Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

دومین پیوند پلوتو و ژوپیتر در سال 2020

دومین پیوند پلوتو و ژوپیتر در سال 2020

دومین پیوند پلوتو و ژوپیتر در سال 2020

پیوندی که هر سیزده سال یکبار اتفاق می افتد و این دومین پیوند از پیوندهای نادر و سه‌گانه این دو سیاره قدرتمند است.‌ اخرین بار این پیوند در نشان کماندار در دسامبر 2007 رخ داده.‌ در سال 1771اخرین پیوند این دوسیاره رخ داده. بنابراین برگشت به این زمان ها میتواند برای شما کمک کننده باشد که ببینید چه چیزی در زندگی شما در آن زمانها رخ داده.‌. الگوهای مشابهی را میبینید؟ ایا باید درسی گرفته شود یا چیزی تغییر کند؟
این خود شمایید که باید اندیشه کنید و تصمیم بگیرید.‌

پیوستگی اول در پنجم اپریل و روی 25 درجه کپریکورن بوقوع پیوست.‌ این پیوند دوم در حالی شکل میگیرد که هر دو سیاره در حرکت برگشتی هستند و اخرین پیوستگی که در 12 نوامبر رخ میدهد هر دوسیاره مستقیم میشوند.
پلوتو و ژوپیتر با گذر از نشان کپریکورن در حال تغییر و اپدیت اگاهی های ما هستند. ژوپیتر در کنار پلوتو لزوم ایجاد تغییر شیوه های ناکارامد زندگی‌امان بهمراه دروس بلوغ و مسوولیت پذیری را بما می‌اموزد .‌

 

حضور قدرتمند خدای کارما

سترن نیز در نزدیکی این تعامل است و تاکیدی سختگیرانه روی همه چیز میگذارد.‌ مسیرهای اشتباه را اگر ادامه دهید، یقینا کارمایی سخت گریبانگیر شما خواهد شد. فصل بلوغ فردی رسیده و این بلوغ فردی است که می تواند بلوغ جمعی و در  نهایت منجر به ظهور عصر آکواریوس شود.

بحران های مالی

در سال 2007 بازارهای مالی با بحران مواجه شدند بخصوص در بازار مسکن. همانگونه که ما نیز امروز در ایران ان را تجربه میکنیم.‌ اختلاسهای میلیاردی، فروش منابع بطور غیر قانونی،مافیای کالا، فساد حاکم بر شرکت ها و دوایر،  دیگر قابل انکار و پنهان شدن نیست.. اینبار مارس در نشان خود با تمام قدرت بنیادهای فرسوده را ضربه میزند. پلوتو با بدهی ها در ارتباط است و این زمان بوضوح شاهد بدهی های دولت هستیم.
در این روزها سرمایه گذاریهای مالی را با احتیاط انجام دهید. در زندگی شخصی، این تعامل مسایلی که نیاز به تغییر مجدد یا اصلاح مجدد دارد را پررنگ میکند.

 

بحران های عقیدتی و باوری

ژوپیتر مربوط به دین و الگوها و ایدئولوژیهای باوری ماست.. حکومت های دینی در معرض ازمون قرار گرفته اند و کارنامه انها بررسی میشود.‌ وقت ان رسیده که هر کدام فارغ از انچه توسط پدران و مادران بما اموختند، خودمان، سلوک خود را انتخاب کنیم.‌ ژوپیتر اموزه های معنوی دروغ و ریا را اشکار خواهد کرد و به پایان خود میرساند. زمان آن رسبده که خدای حقیقی درون خود را پیدا کنید. زمان ان رسیده باورهای خود را دوباره بینی کنید و ببینید کدام بشما رشد داده اند و کدام نداده اند.‌

بشما در اول سال گفتم که سیاره برگزیده سال 2020 ژوپیتر است.
توانایی های خودتان را پیدا کنید، از تجربه های گذشته اتان بیاموزید تا بهترین مسیرها برای شما باز شود. ژوپیتر خدای خدایان است و بشما کمک میکند در نشان کپریکورن، فونداسیون یک زندگی پر از رفاه را پایه گذاری کنید.

اینجا برایتان نوشتم.. با لحنی دیگر .. با بیانی دیگر.‌‌
یکبار دیگر این انرژی را تجربه میکنیم..
سایه ها پاک میشوند تا نورها دیده شوند.‌ هنوز روی مسیر رحمت و شدت هستیم.

 

پالاس خردمند همچنان در صحنه

 

دومین پیوند پلوتو و ژوپیتر در سال 2020
دومین پیوند پلوتو و ژوپیتر همراه با پالاس در سال 2020

همچنان پالاس خردمند در صحنه حاضر است..‌
اریس هم این تعامل قدرتمند را هم مربع میکند..‌ اریس و پالاس دست به دست هم میدهند تا ما هر کدام از منظر متفاوتی، به خود نگاه کنیم.‌. گویا تولد نوع دیگری از خرد و اگاهی در راه است..‌ دیگر چه کسی جرات دارد اریس را برای مهمانی تولد دعوت نکند(جنگ تروا بر سر دعوت نکردن اریس به میهمانی بازگشت پاریس رخ داد) جنگی که در ان هزاران یونانی کشته شدند و همه چیز از یک اختلاف شروع شد.. زمانی که ما انسانهای بیخرد را در مسند قضاوت قرار میدهیم باید هم دنیا نابود شود.. پاریس رها شده در جنگلها پس از سالها دوباره پیدا شد و در مقام قضاوت برای دادن سیب طلایی به زبباترین الهه قرار گرفت.. وعده قدرت اتنا، ثروت هرا و عشق ونوس.. ونوس سیب را گرفت و اتش جنگ همانجا برافروخته شد.
اینبار نیز اریس اماده است تا جنگی دیگر را شروع کند اما پالاس حضور پررنگی دارد.‌

 

 

 

دومین پیوند پلوتو و ژوپیتر در سال 2020
دومین پیوند پلوتو و ژوپیتر در سال 2020

جنگ‌تروا با فریب جنگی اسب تروا پایان یافت.‌ اسب تروا پیشنهاد پالاس نبود؟ نه..‌گفته شده اولیس پیشگو بوده که اسب را هدیه داده..‌ مراقب باشیم چه هدایایی را میپذیریم..‌چه کسانی را ناشناخته روی نیکمت زندگی و اگاهی امان مینشانیم.
مراقب گوروهای میان تهی باشیم.. اسب تروا نمادی از پیشکش دروغین است.‌ تروایی ها حرف کاساندر پیشگو را باور نکردند که نباید به بهانه هدیه ایزدی، وارد شهر شود.‌‌این جنگ ده سال طول کشیده بود و یونانیان نتوانسته بودند تروا را به تصاحب خود دراودند اما زمانیکه ما فریب باورهای اشتباه را میخوریم و ذهنمان را بدست الگوهای باوری اشتباه می‌سپاریم محکوم به نابودی هستیم.

 

اولین پیوند پلوتو و ژوپیتر در سال 2020
اولین پیوند پلوتو و ژوپیتر در سال 2020

هنوز روی آن نیمکت نشسته ایم.. بین شدت و رحمت .. بین بهشت و جهنم..
هنوز این تعامل ادامه دارد تا ما را به تاج و نور برساند اما ایا می‌رسیم یا همچون تروایی ها بیخردی را پیشه میکنیم و به حرف کسانی اعتماد میکنیم که از تاریکی ها سود میبرند.

 

دومین پیوند پلوتو و ژوپیتر در سال 2020
کارت تاروت دومین پیوند پلوتو و ژوپیتر در سال 2020

هنوز هم کارت چهار پنتاکل حاکم است.. گرفتگی اول تیرماه روی چاکرای ششم بعنی اگاهی ایران بود..‌ایا ما دیوارهای زندان اگاهی امان باز شده..
ایا ایمان اورده ایم..

ایا درک کرده ایم
“از ماست که بر ماست”

 

اثر پیوند پلوتو و ژوپیتر بر روی دوازده نشان زودیاک را در اینجا بخوانید.

 

 

عشق و نور برای همه

ماریا

 

این پست ها رو بشدت پیشنهاد میدم دوباره بخونین:

پیوند پلوتو و ژوپیتر، نقطه صفر اینفینیتی

ژوپیتر برگشتی . نیاز تکاملی روح ما برای درک عمیق تر زندگی

بازنگری وقایع تاریخی ایران و جهان با ترنزیت ژوپیتر به نشان کپریکورن

 

6 پاسخ

  1. با سلام و آرزوی سلامتی. تشکر از انرژی خوبتان. از انتقال آگاهی شما سپاسگزارم. به عنوان پیشنهاد لطفا ساده تر بیان کنید. به نظرتان چند نفر از مخاطب ها توضیحات شما رو در ارتباط با پیوند ژوپیتر و پلوتو درک میکنند. اگر هدف شما کمک به دیگرانه، پس چرا این همه پیچیدگی. به کامنتها در اینستاگرام دقت کنید، سطح دریافت مخاطبتون رو دریابید.

  2. راستی ماریا جان رهبر ایران هم یه قوچ ۲۹ سیلندر هست پس خیلی خطرناک میشه چون مارس وارد قوچ میشه و مرگ یا پلوتو با مشتری یعنی به نام دین و عدالت در انتظاره حسین ۲۳۸۴۱

  3. ماریای عزیز از اینکه نوشت های زیبایت را میخوانم لذت بسیار می برم. از تو بسیار آموختم و میدانم به هر کجا که ببردمان چرخ سرنوشت؛ ان را خود انتخاب کرده ایم. ما مردمی بودیم خودخواه با انتظارات بسیار و اینک وقت کارما و حساب است. در جواب به ماتریکس می گویم که هر کسی برای فهمیدن هر چیزی باید خودش هم تلاش کند. من چهارسال پیش در پیج فارسی زبان دیگری با این مقوله آشنا شدم اما با نوشته های ماریا حقیقت جان مطلب را درک کردم. بستگی دارد شما دنبال چه نوع اگاهی باشید. اگر بدنبال اگاهی های روزمره هستید؛ اینجا که هستید جای اشتباهی هستید. باید وادی طلب را رد کرده باشید تا اینجا و نوشته های اینجا را درک کنید
    باید مولانا را فهمیده باشید
    باید زخم حلاج را شنیده باشی

    بسیار دوستت دارم دخرت موقرمز زیبای
    دوستدارت فریبا ارمان از تورنتو

  4. با سلام به ماریای عزیز مدتی است با وبلاگ و صفحه اجتماعی شما آشنا شده ام متشکر از زحماتی که برای آگاهی می کشید. من ژوپیتر در کپریکورن دارم و بوضوع تغییرات باورهای فکری ام را مشاهده گر هستم ایکاش چند سالی زودتر ما با این مابحث آشنا شده بودیم.
    القصه سپاسمند قلم پرمهرتان هستیم.
    در پناه حق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *