Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه کامل نشان آکواریوس

ماه کامل نشان اکواریوس

ماه کامل نشان آکواریوس

ماه کامل پنجشنبه 15 اگوست در 22درجه نشان اکواریوس در ساعت 4:59 دقیقه بعدازظهر ما رو به رهایی از انرژیهای کهنه و قدیمی فرا میخونه.‌ ماه کامل نشان اکواریوس درست در مقابل ماه‌گرفتگی فوریه 2017 قرار میگیره‌و ما رو به چالش میکشه .. ایا ما تونستیم درسهای نودهای محور لئو- اکوا رو بخوبی فرا بگیریم.‌از اون زمان چه ارزشهایی در ما متولد شدن و دنیای ذهنی و قلبی ما رو به ارتقا و اگاهی بیشتر رسوندن؟

 

ماه کامل

ماه کامل زمانی رخ میده که ماه و خورشید در مقابل هم قرار میگیرن..‌این نیروهای مخالف قطبیتهایی رو فعال میکنن و تاکید ماه کامل به لزوم ایجاد تعادل در بین این قطبهاست.‌

 

ماه کامل نشان اکواریوس
full moon aquarius

ماه کامل نشان اکواریوس

این ماه کامل در 22 درجه نشان اکواریوس رخ میده. 22 یک شماره مستر هست که تاکید بسیاری روی تعادل نیروها داره و از طرفی با کلمه light در کابالا بطور مستقیم مرتبط هست.‌علاوه بر اون یاداور ساختار استخوانی جمجمه است.‌دررکل 22 عدد استخوان جمجمه رو تشکیل میدن. 8 عدد استخوانهای جمجمه مغزی و 14 عدد صورت.‌جمجمه دربرگیرنده مغز ماست.. استدلالهای ما.. جایی که نور دریافت میشه و نشان اکواریوس هم‌با خدای اسمانها مرتبط هست.‌ پس قدرتهای فراوان بیداری و اگاهی دررهمخوانی درجه این‌ماه کامل و نشان اکواریوس و تعادل بین انرژیهای قلب و ذهن تاکید میشود.

 

خورشید و ونوس در پیوند با هم

پیوند خورشید و ونوس در 22درجه در حالیکه خورشید نمایانگر هویت و ونوس ارزشهای ماست و نشان لئو بر غرور و قلب و روح ما حکمرانی میکند.‌بنابراین انرژیهای این بخش چیزهایی رو بشما نشان‌خواهند داددکه ارزشمند و مورد نیاز برای اهداف اینده و تصمیمات ان هستند.

 

ماه گرفتگی 22درجه لئو در سال 2017

در فوریه 2017 ما روی این 22 درجه ماه گرفتگی داشتیم و این ماه کامل درست روبروی ماه‌گرفتگی سال 2017است. انرژیهای این‌ماه گرفتگی ما رو به دوسال پیش میبره..‌به چگونگی ارتقای ارزشهای درونی و بیرونی ما.
حضور اورانوس برگشتی در تارس تاکیدی اگاهانه تر و عمیقتر به ارزشهای زندگی و دیدن محدودیت ها و مانع هایی است که قدرت پیشرفت رو از ما گرفته بودن.‌ارتقای ذهنیت ها و نگرش ها و اهداف قدیمی در این ماه کامل از اهمیت بسیاری برخوردار است. اهداف و اگاهی که باید در ارتعاش بالاتری متولد و خلق بشن.‌

 

ماه کامل نشان اکوایوس
lunar Eclipse Fe 2017

ماه کامل مقابل ونوس

این انرژی از شما دعوت میکنه با دید اگاهانه تررو عمیق تری ارزشها و روابط عاطفی یا مالی تون رو نگاه کنین.‌
در عین حال تم های اکواریوس بشما تلنگر میزنه در ارتباط با گروه ها یا تیم هایی که با اونها در ارتبلط هستین.‌ ایا اون گروه ها، شبکه ها، قبیله ها براستی در جهت نور و اگاهی هستن؟ ایا ایا شفاف و صادقانه کار میکنن؟
با توجه به انرژیهای اینده با ورود ژوپیتر و سترن به نشان اکواریوس بسیاری از ما از گروه های اصیل تر و صادقانه تری رو انتخاب خواهیم کرد و جهت‌گیریهای قبیله ای و تیمی جهان با کسانی خواهند بود که انرژیهای light رو بطور حقیقی داشته باشند و نه ظاهری!

 

ژوپیتر و اصالت

… و درراین ماه کامل اکواریوس مهم و حیاتی هست که ما از دنیای ارزشی خودمان تا دیگران، اصالت رو فراموش نکنیم.‌ مربع ژوپیتر به نپتون با مستقیم شدن ژوپیتر با ریشه باورها و بینش ها و سیستم‌اعتقادی شما کار میکنه. سیستمی که در نهایت منحر به خلق اهداف و تصمیمات شما برای جهان دردنی خودتون و بیرون میشه.

 

مرکوری خارج از سایه

درراین‌ماه کامل مرکوری مستقیم شده از سایه، بطور شفاف و واضح اطلاعات واضح و روشنی رو براتون خواهد داشت. مرکوری اکتاو پایین اورانوس هست و در این انرژی شما رو با عمیق ترین سوالهای برانده از قلبتون مواجه میکنه..‌
چطور میشه انسان بهتری بود؟ انسانی که نه تنها برای خودش، برای دیگران و برای جهان و کیهان هم مفید باشه.‌

 

مربع مرکوری و اورانوس

این انرژی تغییر سیستم فکری شماست..‌ شما بدنبال دانشهای عمیق تری خواهید رفت.‌

 

مارس و ایگوها

مارس در 28 درجه، روی انرژی های انارتیک و تغییرپذیری بسیار.‌بستگی به خودتون داره که از کدوم بخش این انرژی استفاده کنین.. در بازیهای ایگو و قدرت اسیر بشین یا با تمام توان در خلق ایده ها و مبارزه برای از بین برداستن موانع؟

 

مارس و پلوتو

پلوتو در زاویه inconjunct که یک‌ زاویه 150 درجه و اگاهی دهنده به لزوم تغییرات هست.‌ چالشهای بولد شده رو جدی بگیرین چرا که تغییر در اونها الزامی و کارمایی بنظر میرسه.

 

ونوس و پلوتو

ونوس هم در زاویه inconjunct با پلوتو در حالیکه چرخه دومین پوینت استار خودش رو در لئو استارت زده. اولین پوینت استارت ونوس در عقرب درحرکت برگشتی بود..‌پس به اکتبر پارسال رجوع کنین و اگه چالشها یا محدودیتهایی ازون زمان هنوز تاثیرگذار هست رو تغییر بدین.
روبط عاطفی و یا شرکا، درگیریهای خودارزشی و تعارضات دنیای درونی و بیرونی تون رو جدی بگیرین. ‌

 

پلوتو
در این بخش چیزهایی احتمالا مدفون یا پنهان از دید شماست که باید به درک و اگاهی بالاتری با واقع بینی بیشتر برسه.

 

در نهایت اینکه:

وقت اون رسیده حرکت کنین و خودتونو ازاد کنین..‌ بخصوص مسایلی که از دوسال گذشته باعث شدن شما ارزشهاتونو درک نکنین و مانع دیدن واقعیت ها در شما شدن.

اگه هر چالشی دارین، بدنبال علتهای واقعی اون باشین نه درست کردن اون به هر قیمتی. ‌

با انرژیهای این ماه کامل قدرتمند ذهن و قلبتون رو همراستا کنین..‌قدیمی ها رو رها کنین..‌دنیای بیرون و درونتون رو از دید بالاتر ببینین و اعتقادات و باورهایی رو دنبال کنین که شما رو ارتقا بدن.‌

متفاوت ببینین، متفاوت فکر کنین، متفاوت بیندیشین
با دنیاهای بالاتر و ارزشهای بالاتر کانکت بشین. در روابط پولی و مالی و احساسی چارچوبهای جدیدی با استاندارد های بالاتر برای خودتون خلق کنین و صدماتی که ونوس بهتون یاداوری کرده رو فراموش نکنین. ‌

 

لحظه‌هاتون پر از اگاهی و خردمندی و صداقت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”