Current Moon Phase

Full Moon
Full Moon

The moon is currently in Libra
The moon is 14 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تمرکز بر نیازهای حقیقی

تمرکز بر نیازهای حقیقی

تمرکز بر نیازهای حقیقی

 

ماه در اخرین ربع چهارم، در حال پایان دادن به چرخه ماه هست.  انرژی این فاز ماه کاملا درونی هست و بنوعی تکمیل کننده نیت های ماه نو شما و تاکید روی درک نیازهای حقیقی شماست.. 

 

انرژی های یکچهارم پایانی ماه

پس از گرفتگی ماه کامل قدرتمندی که بما اجازه داد خیلی از تاریکیها و نقاط کوور رو ببینیم و اونها رو بشناسیم و ازاد کنیم حالا در این اخرین ربع پایانی تجربه ها و دریافتی های احساسی و شهودی درونی تر و البته قویتر میشن. ما درک عمیق تری در اهداف یا مسایلی که روی اونها فوکوس داشتیم پیدا میکنیم.. در جستجوی معنی های عمیق تری قرار میگیریم و این انرژی بما کمک میکنه تا اهدافمون رو با دید و درک عمیق تری دنبال کنیم.
در طول این دوره سوالاتی که در ناخوداگاه شما رو وادار میکنه از خودتون بپرسین در مورد چگونگی رشد بیشترتون هست .. در حول مساله یا هدف مورد نظرتون..
اینکه:

” چطور میتونم رشد عمیق تری داشته باشم..‌چی در گذشته باعث شد من شکست بخورم.. چه انرژیهایی دیگه برای من کار نمیکنن.. “

موضوعاتی که در این فاز ماه باز میش در مورد ازادی و رهایی هستن از مسایلی که در طول این چرخه براتون پیش اومده و احتمالا احساسات شما از اونها صدمه خورده یا تحت فشار قرار گرفته بوده.‌

 

چه چیزی ارزش داره؟ چه چیزی اهمیت داره؟

حالا انرژی ربع انتهایی ماه قوچ که به ارومی وارد نشان تارس میشه (در2:12 دقیقه بامداد فردا)، در زاویه چالشی قرار گرفته با انرژیهای خرچنگ و کپریکورن و همینطور خورشیدی که تازه به نشان لئو وارد شده..‌

این میدانها همونطور که گفتم شما رو مجبور میکنن از خودتون بپرسین برای چه چیزهایی دارین تلاش میکنین.. ایا برای مواردی که دارین پایداری میکنین ارزش داره؟؟

با توجه به اینکه فردا هم‌ مرکوری برگشتی میرسه به ونوس و در پیوند با ونوس قرار میگیره، انرژی درونی ماه تارس، از شما راجع به ارزشهاتون میپرسه .. ارزشهای مالی و رابطه ای.. مرکوری برگشتی سعی میکنه این موارد رو دوباره بررسی کنه و ازتون راجع به نیازهای حقیقی تون بپرسه..‌ ازونجا که مرکوری برگشتی در مخالفت با انرژیهای کپریکورن هست مجبورین یکسری موارد مربوط به گذشته رو دوباره بررسی کنین و با اون بررسی ها، عمیقا درک کنین که چه چیزهایی رو واقعا نیاز دارین .. فرق نیازها و خواسته هاتون چی هستن و چه چیزهایی واقعا اهمیت داره.

این  انرژی قدرتمند بشما اجازه میده عمیقا درک کنین چه ویژگیهایی رو باید در خودتون تغییر بدین … چه افکار یا احساساتی نیاز به تولد دوباره داره  تا پایه هایی رو بنا کنین برای خلق قدرت حقیقی درونی تون.

 

در عشق و نور باشید
ماریا♾

2 پاسخ

  1. سلام دختر آفتاب
    نمی دونم چرا دوست دارم اینطوری صدات کنم. شاید بخاطر پرانرژی و شفاف بودنت. اما همیشه موفق باشید و در طلوع باشی فقط غمهات غروب کنند.

    1. متشکرم تارای عزیزم.. این قشنگ ترین اسمی هست که روی من گذاشته شده.. متشکرم از تما حس خوبی که بمن دادی????????⭐️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *