اعتماد کنین و مسوولیت هاتونو قویتر ایفا کنین.
مرکوری در اولین درجه کپریکورن و شما رو وادار میکنه عاقلانه فک کنین.. مارس در خونه با قدرت و در زاویه سخت با مرکوری چرا که مرکوری تحت انرژی کپریکورن میخواد عاقلانه فک کنه.
نهایت اینکه شما تصمیمهای بزرگ خواهید گرفت و روزهای پرشوری رو خواهید گذروند بشرط اینکه مارس در شما عاقلانه حرکت کنه.

 

اما کارت تاروت مرتبط با این گرفتگی از سه سکه هست که تایید داره روی بازپرداختهای کارمایی قبل از شروع مرحله جدید. تاکید میکنه برای عمل و دست به کار شدن.. حتی برای درست کردن پایه هایی که تا به امرزو اشتباه بنا شدن.

 

امیدوارم انرژی های قوی و نیرومند کپریکورن به همه ما در ساختن رویاهامون و جامعه ای امن تر کمک کنه.

 

با عشق و نور

ماریا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”