Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ترنزیت اورانوس به نشان تارس

تحلیل و بررسی ترنزیت اورانوس به نشان تارس

امروز، 6 مارس در ساعت 11:56 دقیقه اورانوس سیاره شورش و انقلاب و تغییر وارد نشان تارس میشه.

در می2018 اورانوس یه رفت و برگشت کوتاه و به نشان‌تارس داشت و ما یه اثر اون دوره کوتاه رو به وضوح هر چه تمامتر روی ارزش پولی مون شاهد بودیم.‌حالا امروز اورانوس دوباره وارد تارس میشه و این فقط در مورد پول نیست.

تارس نشانه مرتبط با زمین هست..‌ هنر، احساسات، ارزشها، قدردانی ما از زمین، دارایی های مادی رو در بر میگیره.‌ اورانوس تا اپریل2026 در تارس حرکت میکنه و این یه انقلاب واقعیه.‌. در حقیقت وارد شدن اورانوس به تارس مهمترین رویداد ستاره شناسی سال2019 هست..‌ تغییر فرکانس انرژی این سیاره بیرونی قطعا روی زندگی شما تاثیر زیادی میگذاره.‌

ترنزیت اورانوس به نشان تارس
قبلنم گفتم که تارس نشان راحتی برای اورانوس نیست..‌نشان پایدار و ثابت تارس هیچ سنخیتی با طبیعت ازاد و شورشی اورانوس نداره و تارس نشان سختی خواهد بود برای اورانوس و وقتی سیارات در نشان های سخت قرار بگیرن انرژیشون فعالتر میشه.‌ سیاره حاکم‌نشان تارس، ونوس هم در اکواریوس یعنی نشان تحت حاکمیت اورانوس حضور داره و این ترنزیت میتونه روی روابط و زنان جامعه تاثیر زیادی داشته باشه.‌

این یه انرژی تغییره و این ترنزیت یعنی چیزی در زندگی شما تغییر میکنه.. احساس ازادی خواهی ما بیدار میشه..‌کسایی که الان حدود40تا42 سالشونه در بحران مخالفت اورانوس هستن و این مرحله از زندگیشون با بیداری میتونه همراه بشه..‌ بیداری که بهشون این قدرت رو میده که مرزهاشونو خودشون تعیین کنن و با قواتین خودشون زندگی کنن.

همونطور که اورانوس وارد تارس میشه ما انتظار داریم‌تغییرات زیادی رو در سطوح جهانی ببینیم..‌
ارزشهای جهانی تغییر میکنن.. ارزشهای اجتماعی و شخصی..‌ با توجه به اینکه تارس با حاکمیت ونوس طرفدار سادگیه، پیش بینی میشه در هفت سال اینده حتی عمل های زیبایی به سمت سادگی سوق پیدا کنه.

عشق و روابط خیلیا ممکنه تموم‌بشه و ممکنه اورانوس ناگهان شما رو در یه رابطه جدید قرار بده. در هفت سال اینده هم ازدواج ها زیاد میشن هم جدایی ها.‌

پول و دارایی ها میتونه هم‌تغییرات خوب و مثبت داشته باشه و هم‌منفی..‌ این هفت سال بهترین زمان هست برای رشد کسب و کار یا پس اندازهای “هدف دار”

در طی این هفت سال ما بیداری و اگاهی و قدردانی بیشتری رو از سیاره زیبایی که در اون فرصت تجلی پیدا کردیم و خواهیم داشت و این حضور میتونه حتی روی لایف استایل ما هم‌تاثیر بگذاره و افراد زیادی جذب رژیم‌های گیاهخواری بشن.

تارس مرتبط گردن هست و پیشرفتهای پزشکی در زمینه بیماریهای این‌قسمت مثل تیرویید میتونه قابل توجه باشه.

پرومتیوس اتش رو برای انسانها به ارمغان اورد.‌در طول هفت سال حضور اورانوس در تارس ما فناوری و تکنولوژی پیشرفتهای قابل توجهی داره..‌

تغییرات در دولتها رو در سطح وسیع خواهیم داشت و اگه ما نگاهی به اخرین چرخه اورانوس در تارس در سالهای1934-42 بندازیم، اون زمان رکود بزرگ اتفاق افتاده و امیلی ارهارت اولین زنی بود که روی اقیانوس ارام پرواز کرد.

کسایی که علایم ثابت و دارن یعنی تارس ها، لئوها، عقرب ها و اکواریوس ها تغییرات شخصی رو در هفت سال اینده بیشتر از بقیه می بینن.

در نهایت اینکه اورانوس در تارس، خودشو از مالکیتها میخواد ازاد کنه و بیشتر از جنبه روانی..‌اورانوس در تارس در شما روح هنر زندگی کردن سالم رو بیدار میکنه.

اما اثر تزنزیت اورانوس درتارس روی نشان‌های مختلف:

اگه شما یه قوچ‌ هستین اورانوس به خونه دوم شما حرکت میکنه.

اگه شما یه تارس هستین اورانوس به خونه اول شما حرکت میکنه.

اگه شما دوقلو هستین اورانوس به خونه دوازدهم شما حرکت میکنه.

اگه شما خرچنگ‌هستین اورانوس به خونه یازدهم شما حرکت میکنه.

اگه شما لئو هستین اورانوس به خونه دهم‌شما حرکت میکنه.‌

اگه شما ویرگو هستین اورانوس به خونه نهم شما حرکت میکنه.‌

اگه شما لیبرا هستین اورانوس به خونه هشتم شما حرکت میکنه.

اگه شما عقرب هستین اورانوس به خونه هفتم شما حرکت میکنه.‌

اگه شما کماندار هستین اورانوس به خونه ششم شما حرکت میکنه.

اگه شما کپریکورن هستین اورانوس به خونه پنجم شما حرکت میکنه.

اگه شما اکواریوس هستین اورانوس به خونه چهارم شما حرکت میکنه.

اگه شما ماهی هستین اورانوس به خونه سوم شما حرکت میکنه.

معنای خونه ها رو در اینجا میتونین بخونین.

عشق و نور
ماریا????

10 پاسخ

  1. عرض سلام از مطالب ارزشمند شما كمال تشكر دارم .صادقانه ميگم از وقتى با شما در دنياى مجازى اشنا شدم و پستهاى شما رو دنيال ميكنم حقيقتاً ديدگاهم به زندگى تغيير كرده .من متولد ٣/٤/١٣٣٥ هستم ساعت تولدم ٣/٥ بعد از ظهر بوده اگر ممكنه منو راهنمايى كنيد ???? سپاسگزارم بانوى مهر ????????????????????????????????❤️

    1. سلام مهین عزیزم و خوشحالم که روح شما تونسته مسیر بیداری ش و پیدا کنه. برای دریافت پارت تولد لطفا به تلگرام یا دایرکت اینستاگرام پیام بدین. ممنونم از توجهت????????????

  2. ممنون از آگاهی و بیداری که به همه ما میدی
    ی سوال داشتم میشه لطفا در مورد بحران مخالفت اورانوس ی توضیح کوچولو بدی؟

  3. به نظرم شبیه پیشگویی حضرت یوسف میمونه.پیشگویی که نه تعبیر خواب .
    خواب فرعون رو به هفت سال فراوانی و بعد ازاون هفت سال قحطی.
    آیا ماهم بعد این هفت سال قحطی داریم ماریا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”