Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه نو نشان دوقلو، شروع فصل دل آگاهی

ماه نو نشان دوقلو

ماه نو نشان دوقلو، شروع فصل دل آگاهی

ماه نو نشان دوقلو در ساعت 22:09دقیقه امشب، نقطه آغازی است در دنیای ارتباطات بشر چپ‌مغز و منطق‌گرای امروزی. این شروع فصل دل‌آگاهی است.

ماه نو
انرژی ماه نو نشانگر پایان یک چرخه و اغاز چرخه جدیدی است. این زمان هوبی برای شروع های تازه است که میتوانید به راحتی مسیرهای جدیدی را اغاز کرده و با رویکردی نو، در جستجوی روشهای جدید برای انتخابها و تصمیمات خود متمرکز شوید.

نشان دوقلو، نشان نشان ذهن و درگیریهای ذهنی است.. انتخاب بین دو مسیر همیشه برای انسان وجود داشته و یکی از چالشهای اساسی دوقلو تسلط بر توانایی های هر دوجنبه ذهن و روح است.

نشان دوقلو اولین نشانه هواست که جستجوگری و کشف را اغاز میکند و ماه نو نشان دوقلو، آغاز کشف جهان بر اساس الگوهای قلب و روح است.

 

 

ماه نو نشان دوقلو، شروع فصل دل آگاهی
ماه نو نشان دوقلو، شروع فصل دل آگاهی

مرکوری در پیوند با ونوس برگشتی

مرکوری به ونوس برگشتی پیوند خورده و تاکید میکند که دنیای ارتباطات باید روی مفاهیمی جدید مبتنی بر عشق و احساس شکل بگیرند. ونوس برگشتی در این ماه نو و کنار مرکوری تمام احساساتی را که سالها در زیر خروارها نظریات منطقی و ذهن چپ‌گرای تحلیلیT دفن شده را روی سطح می‌اورد.‌
اینجا ذهن و قلب تنگاتنگ هم قرار میگیرند تا عدم بالانسی که سالها موجب پیدایش نیروهای مردانه و کمرنگ شدن نیروهای مادینه در جهان شده به بالانس خود باز گردد و ما  در مقابل این‌حقیقت قرار میگیریم که پیامهایی که ما از جهان بیرون، از ادمها، رسانه ها و .. دریافت میکنیم چه الگویی را در ما زنده میکنند؟ ترس یا عشق؟

ونوس آخرین بار در سال2012 در این منطقه با خورشید پیوند خورده. سال 2012 سال‌ی بود که همه منتظر یک دوره اخرالزمانی بودند و آن سال شروع عصر جدیدی بود و اکندن این ماه نو،نقطه آغاز شروع اصلاح انرژیهای مادینه در جهان است.
این تغییر اگاهی از ابعاد مادی به ابعاد معنوی و حرکت بر روی الگوی قلب‌محور است.

الگو های هشت ساله ونوس اکنون ما را دوباره به همان نقطه با رویکردی جدید بازگردانده. اکنون پنتاگرام جدید دیگری در جال شکل گیری روی جهان هستی است. پنتاگرامی که مبتنی بر یک دوره تکامل انرژیها و فرکانس قلب است. ونوس در این قسمت برگشتی شده تا پیوند عمیق‌تری را بین‌قلب جهان و زمین ایجاد کند.. تا قلب انسانها را به قلب کیهانی پیوند زند و بشر ذهن‌گرای امروزی را به بُعد جدیدی از فرکانس عشق و احساس ببرد.


ونوس در دوقلو این سوالات را از ما میپرسد:
ایا در تعاملات انسانی خود، عشق را کجای ان قرار می‌دهیم؟
ایا میزان ارزش‌گذاری ما به انسانها و ادم‌های دورمان بر اساس ملاک های ظاهری است یا قلبی؟
چقدر برای جهان خود ارزش قایل هستیم؟
چگونه عشق می‌ورزیم؟

 

 

در مسیر اکتشاف، عقل کمترین نقش را ایفا می کند. گاهی در آگاهی ما جهشی رخ می‌دهد.. این جهش را می‌توان شهود یا دل آگاهی  نامید.

با این دل آگاهی ناگهان به راه چاره و راه حل می رسید بی آنکه بدانی از کجا و چگونه!

آلبرت انیشتین

سترن

سترن روی یک درجه آکواریوس در زاویه حمایتی ازین دنیای قلب‌محور است.‌ مسوولیت پذیری ما در مقابل احساسات‌مان به خودمان و جهان اطراف، نقطه رشد ما در اینده خووهند شد. روابط‌ میان ادمها چنانچه صرفا مبتنی بر ماده باشند برای اینده جوابگو نخواهند بود.

جمینی بما یاداوری میکند برای ارتباطات موثر باید انرژیهای یینگ و یانگ در تعادل با هم‌قرار داشته باشند.

نپتون

مربع نپتون در این ماه نو نشان دوقلو سوالات زیادی را برای ما ایجاد میکند.. ایا امنیتی که تا به امروز برای خود ساخته ایم، امنیتی پایدار بوده؟ ونوس در نشان دوقلو برگشتی است و بما یاداوری میکند ایا تمام منطق زندگی حاکم روی تصمیمات ما تاکنون توانسته بما ارامش قلبی بدهد؟
نپتون ما را از توهم اینکه پول برای من امنیت و ازادی میاورد در خواهد اورد.

 

 

همانگونه که در کشاکش کروناویروس ما شاهد تولد جهان جدیدی هستیم، زندگی انسانی نیز در حال تغییراتی شگرف است.‌ تمامی اتفاقات اخیر باعث روشن‌شدگی ذهن بشر امروزی شده و ما را به تغییر در ارزشهای ذهنی خود دعوت میکند. ارزشهایی که در حال تغییر بسمت فرکانس عشق و الوهیت درونی انسان است.

نپتون همراستا با ونوس ما را به چالش کشیده و دنیای احساس بشری را بیدار میکند تا از خود بپرسیم بالاترین خیر برای همگان در چیست؟

 

کارت تاروت ماه نو نشان دوقلو

ماه نو نشان دوقلو، شروع فصل دل آگاهی

داستان هشت شمشیر داستان بشر امروزی است..‌محصور در شمشیرهای قضاوتها، حرفها، افکار، رسانه و ذهنیت چپ‌گرای . آنچنان که چشم هایمان که دریچه‌ای به قلب ما هستند را بسته اند و دستهایمان را نیز. اگر بشر امروزی قادر بود نم آب را حس کند و با اگاهی زلتل خود تماس بگیرد مبتوانست درک کند که راه باز است و خطری نیست.‌این کارت گرفتار شدن هر کدام از ماست در تنگنای مادیاتی که قدم برداشتن و دیدن را از ما گرفته. ‌ذهنیت، اعتقادات، برداشتهای کورکورانه بما هرگز اجازه اتصال به ابعاد حقیقی امان را نخواهد داد و این کارت دررانرژی‌های این‌ماه نو، راهی را بما نشان میدهد تا خود را از زندان خود وارهانیم.

این جهان زندان و ما زندانیان
حفره کن زندان و خود را وارهان

7 پاسخ

  1. مرسی ماریا جون تفسیرهای تو عالی وکاملا قابل درک هست وتاروت خوانی که فوق العاده…عشق منی دوستتدارم…????????امیدوارم همیشه بدرخشی❤❤❤????????????

    1. سلام ماریا جان بسیار عالی و دل آگاه امیدوارم خندان هستی خندان تر بمانی. مانا باشی و پراز نور

  2. سلام ماریای عزیزم، چند شب پیش خواب آشفته ای دیدم، هشت مرد و زن که منو می ترسوندن چون با حرف هاشون و قضاوت هاشون بهم حمله می کردن، قابل وصف نیست اون حس بد و عدم امنیتی که می کردم، چهره هییییچکدومشونم نمیشناختم چهره های جدید بودن! خواب طولانی ای بود اما من همین بدجسته ترین قسمتش رو فقط یادم مونده لود صبح که بیدار شدم، اما تنها چیزیکه نظرمو جلب کرد تعداد اون آدم ها یا درواقع کاراکتر های خوابم بودن و فقققط اینو به خودم گفتم که این عدد بی دلیل نیست!! یه معنایی داره که من ازش بی خبرم! تقدیر بود که از زبان تو عزیزم بشنوم اون هشت مرد و زنی که منو می ترسوندن اشاره به هشت شمشیر کارت تاروت این ماه نو بوده…از صمیم قلبم قدردانتم که اینقدر خوب توضیح می دی و اینقدر “دل آگاهی”????⚘☘????

  3. مثل همیشه عالی و به زبان ثلیث و روان حرفهای زدی که جونم نشست…
    روزی هزاران بار به الوهیت درونت بگو دوستت دارم
    چون همیشه به ما اگاهی دادی از جنس عشق

  4. درود بر ماریای مهربان آگاه و عزیز من دوستت دارم آگاهانه با همه وجودم امیدوارم من می خوام که درست بشه من هم مسیر رو پیدا کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *