Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 10 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

لیلیت در تقابل با انرژی های خوشه

لیلیت در تقابل با انرژی های خوشه

لیلیت در تقابل با انرژی های خوشه قرار گرفته. 13 درجه محور خرچنگ ماهی اوج انرژی این تقابل  رویاروییست.. اول از همه بیاین نگاه کنین‌ به نماد سبیان این درجه:
“زنی که در یک برج بلند زندانی است.‌”

وقتی که مجازات میشیم بخاطر خطاها و دیگه نمیتونیم در انرژی مشارکتی داشته باشیم. زندانی بودن یعنی تعلیق و این رویارویی یعنی ازاد کردن خودتون از تمام زندانهایی که برای خودتون ساختین. لیلیت در تقابل با انرژی های خوشه، شورش شما علیه تمام محدودیتها و بندهاست.

 

لیلیت

لیلیت یه جاذبه است.. یه انرژی درونی.. یه انرژی که در ظاهر شیطانیه اما در باطن نه.. ارکتایپش بی‌ شباهت به ماریامگدلینا نیست( این قسمت داستان مفصلی داره)
لیلو در زبان اکدی به معنای روح هست.. با لیلی و لیلیت ما در متون بابلی زیاد برخورد میکنیم و در تمام متون های کهن، لیلیت ارکتایپ مبارزه با مرد سالاریه.

 

اما قدرت اصلی لیلیت چیه..‌

لیلیت عزت نفس بخش زنانه انرژیهاست، اینکه اون رو به روابط جنسی ربط دادن تنها و تنها بخاطر قدرت مردسالارانه حاکم بر نظام بشریت بوده اما ماهیت اون در درون ما، ازادی از تمام بردگی هاست. اون یک شورشی هست..‌ درست مثل لوسیفر.

پس هر جایی لیلیت شما هست، یه مبنای اولیه است که نشون میده اونجا میتونین باایستین.. حرف بزنین، شورش کنین و چیزی رو که دوست دارین انتخاب کنین.‌ من در تفسیر چارتهام این روزا با لیلیت کسایی برخورد میکنم که تونسته در این زوایا بیدار و قدرتمند عمل کنه و فرد و از حالت قربانی و اسیب‌دیده به فردی قدرتمند و توانمند تبدیل کنه.‌

 

لیلیت در تقابل با انرژی های خوشه
لیلیت در تقابل با انرژی های خوشه

لیلیت در تقابل

ونوس در چرخه جدیدش از روبروی لیلیت میگذره..‌
بعد مرکوری، خورشید، مارس و جونو..
این مخالفت انرژی بیداری و اگاهی شماست..‌ لیلیت در ماهی انرژی غلبه بر تمام تاریکی ها رو بشما میده.. از بخشیدن خودتون. تا تمام کسایی که بشما اسیب زدن و حالا در انرژیهای این گذرگاه، سیارات یک به یک شما رو در تقابل با خشم های پنهانتون قرار میدن و مرکوری بعنوان حاکم خوشه در این تقابل بشما درک عمیق میده به حقیقتهایی که جلوی چشمتون ظاهر میشن.. در نظر داشته باشین که مرکوری در تبادل انرژی با کپریکورن هست تا شما واقعیت ها رو ببینین.‌

این رویارویی لیلیت با انرژیهای خوشه و سیارات شخصی بشما امکان میده اون چیزهایی که باید ببینین و ببینین و سعی کنین با درک نواقص و تاریکی ها و ضعفهاتون، اونها رو بهبود بدین.‌ این انرژی سعی میکنه شما رو در فشار بذاره برای صداقت داشتن با خودتون.. وقتی صداقت بیشتری داشته باشین اونوقت هست که چیزهایی که میسازین واقعی و پایدار خواهند بود.

 

لیلیت در تقابل با انرژی های خوشه
لیلیت در تقابل با انرژی های خوشه

بیداری عارف درونی شما

در عین حال، لیلیت در ماهی عارف درونی شما هم هست..‌ به جورایی شبیه کارت‌پاپ‌بانو…
اون عارف درونی این روزها میتونه در شما غرش کنه.‌ هیاهو کنه، شما رو به چااش بکشه تا شما رو مجبور کنه عمیق تر ببینین و حباب توهم هاتون رو ببینین.. حبابی که باعث میشه شما از دستیابی به شادی و آرامش دور بمونین. خونه دوازده و پاپ بانو ارتباط عمیقی با هم دارن.. ما در اخرین لحظات زندگی دوست داریم کسایی رو که دوستشون داریم رو در کنار خودمون داشته باشیم  و لیلیت در این جنبه، سر شما فریاد میکشه همین الان نگاهی به خودت، به رفتارت با خودت، ادمهای اطرافت، با خالقت بنداز و تلاش کن اونها رو خالص کنی.. مخالفتش با مرکوری بهتون میگه بدنبال ارتباط هایی باش که بهت نیروی عشق ببخشه و تو رو تبدیل به قدرتمندترین کنه نه یک موجود قربانی و ضغیف. 

اگه زیاد دارین روی چیزی فشار میارین یا میخواین کنترل کنین اونو رها کنین و به عارف درونتون اعتماد کنین.

 

عشق و نور برای شما

ماریا

6 پاسخ

  1. دروود بر ماریای عزیز ممنون بابت پست لیلیت مدت زیادی بود که دنبال اطلاعاتی از ایلیت بودم و پیدا نمی کردم. من لیلیت در ۲۲ درجه ترازو دارم و پولوتو در ۲۱ درجه ترازو و خورشید ۲۷ درجه ترازو… وضعیت کنونی پلوتو و پیوند آیندش تا ساترن میشه زاویه مربع با لیلیت رازینگم. سپاس

  2. من لیایث توی نشان خوشه خودمم متولد خوشه م رایزینگ عقرب دارم والا از قبل سال جدید سال ۴۰۲ از یک ماه قبلش کلییی اتفاق همراه با خشم و عصبانیت شدید برام افتاد و کلی ماجرا کلی داستان حتی دادگاه برای کاره نکرده.. الان من فهمیدم حضورش در هر نشان ۲۷۰ روزه و تا تیر ماه سال بعد ادامه داره🥲🥲و خدای فهمیدن دلیل اینک این همه اتفاق زیر سر لیلیث مو به تنم سیخ کرد. چی قراره پیش بیاد اگه ما از اتفاقات درس بگیریم ایا از درد و رنجی ک قراره متحمل بشیم کم میشه یا سبک میشه ؟ یا مثل کارماسوزی میمونه؟ یا مثلا درس بگیریم تکرار نمیشه دیگه؟ چطوریه؟؟؟ میشه بگین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *