Current Moon Phase

First Quarter Moon
First Quarter Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 7 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه کامل صفر درجه نشان دوقلو

ماه کامل در صفر درجه نشان دوقلو بما از پایان ها برای شروع های جدید میگه.. شاید هم آغازهایی قوی بعد از پایان هایی عمیق

 

ماه کامل نشان دوقلو در صفر درجه نشان دوقلو در ساعت 9:09 دقیقه بامداد 23 نوامبر برای ما قدرتهای دوگانه ای رو به ارمغان میاره.

درست چندساعتی قبل از ماه کامل خورشید، وارد نشان کماندار میشه. این فصل میتونه برای همه ما و بخصوص کماندارها، شروع تازه ای باشه. با حضور ژوپیتر بزرگ در خونه با حرکت پرقدرت و مستقیم‌ بسمت اینده ما میتونیم کمکهای زیادی رو دریافت کنیم. ایمان میتونه مسیر ما رو روشن کنه.. ژوپیتر سیاره شانس و فراوانیه.. اون در کنار هر چیزی که قرار بگیره اونو بسط و گسترش میده. ژوپیتر بما رشد میده و سخاوتمندانه بما مثبت ترین نیروهای جهان رو میفرسته تا با قدرت و ایمان در مسیر اهدافمون پیش بریم.

ماه کامل در 0 درجه دوقلو..‌
دوقلو یه نشان مرتبط با هواست و با اینکه حاکم دوقلو در حرکت برگشتی هست و این‌ماه کانل در مخالفت با خورشید و ژوپیتر ما رو فراخوان میکنه برای بازخوانی..‌
ما باید فلسفه های خودمون رو بازخوانی کنیم.‌ افکار، جستجوها، ارتباطات باید بازخوانی بشن.. بعضی ازونها باید به اتمام برسن..‌و برای بعضی دیگه باید ذهنمون رو، تفکرمون رو عمیق تر کنیم..‌
ژوپیتر در خونه خودش یعنی کماندار هست و به خورشید متصل شده..‌
این ماه کامل میتونه مسایل مربوط به ارتباطاتمون رو نور و درخششی دوباره بده.‌ اگه ما حدود ها و خط قرمزهای مرکوری برگشتی رو رعایت کنیم و از حاشیه امن و احترام دور نشیم میتونیم شالوده ارتباطات و مذاکراتی روشن رو پایه ریزی کنیم. ما تشویق میشیم در این ماه کامل که ارتباطاتمون رو بررسی کنیم..‌هدف هامون رو..‌اماده گوش دادن باشین و کلماتتون رو با صلح درونی تون انتخاب کنین.‌

این اولین ماه کامل در درجه اول زودیاک در سال 2018 هست.. ماه کامل بعدی که در صفر درجه هست در دسامبر هست در نشان خرچنگ و بعدی در سال 2019 در ژانویه، در فوریه و در مارچ . بصورت متوالی ما ازین به بعد  5 ماه کامل رو در صفر درجه خواهیم داشت.

یعنی این ماه کامل صفر درجه نشان دوقلو اغازی هست برای پنج ماه کامل متوالی در صفر درجه و این حاکی ازون هست که خیلی چیزها در اوایل سال 2019 به تکمیل های نهایی خود خواهند رسید.
با حضور ونوس در لیبرا خیلی از روابط ما در غربال قرار خواهند گرفت و این ماه کامل شروعی هست برای کسایی که میدونن زمان با کلمه تغییر عجین شده و تغییر جزیی از طبیعت هست برای رشد.

مارس هم یکی دیگه از چالشهای این ماه کامل هست..‌ مارس در زاویه چالشی با ماه و خورشید و ژوپیتر بما یه الگوی تی اسکوئر میده..‌ اما خوب زیاد نگران نباشین چون مارس در ماهیه و واقعا نمیخواد کاری انجام بده..‌
اون جنگجوی درونی ما استراحت میکنه و ما ممکنه بخوایم از قدرت مارس برای فرار استفاده کنیم. مارس در ماهی بشما قدرت و تحرک ذهن ناخوداگاهتون رو میده بخصوص که نپتون، حاکم‌ماهی روی ایستگاه قرار گرفته تا حرکت مستقیم خودش رو در ابهای عمیق خونه دوازهم اغاز کنه در 24 نوامبر دقیقا یکروز بعد ار ماه کامل.‌

ازونجا که نپتون هم در زاویه سخت با دو قدرت یونیورس یعنی خورشید و ژوپیتر هست ممکنه بنوعی گستره دید ما رو گیج کننده و مبهم کنه. اما باز هم جای نگرانی نیست چرا که خورشید و ژوپیتر، در پیوند با هم روشنایی بزرگی رو به قلبهای ما ارسال میکنن و فقط،کافیه ایمان داشته باشین و اگاه.

یادتون باشه با حضور مرکوری برگشتی در کماندار و زاویه چالشی اون با مارس، شما تنها باید صبر و شکیبایی و اگاهانه با مسایل برخورد کنین..‌ چه در تصمیمات و چه در اختلافات.‌ همینطور نپتون در زاویه چالشی با مرکوری میتونه شما رو در سایه های دروغ و توهم و سردرگمی اسیر کنه و یا اینکه شما اگاهانه ازین انرژی برای درک عمیق تر فلسفه های زندگیتون استفاده کنین.

ماه کامل صفر درجه در نشان دوقلو، ماه کانل بسیااار قدرتمندیه که شما رو دقیقا در دو بخش تست میکنه..‌ بین شما و سایه هاتون.. بین شما و ارزوهای پنهانتون.. بین شما اون بخش از وجودتون که کشف نشده.
در عین‌حال که میتونه شما رو بسمت قله های موفقیت ببره پتانسیل داره که شما رو به ابتدای مسیر هم برگردونه.‌
به دقت گوش کنین..
به دقت انتخاب کنین.

بازگشت شما به هر مساله در گذشته در اولین چرخه پنج تایی صفر درجه ماه کامل، تاکید بر درسهایی مبنی بر تکمیل یا اتمام هست.

 

با این ماه کامل شما قدرت اون رو خواهید داشت برای فلسفه های زندگیتون برنامه های جدید بریزین.. میتونین آغازهای قدرتمندی داشته باشین و یا شروع های قوی برای تکمیل اون فصلهایی از زندگی که بشما اجازه رشد نمیدن.

 

کارت تاروت مرتبط با صفر درجه نشان دوقلو

کارت تاروت مرتبط با صفر درجه نشان دوقلو بما از درسهایی میگه که ما اونها رو در شرایط سخت فرا گرفتیم.‌ این یه کارت انتخاب و تعادل هست.‌بهتون میگه نذارین احساساتتون شما رو زندانی کنه..‌اگه قادر به بیان واقعی احساساتتون نیستین چونکه شما روی نیروهای منفی تمرکز میکنین که تنها شما رو به بیراهه میبرن.‌ کلید شما در این ماه کامل تمرکز برای رهایی از بندهایی هست که بشما اجازه بیان نمیده.
زندگی مثل اقیانوسه.. بزرگ و عمیق.. تغییر جزیی ازین اقیانوسه..‌جسارت داشته باشین و حرکت کنین بسمت این اقیانوس..‌در امواج اون هست که شما خودتون رو “یاد” میگیرین و این “یادگرفتن” منجر به تعالی شما خواهد شد.

 

عشق و نور برای همه????ماریا

فارسی هوروسکوپ ماریا

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *