Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 16 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

مستقیم شدن ژوپیتر در نشان کپریکورن

مستقیم شدن ژوپیتر در نشان کپریکورن

مستقیم شدن ژوپیتر در نشان کپریکورن

چهارماه حدودا از زمان برگشتی شدن ژوپیتر در نشان کپریکورن گذشت..‌

14 می/25 اردیبهشت بود که بزرگترین انرژی کیهانی که آرکتایپی از اصل خرد و دانش و تجربه و اصالت است، حرکت برگشتی خودش رو در 27 درجه نشان کپریکورن آغاز کرد.‌ آنروز برای شما نوشتم که این یک هدیه است..‌ فرصتی برای مکث..‌ فرصتی برای دیدن نگرش‌هایی که امروز‌مان را ساخته اند..

فرصتی برای دیدن نقشهایی که تاکنون در جهان ایفا کرده ایم..‌از گذشته تا امروز..‌‌از دوازده سال پیش و حتی عقب‌تر.. فرصتی برای مرور تمام تجربه هایی که مدرسه زمین بما آموخته.‌ گرچه که بسیاری معتقدند انرژی ژوپیتر در نشان کپریکورن “بد” عمل میکند اما اگر باور داشته باشیم که “بد و خوب” قضاوت ذهن ماست انوقت انرژیهای تکاملی و پیامهای آن را عمیق‌تر درک میکنیم.‌ انرژی گرم و سخاوتمند ژوپیتر، در نشان سرد و قانون‌مند کپریکورن، یاد دادن استفاده عاقلانه ماست از تمام انچه بعنوان رفاه، شانس، برکت، امید و خوش‌بینی بما داده شده.‌. این انرژی ما را تبدیل به استاد زندگی خود میکند.‌

 

مستقیم شدن ژوپیتر و جهانی نو بر پایه های عدالت و حقیقت

حالا با مستقیم شدن این انرژی همه اعتقادات، باورها، ایده‌ها، برنامه هایی که از اواخر اردیبهشت زیر سوال رفته اند میتوانند در ساختن دنیایی جدید بما کمک کنند. این مستقیم شدن در عرض کمتر از دوهفته آینده با مستقیم شدن سترن همراه میشود تا جهانی نو، بر پایه حقیقت، عدالت، ازادی و اصالت شکل بگیرد.

نشان کپریکورن اگر روی هر بخش از چارت شما فعال بوده در طی چهارماه گذشته، سرعت آن بخش کند شده تا سطح بالاتری از هوشیاری را با بازنگری در تجربیات و نگرشهای خود در تصمیمات خود اعمال کند..‌اکنون شما در آن بخش اماده اید تا در گزینش‌های خود بهترین را انتخاب کنید.. اشتیاق خود را برای اهداف معنا دار خرج کنید و انرژی خود را روی سطوح و اهدافی بزرگ، سرمایه‌گذاری کنید.

 

مستقیم شدن ژوپیتر و نشان های زودیاک

قوچها، فرصتهای شغلی و سازوکارهای تجاری اماده رشدی دوباره هستند.
تارسها: با نگرشهای جدیدتان حالا اماده‌اید تا مسیر جدیدی را در امور حقوقی یا مسایل مربوط به اموزش و عرفان شروع کنید.
دوقلوها: منابع شخصی شما اکنون اماده رشدی جدید است.. شرکای جدید و توافقات جدیدی با اعتماد بیشتر.
خرچنگها: بخش مشارکتهای شما اکنون جان تازه ای میگیرد.. اگر رابطه ای در حال سکون مانده بود اکنون زمان حرکت و تصمیم و اقدام است.‌
لئوها: پایان تاخیرها در بخش روال شما..‌ تجربیاتی جدید با همکاران و محیط:کار و خانه و حتی عادات غذایی
خوشه ها: با مستقیم شدن ژوپیتر حالا به خودتان و استعدادهایتان اعتماد بیشتری خواهید داشت.
لیبراها: مشاغل خانگی یا کارهای مربوط به خانواده یا جابجایی اکنون میتواند با روند قویتری استارت بخورد.
عقرب‌ها: ارتباطاتی که به مانع و تاخیر میخوردند اکنون با انرژی گسترش قویتری روبرو میشوند.‌
کماندارها: منابع پولی شما و سرمایه‌گذاریهای شما یا خرید و فروش املاک میتواند از سر گرفته شود. امیدواریم ارزشهای شخصی شما در این برگشتی به روز شده باشند. ‌
کپریکورن‌ها: ایمان و اعتقادات و تجربه ها و ازادیها و حقیقتها و معاملات و خلاصه هر چیزی که بخشی از پایه های اهداف آینده شماست اکنون سرعت حرکت میگیرند.
آکواریوس: همه تغییرات برای شما در پشت صحنه است.. باید آموخته باشید چیزهای بزرگتری را ببینید و دید خود را عمیق تر کرده باشید.
ماهی‌ها: دیگران بخشی از تجربه ما برای شناختن خود ما هستند.. تصویر اجتماعی شما اکنون‌میتواند با نشان دادن بخشی جدید از شما همراه باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *