Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 18 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

مرکوری برگشتی در نشان ماهی در پیوند با خورشید

تحلیل آسترولوژی مرکوری برگشتی در نشان ماهی در پیوند با خورشید

 

مرکوری برگشتی در نشان ماهی در پیوند با خورشید

برگشتی مرکوری در قلمرو مربوط به روح ما روی نیمکره راست مغز ما متمرکز شد.‌ حس‌ها و شهود ما قویتر شد تا ما متوجه چیزهایی بشیم که پیش از این اونها رو نادیده گرفتیم. برگشتی مرکوری ما رو مجبور میکنه به ارزیابی دوباره.. ارزیابی تفکرات، اعتقادات و حتی عملکردهامون.‌. تا بارها و بارها از خودمون راجع به اونها بپرسیم.. ایا این راه درسته؟
ایا این همونیه که میخوام؟

 

 

تکرار پیام جهان

امروز پیوند مزکوری و خورشید در نقطه عطف خودش قرار میگیره.‌ گاهی اوقات وقتی که جهان میخواد چیزی بما بگه اون رو بارها و بارها تکرار میکنه تا اطمینان پیدا کنه ما اون پیام و گرفتیم و نپتون بخصوص در سال2019 بارها و بارها سعی کرده بما حقیقت های وجودی‌مون رو یاداوری کنه.‌. خورشید نماد قدرتمندترین نیروی شخصی و هویتی ماست و وقتی که خورشید نیروی خودش رو با یه نیروی عظیمممم درونی بسیااااار عمیق مثل نپتون ادغام‌میکنه، میخواد عمق قلب و هویت ما رو برامون روشن کنه.. میخواد بما بگه تلاشهامون در چه جهت بوده، اهدافمون چه مسیرهایی رو دنبال کرده.. تفکراتمون در چه جهت بوده..‌و تمااام اینها در یک سطح بسیاااار عمیق و درونی و رویا و حقیقت و نور فرو میره.‌
انرژی های این پیوند ظریف، اروم، خلاق، شفادهنده، پرقدرت و حقیقت گرا هستن. ارتعاش اصلی این پیوند برای بهبود روح و احساس و بُعد معنوی شماست.

خورشید ضروری ترین قدرت ماست..‌خیر ماست، اصالت ماست، هویت ماست و با این اتصال ما درک بیشتری از فهم و حقیقت پیدا میکنیم.‌. زندگی و مفهومش برامون عمیق تر میشه..‌سطحی نگر دیگه فکر نمیکنیم، اساسی تر کارها و پلن هامونو بررسی میکنیم و تحمل ما برای رسیدن به اهدافمون بیشتر میشه چون به مسیری که میریم ایمان داریم.

نور خورشید در این پیوند واقعیت هایی رو نشونمون میده که همزمان با تغییر و تحول زمین میتونیم ببینیم.‌ اهداف و رویاهای ما میتونن در مسیر جدید قرار بگیرن.‌ یادتون نره که تغییرات بیرونی از تغییرات درونی شروع میشن و مربع ژوپیتر باعث بیداری و اگاهی های جدید برای ما میشه.. اگاهی هایی که در فاز جدیدی از ارتعاش در حال ظهور هستن.

 

اطلاعاتی جدید برای خلق دنیایی جدید

پیوند مرکوری و خورشید اطلاعات جدید و عمیق تری بما میده.‌ما متوجه میشیم که تصمیمات ما به تغییرات دیگه ای هم‌نیاز داره. از اونجا که خورشید در طی اخرین درجات نشان‌ماهی هست بما یاداوری میکنه که برای ورود به دوران جدید و مرحله جدید باید اهداف قبلی و تصمیمات و رویکردهای قبلی مون رو بازنگری کنیم.‌ مربع ژوپیتر ما رو مستلزم میکنه که شرایط و تغییرات الزامی اونها رو درک کنیم و اماده بشیم برلی شرایط جدید و آستانه جدیدی که با طرح های معنوی جدید ما هماهنگ شده.

 

ساختن دنیای جدید با ارزشهایی جدید

ونوس در 15 درجه نشان اکواریوس در زاویه بیداری با مارس بما اجازه میده دنیای جدیدمون رو با ادمهای جدیدی بسازیم که با ما هم ارتعاش و هم فرکانس هستن. مسلما در این زاویه مارس‌ی که در تارس حضور داره ارزشهای واقعی ادمها رو بما گوشزد میکنه.

 

خلق دنیایی جدید و کارماهای جدید

پیوند مرکوری و خورشید حمایت کننده هایی مثل سترن و پلوتو داره که بشما اجازه ایجاد تحولات عمیق و پایدار رو میده.. نیرویی که باعث میشه ارزشها و قدرتهای حقیقی و خالص خودتون رو درک کنین و وقتی خورشید وارد قوچ شد اونها رو خلق کنین.‌نشان قوچ نشان تولد زودیاک هست، شروع جدید و امیدهای جدید، کارماهای جدید.

 

 

مسیرهای آینده و گذشته

نودها بشما راهنمایی های عمیقی میدن از مسیرهای پشت سر و پیش رو دررکنارراین پیوند. ماهیت درکی عمیق از هدفهایی که برای خودتون برنامه ریزی کردین.‌هدفهای مالی، احساسی، کاری، رابطه ای، و حالا این هدفها میتونن تغییر کنن، کنار گذاشته بشن، کاملتر بشن یا با ایمان و اعتقاد بیشتری دنبال بشن.‌

در نهایت اینکه

این پیوند ذهن اگاه و ناخوداگاه شما رو بهم‌پیوند میزنه برای درک بیشتر و حقیقی تر مسیرهای اینده و ساختن اونها.
چون مرکوری برگشتی هست قطعا شما نمیتونین چیزی رو بحرکت دربیارین تا وقتی که در 28 مارچ مرکوری مستقیم بشه در حالیکه فردای اونروز مارس هم وارد نشان تحت حاکمیت مرکوری، یعنی دوقلو میشه تا برنامه ریزیها و تفکراتتون رو با انرژی مارس به حرکت دربیارین‌ و ماه جدید نشان قوچ در 5 اپریل بشما قدرت بینهایتی رو برای یک استارت قوی و جانانه روی برنامه ها و اهدافتون میده.

این پیوند، انرژی بیدار کردن شماست.. نوری که به قلب شما تابیده میشه تا شما خودتون و رویاهاتون رو باور کنین.

 

عشق و نور برای شما

ماریا

 

 

2 پاسخ

    1. فرشته شمایی که همه جا انرژی عشق رو متولد میکنی. ممنونم از توجهت بمن????????⭐️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”