Current Moon Phase

Waning Crescent Moon
Waning Crescent Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 24 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

دلبستگی های ناایمن، ماه کامل کپریکورن

این اولین ماه کامل از دوماه کامل نشان کپریکورن در این تابستان است که یکی روی درجه ابتدایی و دیگری روی درجه انتهایی می‌درخشد. این اوج پایان دادن به دلبستگی های ناایمن زندگی تان است.

بامداد شنبه دوم تیرماه و همزمان با انرژی قدرتمند انقلاب تابستانی اولین ماه کامل را تجربه می‌کنیم.‌ این اولین ماه کامل از دوماه کامل نشان کپریکورن در این تابستان است که یکی روی درجه ابتدایی و دیگری روی درجه انتهایی می‌درخشد. این اوج پایان دادن به دلبستگی های ناایمن زندگی تان است.

 

آگاهی از چرخه‌ها

حیات یک چرخه است، مجموع فرایندهای مرتبط به هم. ندانم‌های انسانی بی‌منتها هستند اما تمام چیزی که برای داشتن رویکرد مناسب نیاز داریم آکاهی از مکان در زمان مشخص است. اینکه کجای این دایره هستیم، پاسخی‌ست بر این پرسش که اکنون بایستی کاشت، داشت یا برداشت؟ ماحصل هر چه هست، ماه کامل زمان برداشت است. این زمان درو کردن آنچیزی است که در طول گذر پلوتو از نشان کپریکورن ساخته ایم. اواخر پاییز امسال پلوتو برای آخرین بار به نشان کپریکورن باز می‌گردد و تحولی بزرگ را ‌کامل و به یک چرخه کارمایی پایان می‌بخشد.

 

ماه کامل کپریکورن، عنصر خاک کاردینال

کپریکورن با ذات منضبط و منظم، مسئولیت پذیر، متعهد و قانون‌مند، بستر اکتساب است. مفهوم امنیت در عنصر خاک، ساختاریافتگی و استواری است. اما برای ماه، حاکم آب کاردینال، امنیت در جریان داشتن است. ماه نماد چرخه‌ای است که در آن پرورش، رشد و تکامل میسر می‌شود. بنابراین ماه در نشان کپریکورن از لحاظ احساسی برای ما چالش برانگیز است. این قرارگیری چه از سمت خودمان چه از سمت دیگران و محیط بیرونی، فضا را برای احساسات تنگ میکند. اما نهایتا فهم آنچه حس میکنیم رهایی از چرخه باطل را تسهیل میکند.

ماه کامل‌ نشان کپریکورن، فراخوان رهایی از چارچوب‌ها، مسئولیت‌ها، تعهدات و الگوهای کهنه‌ای‌است که مانع رشد ما هستند. آگاه باشیم که سنت‌ها، باید و نبایدها همیشه فیزیکی نیستند و عموما این مانع بودن ناشی از وجه درونی شده‌ آن‌هاست. آن‌چه بدان پای‌بندیم زمانی کارآمد بوده. اما اکنون دوباره از خود بپرسیم، به هزینه‌ی روانی-احساسی که پرداخت میکنیم آگاهیم؟ ماه ریشه‌های ماست که با پافشاری بر راهی که مسیر ما نیست سست می‌شود. زمان آن است که برای نجات از بیراهه به خانه بازگردیم.

بنابراین وقایعی که در طول یکماه آینده رخ می‌دهند در حکم آغاز و پایانی برای بسیاری از مسائل هستند. قرارگیری این ماه کامل روی درجه ابتدایی و همزمان را انقلاب تابستانی این درک را به ما می‌دهد که می‌توانیم با تلاش و صبوری و بلوغ به چالش‌های زندگی مسلط شویم و رهبر زندگی خود گردیم و تابع جبر انتخاب نباشیم.

 

ماه کامل در مخالفت با خورشید در پیوند با ونوس و مرکوری اتفاق می‌افتد. آنچه میخواهیم با آنچه نیاز داریم متفاوت است. برای رسیدن به خواسته‌ها، نیاز داریم که نسبت به خودمان و دیگران مسئولیت پذیر باشیم. این انرژی‌ها فضای روابط را واکنش برانگیز میکند. با برون ریختن احساسات منفی از طریق طعنه، تحقیر و نادیده گرفتن دیگران، از خودمان دور میشویم. در این روزها اگر از سوی دیگران در معرض رفتارهای این‌چنینی قرار گرفتید، از خودتان مرافبت کنید و به جای وارد شدن به بازی دیگران، آن‌چه پایان یافته را رها کنید.

 

 

ماه کامل کپریکورن و دلبستگی های ناایمن

ماه کامل در مخالفت با خورشید در پیوند با ونوس و مرکوری اتفاق می‌افتد. آنچه میخواهیم با آنچه نیاز داریم متفاوت است. برای رسیدن به خواسته‌ها، نیاز داریم که نسبت به خودمان و دیگران مسئولیت پذیر باشیم. این انرژی‌ها فضای روابط را واکنش برانگیز میکند. با برون ریختن احساسات منفی از طریق طعنه، تحقیر و نادیده گرفتن دیگران، از خودمان دور میشویم. در این روزها اگر از سوی دیگران در معرض رفتارهای این‌چنینی قرار گرفتید، از خودتان مرافبت کنید و به جای وارد شدن به بازی دیگران، آن‌چه پایان یافته را رها کنید.

از طرفی از آنجا که دوماه کامل در آغاز و پایان فصل خرچنگ اتفاق می‌افتد مانند موجی بزرگ است که بسیاری از احساسات کهنه و مدفون و یا ماجراهای ناتمام را از زیر سطح به روی سطح می آورد. ممکن است شما این موج را بصورت تنش در خانواده، اختلاف در روابط و یا محیط شغلی تجربه کنید. در این فضاها و موقعیت های سخت برای شما درسهایی کارمیک نهفته چرا که استلیوم نشان خرچنگ آرام آرام به زاویه سخت و مربع با نودها می‌رود تا شما با تغییر مرزهای ارزشی و شفاف بودن در مورد خواسته ها و نیازهایتان بتوانید به شیوه‌ای موثر، سازنده زندگی کنید.‌

 

زخم های دوران کودکی، والدین نابالغ

در دوران کودکی درک ما از مفهوم امنیت و جایگاه ما در جهان با والدین‌مان نهادینه می‌شود.‌ تئوری دلبستگی در روانشناسی بخوبی گویای این موضوع است که ارتباطات اولیه کودک با والدین مبنای کنش ها و رفتار او در آینده خواهند بود. در اصل دلبستگی موتور محرکه رشد اجتماعی، عاطفی و شناختی است.‌کودکان با دلبستگیهاي ناایمن در آینده نه فقط برای خودشان که برای جامعه و ارتباطات نیز ناایمن عمل خواهند کرد و آنچه این ماه کامل روی سطح می آورد زخم‌های شما از این دریچه است. با کار بر روی این زخم ها میتوانید درک کنید چگونه نیازهای برآورده نشده دوران کودکی اکنون به خشم و تحقیر تبدیل می‌شوند و شرایط فعلی را پر از تنش می‌سازد.
با دلبستگی ناایمن ارزشهایتان را نادیده میگیرید، نمی‌توانید به درستی خواسته ها و نیازهایتان را بیان کنید، تایید دیگران برای شما اهمیت حیاتی دارد، بیش از آنچه توانایی هایتان را ببینید،نامنی هایتان را می بینید و از همه مهم‌تر بر اساس شرایط بیرونی تصمیم میگیرید نه شرایط درونی.

بسیاری از درگیری‌های بین زوجین و خانواده ها در اصل بازتابی از آن شرایط ابتدایی ناکام مانده و نیازهای نادیده گرفته شده هستند
و این ماه کامل فرصتی است تا ریشه های ناامن گذشته خود را در خاکی مرغوب تر از جنس باور به خودتان تثبیت کنید.

 

3 Responses

  1. متشکرم از توضیحاتت عزیزم عالی بود ، ما توخونه اول ی چالش وحشتناک داشتیم بعد تبدیل به آرامش ورضایت شد 🤦‍♀️جالب بود 🤔❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انجمن آزاد آسترولوژی تکاملی ایران

جامعه کسانی که آسترولوژی را “دانش مقدس” می‌دانند

Society of those who consider astrology “Sacred Knowledge”