Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

نشان رایزینگ

در این پست توضیح دادم که در سیستم خورشیدی که ستاره شناسی غربی یا تروپیکال بر اساس اون هست زمین نقطه مرجع هست و ما نقشه دو بعدی چرخ زودیاک و کشیدیم. حالا برای درک این بخش زمین رو بشکل یه پرتقال تصور کنین.. این خانه ها همون تیکه های پرتقال هستن. روشهای مختلفی برای تعیین این‌خانه ها وجود دارد که یکی از رایج ترین انها Placidus هست.‌ چهارخانه در این نمودار اهمیت فراوانی دارند که اولین انها نشان رایزینگ است.

نشان رایزینگ- رایزینگ ساین
Ac/ Ascendant

رایزینگ ساین یا اسندنت خانه ای از نمودار تولد یا چارت تولد است که در هنگام تولد شما در افق شرقی آسمان در حال طلوع بوده. برای تعیین رایزینگ ساعت تولد مهم است. هر چه فرد در ساعات اولیه روز متولد شده باشد نشانه های رایزینک او دقیق تر خواهد بود. رایزینگ اغلب بعنوان ماسک فرد شناخته میشود  و شامل مکانیسم های طبیعی و شخصی است که برای انطباق با محیط زندگی و گاهی مقابله با آن استفاده می گردد. رایزینگ برداشت فرد از جهان اطراف و انتظارات وی را نشان میدهد.

خانه متعلق به رایزینگ خانه اول در چارت تولد است؛ ویژگیهایی که در خود می بیند، آنها را قبول میکند و به همه نشان میدهد. پس رایزینگ تصویری است که ما از خود به محیط اطراف نشان میدهیم و همینطور پاسخ ها و عکس العملهای ما . همانگونه که نشان خورشیدی، نشان هویت ما و درون ماست، نشان رایزینگ تصور ما در جهان بیرون است. 

 

Dc /Descendant

با خانه هفتم شروع مبشود.‌به ان Side Shadow هم میگویند..
بعنوان مخالف رایزینگ،  تمام انچیزیست که ما نیستیم.‌ ویژگی هایی که انکار میشود، سرکوب یا نادیده گرفته میشود. چیزهایی که میتواند باعث خشم و تحریک‌شود.‌ نقطه مقابل خورشید و دورترین فاصله از رایزینگ.. یعنی چیزهایی که دیگر بعنوان ” من” دیده نمیشوند. کیفیت و چگونگی روابط خصوصی .. چگونگی برخورد با رقبا یا دشمنان..

 

Ic/ Nadir/ Imm Coelie

تاریک ترین‌نقطه روز! جایی که خورشید در سمت دیگر قرار میگیرد و جهت ان از طریق هسته زمین به زمین میرسد. بنابراین با روابط قدیمی و سنت ها در ارتباط است. با ریشه های ما، ریشه های ژنتیکی ما و کارمای ما.. بعبارتی نوعی بیانگر ژنهای نجومی می باشد.‌جایگاه اولیه و ریشه های اولیه فرد.. اجداد و احساسات و الگوهای عمیق فرد. با خانه چهارم در ارتباط است. و نشاندهنده چگونگی امنیت فرد..‌ چگونگی محافظت برا پرورش خود و دیگران‌.

 

Mc/Midheaven

نقطه شکوه نامیده میشود با خانه دهم شروع میشود. جایی که باIc های خود رهایی یافته ایم. رشد واقعی در اینجا نمایش داده میشود. ارتباط فرد با اهداف زندگی و حرفه ای. برخورد با الگوهای رفتاری در جامعه. تاثیر والدین.. رهاسازی و درس گرفتن از کارما ها و ..

 

آسترولوژی ماریا

18 پاسخ

  1. توضیحات پیج و وب سایت شما خیلی کاملتر از خیلی منابع دیگه هست

    ولی کلا مطالب خیلی نیاز به تکرار ذهنی داره که متوجه بشم🙏🏻

  2. سلام من متولد پنجم مرداد نام مادر اعظم ساعت تولد ۵صبح بوده
    رایزینگ من چه موقع هست و در رایزینگ واکنش‌ من به مسائل در زمینه های مختلف چگونه هست
    با تشکر فراوان

  3. باعرض سلام. ببخشید اسم این برنامه ای که دارید و چارت هارو میگیرید برای گوشی یا pc چی هست اسمش و از کجا میتونم دانلود کنم. من خودم برنامه ی اندروید AstroVizor دارم. امامیخوام کامل ترش رو داشته باشم

  4. من متوجه چیزی نشدم
    من مهناز
    مادر. فاطمه سلطان
    زمان تولد طلوع افتاب
    لطفا رایزینگ منو بگید ممنون

  5. سلام خسته نباشین به شما بانو!لطفا من یک خانم هستم ۵۵ سالم هست لطفا رایزنگ منو برام میگین اسم آزیتا اسم مادر فخری متولد به میلادی۱۹۶۷ به شمسی بهمنی به میلادی ۲۵ً ژانویه میشم مرسی که هستین🙏🏻

  6. سلام، سیدزهرا دخترمعصومه هستم 26فروردین سال 1347بدنیااومدم ولی ساعتشو نمیدونم! لطفا بگیدرایزینگ من. چه. ماهی میشه،

  7. سلام خسته نباشید .با عرض پوزش من متوجه نشدم.ممکنه رایزینگ منو برام اعلام بفرمایید .ممنون میشم

  8. سلام.خسته نباشید. به نظر من این بحث یه جاش اشکال داره مادارنی که قدیم زایمان کرده اند با امکانات کم آن دوران وتعداد زیاد زایمان چگونه ساعت دقیق را به یاد داشته باشن.؟که اکثرافقط روز یا شب رو به یاد دارن .آن هم بخاطر روشنایی یا تاریکی هوا.

    1. درسته بخاطر همینم یک گزینه گذاشتن واسه کسایی که تایم دقیق نمیدونم و اونو تیک میزنن

  9. سلام. مطالب عاااالی بود و واقعی خود آدمو به رخ کشیده بود. فقط من نفهمیدم رایزینگم چی بود.
    لطفا راهنماییم کنین.
    ممنون😊

  10. سلام،میشه یه راهنمایی کنید،من خورشید در نشان تارس دارم با رایزینگ خرچنگ ، حالا لایه تارس و عقرب چارت تولد ،برای من میشه کجا؟ و چه معنی میده؟ تفسیرش چیه

  11. سلام ممنون می شوم اگر رایزنگ را بگویید
    نیلوفر
    متولد ۳.۶.۱۳۶۶
    ساعت ۱۲:۴۵ ظهر

  12. سلام وقت بخیر/ بنده چارت تولدم رو دریافت کردم اما صحبتی از اینکه چارت تولد کدام ماه بر ماه تولدم تاثیر داره در همه جوانب نشده پس چطور متوجه بشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”