Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ترنزیت مرکوری به نشان کپریکورن

ترنزیت مرکوری به نشان کپریکورن

تحلیل آسترولوژی ترنزیت مرکوری به نشان کپریکورن

 با ترنزیت مرکوری به نشان کپریکور،  مرکوری وارد الگوهای کارمیک کپریکورن شده و حالا در این قسمت یک استلیوم سیاره ای شکل میگیره که با حضور مرکوری که یک سیاره شخصی هستی، انرژیهای کپریکورن رو بیشتر میتونیم حس کنیم.‌.

انرژیهای کپریکورن پیرامون قدرت، اقتدار، اهداف شغلی، منابع مالی و استعدادی است.‌. یک انرژی “پدرانه” که باید بسمت انرژیهای امنیت و ارامش (مادرانه/خرچنگ/نودشمالی ) تعدیل شود.‌
حالا با ورود مرکوری به این انرژیها ذهن سه‌بُعدی ما شروع میکنه به گفتگو و تجزیه و تحلیل تمامی این موارد. مرکوری بما کمک میکنه نتایج این انرژیهای فعال شده رو ببینیم و به فیلتر انتخاب بکشونیم. دنیای دوقطبی و دوگانه مرکوری میتونه شما رو در انرژیهای دوگانه قرار بده.

 

چالشهای کایرن

در درجه اول با فعال بودن انرژی کایرن روی دکان یک کپریکورن، کلمات زخم زننده میشن.. ناامنی هایی که اخیرا در خودتون احساس میکنین شما رو وادار به عکس‌العمل کلامی میتونه بکنه اما یادتون نره کایرن بر ضد ما عمل نمیکنه. اون نقاط زخم خورده ای رو نشونمون میده که نیاز به آزادسازی داره.
هر چقدر مرکوری پیشروی میکنه و به ژوپیتر نزدیکتر میشه نه تنها ارتباطات میتونن در یک قالب رسمی و جدی گیترش پیدا کنه در عین حال ذهنیت برتر شما هم امکان پیدا میکنه تا حقیقتهای واقعی رو درک کنه.‌
اورانوس هم مرکوری رو حمایت میکنه،
وقتشه گره های ذهنی تون رو، افکار منفی‌تون رو، تغییر بدین.‌. همون افکار منفی و ترسهایی که کایرن اونها رو بهتون نشون میده.

 

مرکوری، کیمیاگری ذهن

مرکوری در حقیقت کیمیاگری ذهن است در ماده.‌ مرکوری بخشی از ذهن‌جهانی و اگاهی جمعی است که اینه واقعیتهای درونی و بیرونی ما میشود.‌

مرکوری بعنوان کیمیاگر شناخته میشود چرا که میتواند ما را با یک قلمرو جادویی از خودمان، روبرو کند.‌ هر چه بیشتر با روح یا خود حقیقی امان هماهنگ شویم جادوها و کیمیاگریهای مرکوری نیز بیشتر خواهند شد.‌ هدف نهایی کیمیاگری مرکوری، تسلیم ذهن به قلب است.‌

 

انرژی مرکوری در نشان کپریکورن در این تصفیه بزرگ نقش مهمی دارد، چرا که کیفیت زندگی ما و سرنوشت ما برای چرخه های سی ساله، دوازده و نوزده‌ساله اینده نیاز به استفاده درست از قدرت ذهن ما را دارد. استعدادهای ما همچنان در قلمرو زیرین پنهان خواهند ماند تا زمانی که ظرفیت ذهن‌مان را برای خدمت به بالاترین هدف زتدگی اما رشد ندهیم.‌ حضور ژوپیتر و زاویه تراین با اورانوس، دلیلی بر این ادعا هستند.

 

الگوی کیمیاگری مرکوری و به عبارتی ترنزیت مرکوری به نشان کپریکورن از شما میخواهد پس از جستجوگریهای کماندار، حالا جدی تر به خودتان و زندگی‌اتان توجه کنید و ایده هایتان را در واقعیت اجرا کنید.‌ ارتباطات مرکوری بشما کمک میکند برنامه های بلندمدت تان را تدوین کنید و از دیگران هم برای این اجرایی شدن کمک بگیرید.‌ کلمات و ذهنیت شما در یک الگوی منطقی فرو میروند. فقط،حرف زدن کافی نیست! با توجه به خورسید گرفتگی 26 دسامبر، حالا مرکوری میتواند ان خبرهای بزرگ و مهم را به گوش شما برساند.‌ این زمان جمع بندی داستان 2019 شماست.

بطور خلاصه مرکوری در نشان کپریکورن:
▪️ایده هاتونو حالا بسازین
▪️جدی فکر کنین، زندگی جدید و چرخه‌های جدید در حال اغاز هستند.
▪️روی اینده متمرکز شوید و اهداف بلندمدنتان را تدوین کنید.
▪️ایده های شما واقع‌بینانه هستند. این یک انرژی روشن و شفاف روی تعاملات ذهنی شماست.
▪️کمک میکند به روشهایی فکر کنید که در ان میتوانید به موفقیت و شهرت بیشتر برسید.

 

هیچ چیز تبدیل به یک نخواهد شد پیش از آنکه تو خود تبدیل به یک شوی.

 

ترنزیت مرکوری به نشان کپریکورن
3-of-wands-farsi astrology maria

اما کارت حرفای بزرگی با این ترنزیت داره..‌ کارت نشون میده حالا زندگی شما مثل یه بوم خالی بزرگ روبروی شماست و در انتظار شماست که شاهکاری رو خلق کنین که از قلب ‌تون سرریز میشه.
ترسهای شما، تبدیل به فرصت میشن اگه جرات سفرهای شجاعانه رو داشته باشین و تنها باید ببینین کدوم باور و ذهنیت شما، میتونه شما رو به خوشبختی برسونه.‌
سه وندز همسو با انرژیهای مرکوری در کپریکورن ازتون میخواد که واقعا فکر کنین ببینین برای چرخه بعد زندگیتون میخواین کجا باشین..‌کی باشین؟؟ چکار کنین؟
میخواین برای سیاره تون چه کار کنین؟
که از خودتون بپرسین در پایان یه روز که: ” امروز من چکار کردم که منو به هدفم نزدیکتر کنه؟
امروز اون روزی هست که اولویت هاتونو مشخص کنین، دوگانگی ها رو به یک تبدیل کنین و خود حقیقی‌تون رو صدا بزنین. وقتشه انرژیهاتونو برای ساختن یه دنیای بزرگتر متمرکز کنین.

 

 

 

عشق و نور برای شما
ماریا ♾

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”