Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی ماه نو نشان خوشه

 

در سی ام ماه اگوست در ساعت 3:06 دقیقه بعدازظهر بوقت ایران ماه نو نشان خوشه بما کمک میکنه برای پاکسازی عناصر ناخالص از زمین. از زمین وجودی خودمون گرفته تا زمینهای ارزشی و سیاره زمین.

این انرژی آزادسازی ما از بخشهای ناکارامد و فرسوده زندگی ماست. یک تایم قدرتمند برای شروع.

این ماه نو تحت انرژی های قدرتمند 5سیاره شخصی است. در حقیقت استلیوم خوشه برای درک قدرت درونی خودمون و تنظیم اون در در دنیای فیزیکی و زمینی ماست.

نقش کلیدی این ماه نو رو سیاره مارس بعنوان یک سیاره شخصی ایفا میکنه. مارس اراده و انگیزه و شهامت مبارزه ماست و حضور مارس در این انرژیهای خوشه یعنی آگاهی از نحوه مبارزه و تلاشهای ما. مارس ما رو با این سوال اساسی روبرو میکنه که:

– خواسته ها و اهدافتون چه چیزی رو در دنیای شما ایحاد میکنه.

 

ماه نو نشان خوشه
Virgo new moon

اورانوس

اورانوس فرصتهای غیرمنتظره و مثبتی رو میتونه در این شروع به ارمغان بیاره. اورانوس در زاویه هماهنگ  با شش سیاره حاضر در خوشه قرار گرفته و این ما رو تشویق میکنه که زندگیمونو سازماندهی کنیم، انرژیهای کهنه رو از خودمون رها کنیم و جسارت امتحان کردن مسیرهای جدید رو داشته باشیم.

این ماه نو با انرژیهای اورانوس یک حس قوی تغییر رو در خودش داره که با انرژی مارس میتونه به یک تلاش قدرتمند تبدیل بشه. ما برای رسیدن به اهداف مون از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

ونوس و مارس

پیونو ونوس و مارس در این ماه نو نشان خوشه، انرژی شوروشوق و پاکسازی هست در روابط ما.. با تکیه به انرژیهای نشان کپریکورن  و اورانوس ، این اشتیاق می تونه به تحولاتی عمیق در ارزشها و منابع پولی منجر بشه.

 

نپتون و ژوپیتر

بزودی انرژیهای خوشه در تقابل با نپتون و در زاویه چالشی با ژوپیتر قرار خواهند گرفت. و این انرژی یعنی ما با یک ذهن باز جستجوگر و تحلیلگر حقیقتها باشیم.حقیقت نیازهامون، خواسته هامون، ترس هامون، وابستگی هامون، و درک کنیم که کدوم نگرانی و کدام ترس نگذاشته ما به جلو حرکت کنیم و به آزادی شخصی مون برسیم.

کلید این انرژیها پذیرش ماهی و نپتون هست که بما کمک میکنه تا ریشه مشکلاتی که داریم رو درک و با قدرت اورانوس با اگاهی بالاتر به مسیرهای جدید دست پیدا کنیم.

 

احیا انرژی مادر زمین

این ماه نو بعنوان کاتالیزوری برای بهبودی زمین هست. در عین حال از ما میخواد نگاه دقیق تری به رفتارمون ونگرش مون به زمین داشته باشیم. تمامی کالبدهای فیزیکی کیهان در حال پاکسازی با ارتعاش اورانوس هستند و زمان خوبیه که گروه هایی واقعی با اهدافی واقعی برای حمایت از زمین سبز کشورمون و در جهت اگاهی تشکیل بشه.

 

ماه نو خوشه، کیمیاگری جشم و روح

این ماه نو در حقیقت زمان کیمیاگری جسمی، ذهنی، قلبی و روحی هست . مسیرهایی که دیگه بشما خدمت نمیکنند رو تغییر بدین و فکر و ذهن و قلبتون رو برای دریافت انرژی های جدید آگاهی و تجربه های جدید باز کنین. بدون قضاوت یا انتظار.

 

در انرژیهای این ماه نو از خودتون درباره نگرش هاتون به دنیای اطرافتون ، به خودتون، به اطرافیانتون بپرسین.. ببینین پی غلط هست و چس درست.. چی بدون پشتوانه است چه قسمتهایی از وجودون هنوز در خواب هست و در نهایت چطور میتونین برای زندگی در رهایی و آزادی بلند شیم.

 

به نشان خوشه چارت تولدتون نگاه کنین. اگه سیاراتی در 6-7 درجه دارین راهنمای خوبی هست که ببینین چه بخشی از شما در حات تکون خوردن و اپدیت شدن هست.

نشانهای تارس، خوشه، دوقلو، اکواریوس میتونن بیشترین دریافت کننده این انرژی ماه نو باشن.

 

ماه نو برای همگی سرشار از برکت

ماریا

یک پاسخ

  1. سلام،
    من دیشب نزدیک طلوع افتاب خواب عجیبی دیدم،خوابی که باعث اگاهی بود.
    من متولد ۱۱/۶/۶۰ هستم،میشه چارته منو با یه جمله تفسیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *