Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه کامل نشان لئو، آزادی از الگوهای شرطی

ماه کامل نشان لئو، آزادی از الگوهای شرطی

ماه کامل نشان لئو فردا یعنی 9 بهمن/28 ژانویه در ساعت 10:45دقیقه، دقیق میشود. این ماه کامل از شما میخواهد خودتان را از الگوهای شرطی شده اجتماعی، فرهنگی، قومی و تعصبی که شما را از رسیدن به خود حقیقی اتان دور کرده اند را ازاد کنید.

با استلیوم سیاره ای حاضر در نشان آکواریوس، چشم انداز افق های اینده ما به سمت دیگران میرود تا با قلبی نجیب و بزرگوار در راستای شعر

بنی آدم اعضای یک پیکرند

قرار بگیریم و این میسر نمیشود جز اینکه ابتدا به فردیت خود اگاه شویم و نقش خود را در تکمیل این‌ پازل جمعی درک کنیم.

اکنون زمان آن رسید که هر کدام از ما انسانهای روی سیاره زمین، درک کنیم که رفتار و انتخاب و انرژی ما روی دیگران چه تاثیری میگذارد.. من،تو، رییس کارخانه فلان، نماینده.. معشوق، فلان بلاگر… فلان سیاست‌مدار..  همه باید بدانند که عضو یک شبکه جهانی هستند و زمان فرقه‌بازی و قبیله‌بازی به اتمام رسیده.‌اکنون تنها یک قبیله معنا دارد: “قبیله عشق”
و این شبکه تنها با زنجیرهای قلب و عشق است که بهم‌متصل میشود که میتواند اصالت ما را به هم پیوند زند و ما را ازاد کند..‌

انرژی این ماه کامل به سبک آکوریایی از ما میخواد انقلاب کنیم اول در خودمان..‌شورشی علیه خودمان تا استعدادهایمان را ازاد کنیم و از نو خود را بیافرینیم.

این انرژی، روشن شدن احساس و قلب در روح جهان است.. این اولین ماه کامل سال 2021 است که بما میگوید، با خودتان و با دیگران مهربان باشید.

خورشید به قلب متصل شده تا شما برای خودتان مراسم تاجگذاری برگزار کنید… تا اوج درخشش درونی خودتان را درک کنید..‌ تا رسم کنید که:

چه کسی میخواهید باشید.

 

 

ماه کامل نشان لئو، آزادی از الگوهای شرطی

برای بهبود خود در هر کار یا در هر زمینه ای دایما با خوئ تکرار کنید ” من بهترینم” .. اگر طوری با خود صحبت کنید که انگار به شخصی تبدیل شده اید که می خواهید در آینده تبدیل شوید، در واقع آن را از پیش برای خود خلق کرده اید و این خلق یعنی آزادی از الگوهای شرطی و تکراری قدیمی

 

 

ماه کامل نشان لئو و چاکرای شبکه خورشیدی

تغییر در نزدیکی است..‌
تغییر بزرگ از خود شما شروع میشود.. یک تغییر کوچک در نگرش و باور و فکر شما میتواند اینده جدیدی را برای شما خلق کند.
باید باور کنید که موجودیت انسانی شما، شگفت انگیز و جادویی است..‌
تاج گذاری کنید.. خودتان و استعدادهایتان را.

با انرژی ماه کامل لئو، سیستم عصبی و ذهنی شما در حال بروزرسانی است.. چاکرای شبکه خورشیدی محل تصفیه انرژی های درونی شماست. در زمان این ماه کامل پیشنهاد میشود مانترای چاکرای شبکه خورشیدی و مودرای آن را انجام دهید. برای جذب انرژیهای این ماه کامل قدرتمند امروز برای لباس خود، رنگ زرد را انتخاب کنید و میوه های زرد رنگ را در بشقاب سلامت خود قرار دهید.

 

ماه کامل لیو و یادآوری قدرت درونی اتان و چاکرای شبکه خورشیدی

انرژیهای ماه کامل لئو بشما یاداور میشود بزرگترین مانع در برابر ساخت یک زندگی لذت بخش “اعتقادات محدود کننده” است. تمام افراد با چنین چیزی دست و پنجه نرم میکنند.
اعتقاد یا باور محدود کننده یعنی معتقد هستید به خاطر زمان، استعداد، هوش، پول،توانایی یا فرصت محدود هستید. شما طبق این عقیده بخاطر مسایلی خود را از پیمودن گام‌های ضروری برای ساختن زندگی ایده ال عقب میکشید که اصلا درست نیست.
زمان ان رسیده که فکرتان را در نورد خودتان و انچه برایتان امکان دارو تغییر دهید تا از چنگال این شرطی شدگی ها رها شوید.

تغییر در نزدیکی است..‌

تغییر بزرگ از خود شما شروع میشود.. یک تغییر کوچک در نگرش و باور و فکر شما میتواند اینده جدیدی را برای شما خلق کند.
باید باور کنید که موجودیت انسانی شما، شگفت انگیز و جادویی است..‌
تاج گذاری کنید.. خودتان و استعدادهایتایتان را.اگر در طول انرژی این ماه کامل احساس معده درد، نفخ، دل درد، عفونت های زنانه شما تشدید شد چاکرای شبکه خورشیدی و خاجی شما نیاز به پاکسازی دارند.

برلی کارکردن بهینه با این انرژی، تمرینهای پرانایاما را پیشنهاد میکنم.

 

 

 

Leo Full Moon
Decan 1 Leo
5 of Wands

دکان یکم لئو تحت کنترل سترن است.. سترن در پشت خورشید و ژوپیتر استقامتی سخت را بشما می بخشد تا برای ازادی قلب خود تلاش کنید. خورشید و ژوپیتر اوج توجه شما را متمرکز میکنند برای مسیری بزرگتر و یا ارزشمندتر. برای رسیدن به ارزوها باید جسور بور.. باید ریسک آگاهانه کرد.. باید طرز فکر مثبت داشت..‌ باید از باطلاق منفی‌نگری بیرون آمد و مثبت اندیش،و تلاشگر بود. باید در مقابل چالشها به نحو سازنده عمل کرد.. چگونگی مقابله و عکس العمل ما در مقابل حوادث زندگی است که رشد ما را امکانپذیر میکند. وقتی ذهن شما خلاق و روشن و هستر باشد راه های بیشتری برای حل چالش و مساله خود پیدا خواهید کرد و به تلاشتان ادامه میدهید تا به هدف تان برسید. ولی وقتی با عصبانیت و منفی نگری با مساله های زندگی برخورد میکنید ترشح هورمونهایی را تحریک میکنید که خلاقیت ذهن شما را خاموش میکند.

 دکان یک لئو، حساس است.. در این دکان خورشید قدرت بسیار زیادی دارد و چون این ماه کامل توسط انرژیهای اورانوس و مارس شارژ میشود، سطح هورمون کورتیزول را افزایش میدهد. انجام تنفس عمیق شکمی میتواند این‌حجم انرژی را در چاکراهای شما حرکت داده و بجای ایجاد استرس، ایجاد اگاهی کند.‌

کارت تاروت این ماه کامل نبرد درونی ما و نبرد ایگوهاست..‌ افراد با سلایق مختلف در کنار هم قرار گرفته اند. تفاوتها به راحتی قابل تشخیص است . چوب های بلند شده نماد هدفهای هر کسی است و ایا اهداف ما با اهداف جمع همخوانی دارد؟
توصیه کارت بشما این است:
صادقانه و واقع‌بینانه با خود در مورد آنچه که واقعا میخواهید یا نیاز دارید گفتگو کنید.

چالش شما در این ماه لئو:

تمرکز در انچه در درون شما تعارض ایجاد میکند را شناسایی کنید.
اگر در هر موقعیت چالشی قرار دارید برای مرتب کردن آن شما نیاز دارید که با ذهنی باز به قضایا و وقایع نگاه کنید.
این انرژیهای نبرد درونی است تا با اگاهی آینده منحصر بفرد خود را تجسم کنید.

 

 

ماه کامل برای همگی پربرکت

6 پاسخ

  1. ماریا جان من اپلیکیشن رو خریداری ولی مدیتیشن ها رو به طور کامل ندارم. و نمیتونم به شماره پشیبانی که دادین رو توی واتساپ پیغام بدم. لطفاً راهنمایی کنین که مشکل کجاست.

  2. مرسی ماریا جان دقیقا چیزهایی که توضیح دادی و راهنمایی کردی در مورد من اتفاق افتاده وهر روز بیشتر وبیشار ذهن وقلب واحساسم رو درگیر میکنه…واقعا این تفسیرهای بجا وبموقع کنک خیلی بزرگی هست وچراغ راه ماست….مرسی که هستی عزیز دل….❤❤❤❤❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *