Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تفکرات جدید برای رشد واقعی

تفکرات جدید برای رشد واقعی

????DAILY OVERVIEW????
▫️Feb 28, 2019▫️

چند روزی هست که ونوس و اورانوس در زاویه سخت یا چالشی با هم قرار گرفتن..

هر چقدر ونوس به نشان اکواریوس نزدیک تر بشه این زاویه به شدت انرژی بیداریش افزوده میشه..

دقیقا درست در 1 مارس که ونوس وارد اکواریوس میشه در اووووج این انرژی قرار میگیریم.‌ همونطور که بارها هم گفتم زاویای مربع، زوایای بیداری هستن و اگاهی.. ونوس حاکم ارزشهای ماست.. ونوس حاکم پول و روابط ماست..‌با توجه به گذر ونوس از نودجنوبی ممکنه خیلی از روابط به نقطه پایان برسن و اگه شما در قسمتی گیر کرده باشین این انرژی میتونه مثل اهرم عمل کنه و شما رو ازاد کنه. منظورم انرژی اورانوس هست. با توجه به اینکه داریم به دقیق شدن این زاویه نزدیک میشیم مراقب باشین..‌ مراقب تصمیم های ناگهانی تون باشین که بعدا پشیمون نشین.. با توجه به اینکه مرکوری هم در فاز سایه قرار داره و در حال اماده شدن برای حرکت برگشتی هست میتونه وضوح دید بیرونی و ظاهری شما رو تار کنه.. با توجه به اینکه اورانوس هم در 6مارس به تارس وارد میشه خبرهای ناگهانی مالی و پولی رو میتونیم در این مدت بشنویم.. رسوایی های مالی و خبرهای مربوط به زنان میتونه اگاهی ها رو به سطح جدیدی ارتقا بده.


خورشید ماهی هم در زاویه خوب با مارس یه انرژی خوب هست برای اینکه بتونین سکان زندگیتونو قلبا در دست بگیرین چرا که خورشید ماهی با انرژی های درونی کار میکنه و در این انرژی اعتماد شما به تصمیمات قلبی‌تون افزایش پیدا میکنه.‌ مارس در تارس و خورشید در ماهی..‌انرژی اب و خاک که میتونن خیلی نرم و اهسته شما رو تشویق کنه تا زمین بذرهاتونو بکارید..ما زاویه خورشید و مارس رو در اواخر جولای 2017 داشتیم در4درجه لئو که بهم پیوسته بودن.‌. اونموقع محور لئو-اکواریوس فعال شده بود و چرخه اون مربوط به احیاکردن شجاعتهامون بود.. اعتماد بنفسمون..
برگردین به اون موقع یعنی حدود مرداد96… ایا ازون موقع اتفاقاتی افتاد که شما شجاعت هاتونو پیدا کنین؟؟
الان خورشید ماهی بهتون درک عمیق تری میده و با توجه به محور خرچنگ-کپریکورن شما باید قدم های بعدی رو بردارین برای ساختن دنیاتون..

ماه هم در 26 درجه کماندار پرتب و تاب از ژوپیتر گذشته و احتنالا شما دوست داشتین فراتر از دنیاتون باشین..‌مطالعات جدید یا برنانه ریزی برای سفر.. ساعت10صبح حدودا ماه وارد نشان کپریکورن میشه تا به دیدار سترن و پلوتو و نود جنوبی بره.. پس امروز احساس شما خیلی جدی تر از اونه که بخواد وقتش رو برای کارهای الکی تلف کنه.. وقتشه بشینین جدی به روال زندگیتون فک کنین.. به اهدافتون..‌با ماه کپریکورن شما حس میکنین باید برای زندگیتون برنامه ریزی دقیق کنین و احتمالا بابت سالهایی که الکی تلف شدن، افسوس میخورین.
ماه کمریکورن بهترین موقع است که در این روزهای پایانی سال ارزیابی جدی از عملکردتون داشته باشین.

 

کارت تاروت امروز هم از از فرصت های جدید میگه.. بینش های تازه ای که بشما کمک میکنه تا موانع رو از سر راهتون بردارین. در طی انرژی های امروز تا شنبه ایده های و ارزوهای طلایی تونو فراموش نکنین.. اسیر این فکرها نشین که من نمیتونم.. دیر شده.. سخته…  کارت اس چوب بهتون میگه برنامه ریزی هاتون شروع کنین.. ایده هاتونو بنویسین و اولین قدم رو در اجرایی کردن اونها بردارین. وقتی ایده ای رو “می نویسین” اونو به قالب فیزیکی تبدیل کردین و حالا انرژی ها در مسیر ساختن اون ایده میتونن با شما همراه بشن.

 

 

امروز پنجشنبه ست.. یادتون نره از پدربزرگا و مادربزرگایی که سفر زمینی شون تمام شده اما هر جا باشن انرژی قدردانی شما رو حس میکنن.‌

 

پنجشنبه تون چر از لحظه های ناب
ماریا????

 

10 پاسخ

    1. موانع چندین دسته هستن ولی اساس روبرو شدن با چالش ها حقیقت بینی و اعتماد بنفس هست. ????????????

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *