Current Moon Phase

Waning Gibbous Moon
Waning Gibbous Moon

The moon is currently in Scorpio
The moon is 19 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

پیوندمارس با نپتون در سال 2020

پیوندمارس با نپتون در سال 2020

پیوندمارس با نپتون در سال 2020

مارس روی بیست درجه و در پیوند با نپتون قرار گرفته.
این یک انرژی دولبه قدرتمند است. قسمت تاریک این انرژی بی اعتمادی، سردرگمی،توهم، پارانویا، دروغ و فریب است. اما یک قسمت بسیار عمیق و درونی دارد که میتوانید لحظه به لحظه یک تعامل و یک انرژی معنوی قدرتمند را تجربه کنید.

آرکتایپ ماهی، یک ارکتایپ دوگانه است..‌ یک ارکتایپ عاشقانه فراتر از مرزهای مادی..‌فراتر از دنیای جسم و ماده. این انرژی یک تحول درونی است.. یک نقطه عطف قدرتمند در روح شما. من نمی‌خواهم از لبه های منفی این انرژی صحبت کنم..‌میخواهم بشما از انرژی های تکاملی این انرژی بگویم که مارس عمیق ترین لایه های ناخوداگاه شما را تکان می‌دهد.. روح پرتکاپو است و در تنش.. انگار که چیزی از درون ما میخواهد منفجر شود.. درست روی قلب (در زاویه مربع با ونوس) این انرژی قصد دارد روح شما را بیدار کند به رویاهای واقعی اتان..‌به خود واقعی اتان.. به بزرگترین ترس‌تان.. به پنهان ترین رنج‌تان..
دریای نپتون، دریای ناخوداگاه جمعی است.. رحم کیهانی که همه از آن امده ایم و آرکتایپ مارس تعریف “من چه کسی هستم ” است..
در این پیوند بزرگ و باشکوه، تعریف دوباره دارد صورت می‌گیرد از تک‌تک “من” ها.
ایا وقت آن نشده که ما درک کنیم ” همه ما یکی هستیم”؟
ایا وقت آن نشده که ما فکر کنیم

فکر تو، فکر من است
قلب تو، قلب من است

انرژی این‌تعامل برای درگیری های شخصی نیست..‌ برای ارتقا به سطح بالاتری از خواست های مادی و روحی شماست.‌ در سطوح پایین این انرژی شما را در هرج و مرج خود عصبی میکند و تهاجمی.‌

پیوندمارس با نپتون در سال 2020
پیوندمارس با نپتون در سال 2020

انرژی مرکوری و ونوس روی این تعامل

این تعامل یک فرصت خوب است برای درک شما از “عشق جمعی” .. از صلح جمعی.. از کلماتی که جمع را توصیف میکنند چرا که مرکوری در زاویه خوب با این تعامل است و میتواند مفهوم جدیدی به “جمع” ببخشد.. به “ما”
نپتون در ماهی و در خانه خود، در حال تکامل و ارتقا انرژیهای فردیت به یک اگاهی بالاتر و متصل به منبع است و این پیوند بخش دیگری از این روند تکاملی را روی ذهن و قلب روح های حاضر و اگاه کامل میکند.

در سمت روشن داستان، این پیوند تعریف دوباره ای از عشق و انسانیت و همدلی است.‌ ما یاد میگیریم در عین حال که فردیت و استقلال خود را حفظ میکنیم، اما خود را جدا از کل نبینیم. ما یاد میگیریم که اشفتگی های دنیای بیرونی را با شجاعت و عشق و ایمان، به مسیرهای روشن تبدیل کنیم و دررکنار این جهان پرهرج و مرج، شجاعانه سفر قهرمانی خود را دنبال کنیم.

پیوند مارس و نپتون در سال 2020، نقطه و اپدیت دیگری روی ابعاد روح‌ی انسان است برای ارتباط با نیروی الوهیت و منبع. این تعامل به ما یاداوری میکند که باید با نیروهای بینهایت هماهنگ شویم و بر طبق قوانین طبیعت، شجاعانه زندگی کنیم.‌

این دیدار در الگوی انرژیکی جدیدی در می 2022  دوباره تکرار خواهد شد.

 

 اثرات این تعامل روی دوازده نشان زودیاک

هر جایی در چارت تولدتان این تعامل در حال رخ دادن است یک قدرت معنوی بزرگ فعال شده..‌یک پاکسازی بزرگ و یک رهایی بزرگ

قوچ ها
این پیوند در بخش پنهان شماست.‌از مرزهای ترس فراتر برین و ببینین واقعا چی براتون مهم و ارزشمنده. اینجا بزرگترین ترس شما یا ضعف شما بهتون نشون داده میشه.

تارس ها
این پیوند روی بخش اجتماعی شماست. یه مساله اجتماعی یا ترس بهتون نشون داده میشه..‌حتی چیزی که در اینده شما از اون نگران هستین. ‌ممکنه یه شکست عشقی دوباره براتون زنده بشه.

دوقلوها
این پیوند روی بخش شغلی شماست که میتدنه بزرگترین منبع الهام رو براتون روشن کنه یا ناامیدتون کنه. انگیزه های واقعی رو در اهداف شغلی و حرفه‌ای‌تون دنبال کنین.‌ مراقب درگیری با خانواده باشین.

خرچنگ‌ها
این پیوند در بخش فرصتهای شماست یک باور اشتباه رو میتونه براتون روشن کنه.‌ یه جهش ناگهانی ممکنه داشته باشین از ایمان به معنویت و تعریف دوباره ای از نفس خودتون‌.‌

لئوها
این پیوند روی منابع مشترک شماست..‌در عین حال که بزرگترین ترس ناخوداگاه شما میتونه بالا بیاد در عین حال یه فرصت خوب برای یه شراکت بزرگ میتونه ایجاد بشه. در مسایل مربوط به بدهی ها با احتیاط باشین.

خوشه ها
این پیوند روی روابط شماست..‌بزرگترین ترس شما از یک موضوع رابطه ای میتونه روی سطح قرار بگیره ..‌مراقب فریبهای روابط هم باشین و در عین حال ببینین چه چیزی بالانس بین شما و دیگران رو بهم زده؟ چه چیزی این وسط باید به پایان برسه تا هماهنگی دوباره ایجاد بشه؟

لیبراها
این پیوند روی بخش روال شماست.‌ یه مساله بهداشتی یا پزشکی میتونه براتون پررنگ بشه.. مراقبه و ارامش داشتن بهتون کمک میکنه در بالانس انرژیکی بیشتری قرار بگیرین.

عقرب‌ها
این پیوند در بخش قلب شماست..‌ بزرگترین دلیلی که شما اعتماد بنفس ندارین یا گاهی زیر سوال میره نیتونه بهتون نشون داده بشه. در عین حال مراقب عاشقانه های فریبنده باشین. ‌

کماندارها
این پیوند در بحش داخلی شماست. موضوعات خانوادگی مشکل دار میتونن روی سطح بیان و حتی مشکلات پنهان در کالید عاطفی شما‌.‌خاطرات عشق گذشته و یا شکستهای گذشته. نشت آب در خونه هم ممکنه مشخص بشه.‌

کپریکورن ها
این پیوند در بخش ارتباطات شماست. در جستجوی حقیقت ها و نیازها و انگیزه های واقعی باشین.‌ به پیامهایی به بختون میرسه دقت کنین. یک ذهنیت اشتباه میتونه به پایان برسه.

آکواریوس ها
این پیوند در بخش پول و ارزشهای شماست. ارزش گذاریهای اشتباه شما میتونه بهتون نشون داده بشه. مراقب اعتمادبنفس کاذب باشین.‌ انگیزه هر عملی که میخواین انجام بدین رو دوباره بررسی کنین.

ماهی ها
این پیوند در نشان خود شماست. ترس های ناخوداگاه تون رو پاکسازی کنین و نفس تون رو اگاه تر. وقتشه دیدگاه تون به معنویت و خودتون رو اپدیت کنین و فراتر از نفس حرکت کنین.‌خودتون رو بهبود بدین.‌

7 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوره خاص آموزش
مبانی آسترولوژی

در 5 هفته

“که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد”