Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 11 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

پیوند سترن و پلوتو در نشان کپریکورن

پیوند پلوتو و سترن در نشان کپریکورن

تحلیل آسترولوژی پیوند سترن و پلوتو در نشان کپریکورن

کمتر از24 ساعت فاصله داریم  به انرژی دقیق شدن پیوند سترن و پلوتو  در نشان کپریکورن. تراز شدن انرژی پلوتو و سترن میتونه بزرگترین کابوس باشه اما نه برای همه!

چرخه‌های سترن-پلوتو با زمانهایی در تاریخ جهانی ارتباط داره که در اون تغییر ساختارهای قدرتی، رکودهای اقتصادی، بلایای طبیعی و جنگ همراه میشه.‌ هنگامی که این دو سیاره در پیوند با هم قرار میگیرن وقایع مهم و بزرگی اتفاق میافتند، مربع ها چالشهای وقایع رو پررنگ‌میکنن و تقابل ها اون‌چالشها رو به اوج میرسونن تا در پیوستگی بعدی دوباره چرخه جدیدی شروع بشه.

ما در حال حاضر پیوند بین پلوتو و سترن رو داریم تجربه میکنیم (ما روح های کاملا انتخاب شده هستیم به ویژه ساین‌های کاردینال) این پایان چرخه‌ای هست که از سال 1982 شروع شده و این نقطه، شروع یک چرخه جدید و نقطه عطف هست در تاریخ جهانی.‌ بیشک تا پایان سال 2020 همه چیز متفاوت خواهد شد.

 

این تراز سیاره ای قدرتمند نشوندهنده نیاز به تغییرات عمیق در ساختارهای جامعه و حکومت رو پررنگ میکنه.‌ مسلما بسیاری سیستم‌ها هستند که در برابر این تغییرات مقاومت خواهند کرد برای حفظ سیستم فعلی اما این شروع انرژی و دوره انتقال هست و ممکن هست برای همسویی ما مدتی اشفتگی رو تجربه کنیم.‌
این دوره فروپاشی برای اصلاح سیستم‌هایی است که رشددهنده نبوده اند.‌اکنون زمان ان رسیده که از کسانی که در مواضع قدرت و اقتدار هستند، خواستار پاسخگویی باشیم.‌زمان ان رسیده که با کارماهای قدیمی و عواقب رفتارهای گذشته روبرو شویم.‌
در این دوره سیستم هایی که در توهم نپتون فرو رفته‌اند بیشک در مقابل این تغییرات مقاومت خواهند کرد.‌انها انقدر به جایگاه قدرتی خود وابسته شده اند که در زنجیرهای ماده گرفتار شده‌اند و به هیچ قیمتی حاضر به اعتراف اشتباه و کناره‌گیری نیستند.‌ انها انقدر پلوتونیایی هستند که امنیت مردم خود را نادیده بگیرند و جنگ دیگری را رقم بزنند اما هر سناریویی که باشد، فقط به روند نابودی انان ختم خواهد شد.

 

پلوتو در کپریکورن

پلوتو از سال 2008 وارد کپریکورن شد تا ساختارهای جهانی رو اصلاح کنه. مدار 248 ساله پلوتو و تزنزیت 12 تا 30 ساله اون در هر نشان به خوبی نشون میده که روند تحول پلوتو زیربنایی و اهسته است.‌ پلوتو ارکتایپ نیروهای عمیق تکاملی هست و از طریق روان جمعی کار میکنه. پلوتو هر چیزی رو که دیگه مفید نباشه رو خراب میکنه تا اون رو دوباره متولد کنه.‌ در حقیقت روند تحول پلوتو، اجتناب ناپذیر هست.‌
وقتی پلوتو از سال 1995 تا 2008 در کماندار بود احساسات روان جمعی نسبت به دین و عقیده دگرگون شد.‌ در طی اون سالها ما شاهد افزایش مذهبی‌گرایی ها بودیم، بهارعربی و ..‌در حال حاضر پلوتو در کپریکورن متمرکز هست بر روی اصلاح ساختارهای مالی و قدرتی حاکم.

حرکت پلوتو در کپریکورن شرارتها را نمایان میکند. موسساتی که تاکنون مورد اعتماد مردم بوده اند ولی از اعتماد مردم سواستفاده کرده اند را رسوا میکند.‌ پرده از اسرار و دروغ ها برداشته میشود و فساد در معرض دید قرار میگیرد.‌ کسانی که ما به انها اعتماد کرده ایم تا بما حکومت کنند را میشناسیم و شرارت افراد نیز بیشتر میشود.‌ اما زمان آن رسیده که از شر الاینده ها و زباله ها در جامعه خلاص شویم، تا انچه را در سیستم‌های فعلی ما بیمار و کثیف است را از بین ببریم.‌ این ترنزیت با پیوند خوردن به سترن نوعی پاکسازی عمیق و سم زدایی از نهادهای حاکم بر ما هست. این زمان شفافیت و ظهور عدالت حقیقی است.

پلوتو در کپریکورن از ما میخواد که نسبت به محیط زیست و منابع‌مون هم مسوولیت‌پذیرانه‌تر برخورد کنیم.‌ چگونگی استفاده از منابع زمین تحول پیدا میکنه همونطور که اکنون شاهد تلاش کشورهای جهان همانند کانادا، بریتانیا، بلژیک، فرانسه، اتریش، ایتالیا، سوییس، فنلاند، نیوزیلند و مکزیک در یک ائتلاف برای پایان دادن به سوخت‌های فسیلی در جهت حفاظت از محیط زیست هستیم. ‌

پیوند پلوتو و سترن در نشان کپریکورن
Pluto revolution

بنابراین انچه الان در معرض ان هستیم شروع یک انرژی قدرتمند برای اصلاح الگوهای انرژیکی است و مسلما اگاهی و خرد جمعی میتواند نقش فزاینده ای در روند این تحول داشته باشد.

پیوند پلوتو و سترن در نشان کپریکورن
پیوند پلوتو و سترن در نشان کپریکورن

سترن در کپریکورن

سترن در سال 2017 وارد کپریکورن شد و تا دسامبر سال 2020 با احتساب سه ماه رفت و برگشت موقت به نشان اکواریوس، در نشان کپریکورن حضور خواهد داشت. ‌سترن بعنوان اموزگار و استاد زودیاک و خدای کارما و زمان شناخته میشود.‌ او نمایانگر خصوصیاتی مانند محدودیتها، مسوولیتها، نظم و انضباط و بلوغ است.‌
اکنون و در دهه سوم از هزاره دوم شاهد ان هستیم که روند رشد جهانی نزولی بوده و نه تنها انضباط و بلوغ بیشتر نشده بلکه شاهد افزایش ریاضتهای اقتصادی، سرکوب مردم توسط دولتهای متخاصم و انکار حقوق و ازادی و امنیت مردم هستیم.‌ این ترنزیت بیشک زمان ظهور و سقوط امپراطوری هاست و تغییرات بزرگی را در قوانین و ساختارهای جامعه بخصوص جوامعی که دین و سیاست را گره خورده بهم دارند، ایجاد میکند.‌ انچه بر زمین اعتقادی مردم در سالهای حضور سترن در کماندار کاشته شده چنانچه کارامد نباشد، هرس میشود. از انجا که ساختارها و ایده های نظام قدیمی از هم پاشیده میشود ما شاهد ظهور عقاید جدید میشویم.‌ عقایدی منطبق بر الگوی حقیقت و عشق.

 

نگاهی به تاریخ

 

از نظر تاریخی چرخه سینودیک سترن و پلوتو نوعی پاکسازی ساختارهای دولتی و اجتماعی هست.‌ وقتی هیچ نیروی دیگه ای قادر نباشه شر رو از بین ببره.
انرژیهای پلوتونیایی به ندرت صلح‌امیز و آرام هستند و نیروهای پلوتونیایی انچه را که مانع رشد و نیروی زندگی است را از بین میبرد.‌

 

برخی از تاریخ پیوندهای پلوتو سترن

5 اکتبر 1914 در 2 درجه خرچنگ.. شروع جنگ جهانی اول و بی طرفی ایران.. اما ایران توسط نیروهای مختلفی از جمله انگلیس، روسیه و امپراطوری عثمانی اشغال میشود. اگوست 1914 هنگامی که جنگ‌جهانی اول اغاز شد، سترن و پلوتو در اغاز چرخه خود قرار داشتند.‌ پیوند انها در 0 درجه خرچنگ اتفاق افتاد و جنگ‌جهانی اول سلسله و ساختارهای طبقاتی را که قرنها ادامه داشت را نابود کرد.‌ در این سال  كشيدن خط لوله نفت ،توسط كمپاني نفت انگليس آغاز شد.

11 اگوست 1947در 13 درجه لئو که حکومت خودمختار آذربایجان به پایتختی تبریز توسط فرقه دمکرات اذربایجان و رهبری جعفر پیشه وری بنیانگذاری گردید و پروژه تحت حمایت شوروی سابق بود برای جدا کردن شمال غربی ایران. ‌اعلام استقلال هند و پاکستان از انگلیس.

8 نوامبر 1982در 27 درجه لیبرا.. کشتار زندانیان سیاسی ، عزل بنی‌صدر و درگیریهای خیابانی، بمب‌گذاری در دفتر حزب جهموری اسلامی و کشته‌شدن هفتاد و پنج نفر از اعضای حزب از جمله سید محمد حسینی بهشتی، چرخه 1982 زمان رکود اقتصادی در جهان بود و تشدید جنگ‌سرد و سقوط اتحاد جماهیر شوروی. ‌

برخی تاریخ های مخالفت پلوتو و سترن

17فوریه 1931 / 13 دسامبر 1931 روی محور کپریکورن- خرچنگ (اصلاحات ساختاری رضاخان)

23 اپریل 1965/ 20فوریه 1966 روی محور خوشه -ماهی ( جنبش حقوق مدنی مارتین لوترکینگ )

5 اگوست2001 / 26 می 2002 روی محور دوقلو- کماندار (استارت ساختن راکتورهای هسته ای ایران – حادثه تروریستی حمله به برج های دوقلو مشهور به یازده سپتامبر)

 

مربع تاثیر گذار سترن و پلوتو

سپتامبر  1939 و جنگ جهانی دوم
با حمله هیلتر به لهستان جنگ‌جهانی دوم اغاز شد.‌ این نیز در اخرین مربع پلوتو و سترن در چرحه سینودیک اتفاق افتاد.‌ پلوتو در 0 درجه لئو قرار داشت و سترن در 0 درجه تارس.‌ میدان‌نهایی به معنای پایان چیزی است و هنگامی که این چرخه های سینود با هم دقیق میشوند همیشه پتانسیل تغییرات و اتفاقات زیادی رو بهمراه داره.‌ در اون هنگام بود که تحقیقات هسته ای امریکا هم شدت گرفت.

 

سال 1518 و پیوند پلوتو و سترن در نشان کپریکورن

اخرین باری که پیوند پلوتو و سترن در نشان کپریکورن شکل گرفته در سال 1518 بوده.. در ان زمان کلیسای کاتولیک در اروپا قدرت زیادی گرفته بود و کاهنان محلی قدرت زیادی داشتند و کلیسا بشدت درگیر سیاست بود.‌ 31اکتبر سال 1517 بر طبق روایات مارتین لوتر که یک کشیش و محقق بود به درب کلیسا در ویتنبرگ‌ المان کاغذی را میخکوب میکند که حاوی 95 نظر انقلابی بوده و ان نقطه شروع اصلاحات پروتستانیزم میشود.. دوره‌ای که مارتین بهمراه ژان کالون خواهان اصلاح کلیسای کاتولیک شدند. این‌جنبش مذهبی تاثیرات بسیار عمیقی را در مبانی سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشت و به یکی از شاخه های مسیحیت مبدل گشت.‌ این دوران در ایران همزمان با دوران  حکومت صفویه بوده.

پیوند پلوتو و سترن در نشان کپریکورن

 

 

 

طاعون رقص

از جمله اتفاقات ثبت شده سال 1518 طاعون رقص است.‌ در جولای ان سال ساکنان شهر استراسبورگ در فرانسه کنونی ابتدا زنی بنام تروفیا پا به خیابان گذاشت و مراسم رقص انفرادی اش را شروع کرد..‌این کار فراگیر شد و بر طبق اسناد، این طاعون 400 قربانی بر جا گذاشت..‌انها روز و شب در خیابانها می‌رقصیدند. گروهی بر اساس خستگی مفرط و تعدادی دیگر سکته قلبی و مغزی درگذشتند. این واقعه تا ماه سپتامبر ادامه داشت تا اینکه رقصنده‌ها ناگهان به زیارتگاهی در قله کوه رفتند تا برای امرزش گناهانشان دعا کنند.‌و اینچنین این طاعون خاتمه یافت. با توجه به بیماری و قحطی آن سال در استراسبورگ، این پیوند میتوانسته موجب تشدید استرس روانی و تشدید حالت پلوتونیایی در افراد شده باشد. ‌

پیوند پلوتو و سترن در نشان کپریکورن
طاعون رقص

 

پیوند پلوتو و سترن در نشان کپریکورن

بنابراین پیوند پلوتو و سترن در نشان کپریکورن، در سطوح جهانی تغییرات زیادی رابدنبال خواهد داشت. ‌این تغییرات در نتیجه ایجاد فشار در مناطق کهنه رخ میدهد که در نهایت موجب خرابی و رشد سیستم های جدید خواهد شد.  این ترنزیت در صحنه جهانی در سال 2020 بسیار عمیق و ریشه ای خواهند بود.‌ پلوتو تمایل به حذف چیزهای کهنه و فاسد را دارد.‌ اکنون باید الگوهای مختلف شخصی و جمعی و موقعیتها و ارزشهای فرهنگی جامعه مورد بررسی، تغییر یا پاکسازی قرار بگیرد. ‌این پیوستگی نقطه شروع یک چرخه جهانی جدید و شخصی است.

 

در نهایت:
این نقطه اغازین شروع نظم جهانی است.‌

 

 

7 پاسخ

  1. ممنون ماریای عزیز بخاطر این اطلاعات خوب و مفیدت که در اختیار ما میذاری.کاش مهندس سایت یه کاری میکرد،این نوشته ها با صدای قشنگ ات پخش میشد.???? من پیوند پلوتو و سترن رو توی چارت تولدم دارم. امیدوارم امسال برای همه سال رشد و آگاهی و نور باشه. و برای تو عزیز پر از عشق و برکت الهی باشه.

  2. سلام مارياجونم????♾ پيام آور صلح و دوستي❤️عزيزم من اصلاً از آسترولوژي و پيوند و مركز گلكسي و…. هيچي بلد نبودم اما با صبر و حوصله يي كه داري، من كم كم دارم ياد ميگيرم ???????? فقط ميخوام بگم ممنونم و دوست دارم????????????????ماريا جون ، منم متولد سال ١٩٨٣ هستم و پولوتو در ٢٩’ليبرا برگشتي ِ ، ايا براي من هم پايان اون رابطه هاي كارميكِ يا متفاوت؟ وسترن هم در ٤’عقرب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *