Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Leo
The moon is 9 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

نپتون، بیداری معنوی

????DAILY OVERVIEW????
▫️Jan 10, 2019▫️

الان که دارم‌اینو براتون‌مینویسم ماه در 1 درجه ماهیه????..

ماه در ماهی و احساس شما در دریای عمیق خونه دوازهم اروم میگیره..‌ خیالتون راحت که ماه تا پایان روز جمعه در نشان ماهی حرکت میکنه..‌‌ یه زمان خیلی خوبه برای ارامش روحتون… نپتون حاکم نشان ماهی از 2011 وارد نشان‌ماهی شد و تا 2026 هم در این نشان حرکت میکنه.

خونه دوازدهم عمق ناخوداگاه ماست.. درماهی مرز معنا نداره، بهمین خاطرم هست که ممکنه خیلی راحت مرزهای حریم خصوصی ما، بخاطر فداکاری هامون، برداشته بشه.‌ این خونه مربوط به احساسات شما تنها نیست.. بهمین خاطرم دعوتتون میکنه به مدیتیشن.. به دعا، به نماز..‌اینجا احساسات جمع و کل در اون نهادینه شده. نپتون، پلوتو و اورانوس سه تا سیاره ای هستن که مسیر بشریت و تغییر میدن و نپتون نماد ناخوداگاه من و شماست در کل. نپتون در سالهایی که درراکواریوس بود بیداری علم اورد.. بیداری جامعه جهانی.. مرزهای جهانی برداشته شد با اومدن اینترنت.. گوگل ماه در ماهی داره????.. پادشاه فناوری و شکستن مرزها.‌.
در حال حاضر نپتون بخش معنوی رو بیدار میکنه..‌ بخش معنوی کل بشریت رو..‌نپتون شما رو به بعد پنجم وصل میکنه پس ارتعاشتون رو بالا ببرین و هدیه های نپتون و دریافت کنین.
نپتون ازتون میپرسه: از چی رنج میکشین؟

میشه الان که اینو میخونین قبل ازینکه سطر بعد و بخونین به این سوال توی دلتون جواب بدین؟
– از چی رنج می کشین؟!!!

از غم خیانت همسرتون؟

یا انبوه بچه هایی که در سیستان و بلوچستان بی سرپناه هستن و شبها گرسنه سر روی زمین میگذارن؟
انبوه پدرانی که بفکر خودکشی هستن بسکه دویدن و نرسیدن.‌
انبوه زنانی که مجبور شدن هم مرد خونه باشن و هم زن خونه..
ایا فقط به رنج‌های خودتون فک‌میکنین یا به رنج های کل بشریت؟؟

انتخاب های ما، روی زندگی همدیگه تاثیر میگذاره. من تو هستم.. تو منی..
اثر پروانه ای رو قبلا توی خیلیییی پستای قبل گفتم..‌برین راجع بهش سرچ کنین..‌
کوچکترین کار ما، روی جهان اطرافمون تاثیر داره.‌
نپتون میگه وقتی اقیانوس زندگی متلاطم شد، باید به روح بزرگ‌جهان اعتماددکنی.. مبارزه نکن.. فقط عشق الهی رو باور کن و اعتماد کن. در نهایت اعتماد، به سلامت میرسی. در ساحلی خیلی بهتر از چیزی که در نظر داشتی.
نپتون در 14 درجه ماهی هست الان.. نیم راه ماهی طی شده..‌ایا تونستین عشق الهی رو درک کنین.. ایا بخشیدین؟
ایا پذیرفتین؟

یادتونه بچه بودیم دوچرخه سواری یاد گرفتیم؟ پدرمون یواشکی پدال ها رو بالا میداد و میگفت برو، من مراقبتم.. ما اطمینان میکردیم و پدال میزدیم.. درانتهای مسیر میفهمیدیم همه راه و خودمون اومدیم (بعد هول میشدیم میخوردیم زمین????)

اعتماد کنین، زنجیرهاتونو رها کنین، سایه هاتونو بشناسین بزرگترین قدرت قلبتونو درک کنین.

خونه دروازهم، خونه عشق الهی و ملکوته.. توانایی های انسانی تون هرگز شما رو نمیتونه به ابعاد بالاتر وصل کنه.. بُعد معنوی تونو فعال کنین.

ماه در ماهی با اورانوس در زاویه خوب هست تا یه حس ازادی معنوی داشته باشین..‌یه احساس خوب و تلاش برای بهتر شدنش.. اما مربع ماه و ونوس شما رو حساس میکنه..‌دوست دارین مورد عشق قرار بگیرین.. اگه تنها هستین شاید دلتون تنگ‌بشه برای عشق.. ونوس تو کماندار ازاد و رها هست.. شما در انرژیهای این زاویه یه عشق یا احساس دوست داشتن بی قیدوشرط میخواین.

پنجشنبه تون سرشار از عشق
????????????????⚛️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *