Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

ماه کامل کپریکورن، مردها.. مردهای خوب.. ما به شما نیاز داریم!

آیا تو نیز آشنایی چو من
با رنج لذتناک؟
و آیا تو را نیز چنین صدا می‌زنند:
“هان مرد غریب!”

 

کپریکورن.. به آن زمین کاردینال می‌گویند.. بزرگترین و سردترین انرژی کاردینال.. سخت‌ترین و فشرده‌ترین و چگال‌ترین انرژی زمین.. نماد پدر .. نماد مرد.. و گویی روح زنانه جهان نیازمند لبخند عشق پدرانه است!

این ماه کامل بر فراز زودیاک است.. در نشانی که اوج را از آنِ خود کرده تا ما را به نقطه عطف نیاز جهان به انرژی همدلانه پدرانه برساند..  این نیازی است که از درونی‌ترین هسته وجودی‌تان می‌تابد و خلق می‌کند.. نیاز زمانه ما به مرد.. به مردانی خوب تا به فرزندانشان شجاعت و قدرت و مسوولیت پذیری را بیاموزد.

 

ماه کامل کپریکورن و مرکوری

خورشید و مرکوری در آب‌های خرچنگ‌ آگاهی ما را در خود غرق می‌کنند تا آگاهانه به آب‌های اثیری درونی‌مان‌ متصل شویم و باور کنیم که جهان نه تنها به داشتن زنانی مهربان که به داشتن مردانی جسور و عاشق نیز نیاز دارد..چرا که دنیای ناامن امروزی بخاطر پدران دیروز است که نتوانستند امنیت درونی دخترانشان را درک کنند.. نتوانستند درک کنند که پدر بودن یعنی قهرمانی که همیشه مراقب و محافظ فرزندان است و نه یک کنترل گر بی احساس.

تنها پدران قوی و درستکار و عاشق قادرند دختران و مادرانی قوی و درستکار و عاشق را تحویل اجتماع و خانواده های آینده دهند..‌ من می‌دانم.. میدانم در جامعه ما شما نیز درک نشده اید.. می‌دانم در جامعه کنونی ما شما نیز مورد احترام نیستید و به این ترتیب در خانواده نیز اقتدار و توانایی‌تان درک نشده است.. می‌دانم اعتبارشان خدشه‌دار شده اما این یک حقیقت است که پدران، می‌توانند زندگی را تغییر دهند.. شما رهبران طبیعی هستید و خانواده همیشه شما را سرمشق خود قرار می‌دهد.. شما به همین دلیل مرد آفریده شده اید تا به فرزندان‌تان رهبری مسوولیت پذیر بودن و مهربان را بیاموزید.. من می‌خواهم شما درک کنید که لبخند و احترام‌تان به خودتان، به مادر خانواده تا چه اندازه برای فرزندان‌تان حائز اهمیت است.. تمرین کنید شنونده باشید.. تمرین کنید بدانید پول بخشی از زندگی است و خانواده شما بیش از پول به حس امن بودن و عشق شما نیازمندند. حواستان باشد دنیای فرزند شما شکننده‌تر و حساس‌تر است و هر روزی که شما با عشق او را نگاه کنید..‌هر زمان که او حس کند پدرش دوستش دارد با این کار پیامی را زیر گوشش زمزمه میکنید که باارزش‌ترین هدیه دنیاست و به این ترتیب خمیر مایه شخصیت او را قوی و اصیل شکل می‌دهید.

مردها.. مردهای خوب.. ما به شما نیاز داریم.
ما دختران و مادران به کمک شما برای ساختن جهانی امن نیاز داریم.

انرژی این ماه کامل از زاویه ای دیگر:

همانگونه که سیارات در این ماه کامل به دنبال هم قطار شده اند و لوکوموتیو وار بدنبال هم‌هستند، ماه پشرویی است که رشته این اوج و آغاز را در دست دارد.. انرژی کاردینال و زمین‌در اوج است..‌ ۴ سیاره بعلاوه نود شمالی در انرژی‌های زمین مستقر هستند و ۵ سیاره در انرژی‌های کاردینال و از شما می‌خواهد تا حرکت کنید.. تا فراتر از گذشته خود حرکت کنید و داستان تازه زندگی‌تان را روی صحنه ببرید و با درخشش هرچه تمامار آن را اجرا کنید..

چیزی در تاریکی به اوج می‌رسد و شما را نسبت به احساسات و تجربیات گذشته‌تان حساس می‌کند و ممکن است حتی برای برداشتن قدم‌های جدید مردد شوید و درست زمانی که باید جلو بروید، ناگهان باایستید و بگویید صبر کن! اما این زمان صبر کردن نیست..زمان جسور بودن و ارزش نهادن بر زمان محدودی است که برای ساختن رویاهایتان در اختیار دارید.. این فرصت منحصربفرد است که ممکن است تا سالها دیگر برایتان تکرار نشود.. این دعوت و پیشنهادی است که شما را بر آن میدارد که از گذشته درس بگیرید و صادق و درستکار باشید و اصیل باشید و در مسیری جدید قدم بردارید.

خورشید به ژوپیتر و کایرن هنور مربع است و ممکن است توجه شما بیشتر به نتوانستن‌هایتان جلب شود تا توانایی‌هایتان اما این گویی بیشتر شبیه آزمایش ایمان و حقیقت شماست.

با انرژی ماه روشن شده در دکان سوم کپریکورن/خرچنگ انرژی محور پدر/مادر و قوانین مردسالاری شدت می‌یابد و زمان آن آست که راه اصیل خودمان را انتخاب کنیم حتی به قیمت عصیانی علیه امنیتی که به بهای تکرار زندگی گذشته بدست می‌آوریم.‌

اینجا نشان پدر است.. پدر تنها پدر بیولوژیکی من نیست.. شهردار شهر ما، فرماندار شهر ما، حاکمین ما نقش پدران ما را دارند و این ماه کامل پدری بیشتر و مسوولیت پذیری بیشتری را می‌طلبد.. مسوولیت پذیری در برابر خانواده و شهر و کشور و وطن . من احساس میکنم پدری مهربان، در آستانه ظهور است.. پدری که کودکان و زنان را بعنوان انسان در نظر بگیرد و نیازهای مردمانش را بشنود.

 

ماه کامل مبارک

 

قوچ‌ها
ماه کامل یه فرصت فوق العاده رو براتون فعال میکنه تا کار یا شغل جدیدی رو شروع کنین.. برگردین به دوم ژانویه.. اونجا هر ایده یا بذری فعال کردین الان میتونه به رشد برسه.. قوی و جسور ادامه بده..‌موفقیت نزدیکه

تارس
یه ماجراجویی داره به اوج خودش میرسه.. این ماه کامل میتونه نقطه عطفی باشه برات ن در زمینه های مهاجرت یا سفر یا تجربه هایی که شما رو به سطح بالاتری از دانایی میبره. از تجربه های گذشته تون درس بگیرید و از خودتون که تا اینجای سفر زندگی اومده، قدردانی کنین.

دوقلو
از ژانویه تا امروز درگیر چه چیزی بودین؟؟ چه ترسی یا نگرانی؟؟ چه چیزی توی ذهنتون بوده که تا امروز ادامه دار بوده؟؟ این ماه کامل فرصتی هست که اون رو تمام کنین. از اینکه مجبور بشین تنهایی خیلی کارها رو انجام بدین نترسین و یاد بگیرین به آدم‌هایی که صداقت اونها براتون زیر سوال رفته، دوباره اعتماد نکنین. خلاصه کلام اینکه یه اشتباه و دوبار تکرار نکنین

خرچنگ
از ژانویه شاید درگیر روابطی بودید که بیسشتر از اونکه بهتون آرامش بده، شما رو در مشغله احساسی و ذهنی قرارداده. این اوج لحظه تصمیم گیریهای شماست.. رابطه هاتون رو غربال کنید و چیزی که انرژی شما رو تخلیه میکنه رو یکبار و برای همیشه بذارین کنار.‌ آشنایی ها و قراردادها و توافقات جدیدی در راهه فقط باید اجازه ورود انرژی‌های جدید رو بدید.

لئو:
از ژانویه احتمالا تصمیم گرفته بودید که بیشتر به خودتون گوش بدید و به خودتون اهمیت بدید.. اگه تا الان اونو نادیده گرفتین الان وقتشه برای همه کارهایی که از اون زمان انجام‌ندادین برنامه ریزی کنین.. باشگاه برین، رژیم غذایی‌تونو درست کنین و به خودتون توجه کنین

خوشه
از ابتدای سال شاید بارها متوجه شدید ‌که چیزی در درون‌ شما خسته است و بهش توجه نکردین.. اما این نور ماه کامل ازتون میخواد یک مدت بیخیال دنیای بیرون بشین و به کودک درون خودتون توجه کنین. بشرطی کارهای بیرونی شما دیده میشه که حال دل خودتون خوب باشه.

لیبرا
این ماه کامل برای شما لیبرالها در مورد ریشه است.. ریشه.. با ریشه هاتون ارتباط بگیرین.. با هر چیزی که در اعماق وجودتون گم‌شده یا اونو پنهان کردین.. پاهاتون رو روی زمین بگذارین و به انرژی زمین و مادر مقدس اعتماد کنین.. این یعنی شما محکم‌ترین خونه دنیا رو میسازین.

عقرب
حرف بزنید.. اگه مشکلی دارین با هر کسی خوب بی‌زحمت از زبونتون استفاده کنین و با آرامش صحبت کنین.. مردم جادوگر نیستن از احساسات درونی شما باخبر باشن حدس بزنن شما از چی ناراحتین! از ابتدای سال احتمالا همین مشکل و داشتین.. درست ارتباط برقرار کنین تا نتیجه‌های خوب بگیرین

کماندار
از ژانویه اگه یه کار سرمایه گذاری انجام دادین توی این ماه کامل به سطح جدیدی از رشد میرسه اما مساله این هست که باید یاد بگیرین پول بخشی از خوشبختیه و نه همش. خودتون رو لایق داشتن خوشبختی و زیبایی بدونین وبا خودتون مهربون باشین تا دروازه پول و برکت هم‌براتون باز بشه

کپریکورن
اهداف اول سال‌تون رو برررسی کنین.. چقدر موفق بودین؟؟ کجاها باید نه میگفتین اما گفتین بله؟؟ کجاها گذاشتین دیگران براتون انتخاب کنن؟؟ کجاها اسیر ترس هاتون شدید و قدم جدید برنداشتین؟؟ کجا گذشته رو تکرار کردین؟؟ کافیه.. پلیز استاپ.. بزرگ بشین یکم و به خودتون اعتماد کنین ..

اکواریوس
نوراین ماه کامل می افته روی گذشته و ناخودآگاه شما.. یکمی برین مدیتیشن کنین و خودتونو از فضای شلوغ بیرون جدا کنین.. الان روح شما نیاز به شنیده شدن داره.. اون غریزه کنترل‌گری‌تون رو کمی رها کنین.. نفس بکشین و اجازه بدید صدای قلبتونو بشنوین.

ماهی
این ماه کامل شما رو می بره وسط دوستاتون و چه خوبه در اجتماع قرار بگیرین و خودتونو تست کنین که چقدر میتونین وقتی چیزی و دوست ندارین و همه میگن اره، شما بگین نه!! نه گفتن به چیزی که دوست ندارین میتونه اینده‌تونو تغییر بده.

25 پاسخ

  1. من خیلی حس خوبی داشتم از ماه و با خواندن این پست انرژیش انگار دوچندان شد برام🥰😍❤️
    ممنونم ماریاجانِ عاشق و همه عزیزانی که در این وبسایت سهم دارن🍃🌺😊💜🤍🌿❤️🙏🥰

    1. ماریا جان،ماریای عزیزم،چقدر خوب نوشتی.دیشب در عین تمام عشقی که پدرم دارم به یادش بودم و ازش دلخور.نشانم هم کاملا درست بود باید تصمیمات ژانویه رو عملی کنم.ممنون از وقتی که می‌گذاری عزیزم

  2. چقدر از خوندن مطالبت آرامش گرفتم همواره در مسیر نور و آگاهی باشی ماه نو مبارک 🥰🌹

  3. ممنون ماریا عزیزم چه زیبا گفتی:
    تنها پدران قوی و درستکار و عاشق قادرند دختران و مادرانی قوی و درستکار و عاشق را تحویل اجتماع و خانواده های آینده دهند..‌

  4. ماریا جان! یادم انداختی که عشق پدری و فقط تو خردسالی دیدم و دیگه به خاطر اینکه درسم افت کرد یا حتی شلوار سفید میپوشیدم و هر چیزی که باعث شرم بابام بود چقدر سرکوفت میشدم ، زخم مبشنیدم و رنج میکشیدم، حتی با عقابدش نگذاشت من به هنری گرایش پیدا کنم و نگذاشت حتی همسر سابقم به من این اجازه رو بده ، طاهرا به من اخترام میذاره اما الان مه یادم میاد انگار باعث ننگ پدرم بودم که میگفت درد و بلای بچه هام سر تو !! شاید برای همینه برای همسرم مادری کردم و نهایتا آنقدر منو ترک کرد و تنها شدم که جدا شدیم.

    1. بهار جانم کاش میتونستم بغلت کنم! من هم یک زنم دقیقا مثل تو! همین تجربه ها با این تفاوت که من مجردم و دوس پسرم قلبمو با نیرنگ شکوند!

  5. بسیار بسیار عالی و شکوهمند بود . من از این مطلب در صفحه ی خودم با ذکر منبع استفاده می کنم

  6. وای ماریا جانم چقدر عالی و درست بود من کپریکورنی هستم و از چند روز پیش بهم الهام شد باید خودم دوست داشته باشم و نه بگم و دیگه گذشته رو تکرار نکنم …. بالاخره تونستم با قدرت اون آدم انرژیخوار زندگیم حذف کنم و بهش بگم نه💚💚💚

  7. عالی بود ماریا ،اشک امانم نمی داد از خواندن تک تک واژه ها.اینقدر این روزها درگیر امنیت مالی و گذران زندگی هستیم که کمتر متوجه مفهوم عمیق تر امنیت و ارزش درونی خودمون و فرزندان مون هستیم .بسیار جزییات هست که از قلم افتاده و روزی در آینده ای نه چندان دور آثار این غفلت رو در زندگی شخصی مون می بینیم.

  8. ماریای عزیزم ماه کامل مبارک باشه
    ومن نور در جملاتت دیدم ،پدری مهربان در آستانه ظهور
    الهی آمین 🙏

  9. ماریا جون ممنون از اینهمه وقت و انرژی که برای آگاهی رسانی ما میذارید،امیدوارم بهترینهای جهان هستی دریافت کنید.من خورشید در لیبرا هستم و چقدر عالی توضیح دادید 🙏🌺مدتیه که پاهای من دچار ضعف و درد شده و به طرق مختلف علت رو جویا شدم اما نتونستم منشا ضعف و بیقراری پاهامو متوجه بشم .ممنون از توضیح کامل شما🙏

  10. به این نتیجه رسیدم که دیگه هیچ مردی نمی تونه کاری برام بکنه جز انرژی مردانه درون خودم و خودم باید کودک درون خسته م رو تیمار کنم بی توجه به اصول همگانی. خیلی وقته از یه چیزا و کسایی خداحافظی کردم و نه گفتم، فقط این مسیر جدید هنوز خیلی خالی و بکر هست 🙂 یه خوشه/ماهی☘️مرسی ماریابانو

  11. بسیار زیبا بود میدونم ماریا جون خیلی زحمت می کشی تا این نوشته هایه دست ما برسه تا مطالعه کنیم ولی بعضی وقتها پست هاتون انگار یهو میزنه درگوشم میگه اینو به تو میگه بفهم نمیدونم این گنگ بودن برای چی هست هیچ جوره بامن همراهی نمی کنه تغییرات بسیاری داشتم احساس میکنم بازم باید برم جلوتر

  12. مثل همیشه عالی .
    من کپریکورنی هستم که ماه رو در خرچنگ دارم .
    نمیدونم حالم رو چه جوری توصیف کنم . نمیدونم خوبم یا بد . سنگینم یا سبک ‌ . شادم یا غمگین

    اصلا نمیدونم
    فقط میدونم یه جوری هستم .
    من با خودم چند چندم ؟ نمیدونم ‌..

  13. ممنون ماریا جان .مثل همیشه عالی .چقدر زیبا نقش پدر و مرد بودن رو برای زنان و دختران عنوان کردین👏. ماه کامل پر برکت باشه برای همگی ؛ امید که همگی در مسیر برکتو نور قرار بگیرن🍃

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”