Current Moon Phase

Waxing Gibbous Moon
Waxing Gibbous Moon

The moon is currently in Virgo
The moon is 11 days old
آرشیومطالب

چارت تولد، نقشه ای از تکامل روح هر فرد

ترکیب‌بندی سیارات‌تان داستانی را تعریف میکنند.. از اینکه چه کسی هستید و قرار است به چه کسی تبدیل شوید..‌ این داستان انرژیهای حیاتی کارمیکی است که با خود به این تجسم آورده اید و باید بیاموزید آنها را چگونه هدایت کنید

تحلیل آسترولوژی هفته سوم آبان

 

در هفته سوم آبان تمرکز انرژیها روی محور کارمایی و تقدیری تارس/عقرب است که با اورانوس برگشتی با قدرت هر چه تمامتر فعال گشته است. این درباره یک تغییر بزرگ سطح آگاهی در سیاره زمین‌ است که انرژی نشان تارس، نمادی از بهشت و عدن آن را جلو می‌برد.

تارس نماد زمینی شدن است که از طریق تجربه مستقیم به ما آموزش می‌دهد. تارس نماد زندگی، بیداری و آفرینش است و اکنون که با این‌تعاملات مهم فعال شده، سرعت آرام و محتاط تارس تبدیل به واقعگرایی شده که مردم ایران سالهاست بشدت به آن نیازمند بودند.

تارس نیازمندی انسان به اولین استانداردهای زندگی است، همانند آرامش خوردن یک لقمه نان و پنیر. همان چیزی که ۴۴ سال است از ایرانیان دریغ گشته.. تارس نماد امنیت تمام جانواران و جانداران است.. همان چیزی که از آن بعنوان زخمی بر روان ما سواستفاده گشته.. ما هنوز صدای ضجه سگهایی که با اسید کشته شدند را بخاطر داریم. ما هنوز صدای جیک‌جیک جوجه‌هایی که بخاطر مافیای مرغ زنده زنده مدفون گشتند را بخاطر داریم.. با تمام انرژی های این هفته و ماه گرفتگی روز سه‌شنبه ما فرصت داریم فکر کنیم و از آن بخش وجدان آگاه مان که امروز شعار آزادیخواهی سر داده از خودمان درباره سکوت گذشته‌مان بپرسیم و از سوالهای آینده.

این هفته یک شکاف است.. یک مکث که حقیقت را بازیابی می‌کند.. حقیقت را شفاف می‌کند.. این هفته ذهن و جسم و روح و روان ما حتی ممکن است توسط رویدادهای بیرونی تحریک شود تا ما به عمق بیشتری از حقایق برویم. فعال بودن اورانوس در محور تقدیری تارس، فعال کننده انرژی روانی ناخودآگاه جمعی ماست.. انگیختگی که میخواد به آن‌ انرژی جهت دهد و این‌جهت در راستای کهن الگوی تارس است.. صداقت، اصالت، بیدارشدن اصل زنانه‌ای که متمرکز است روی بیداری مهر و شفقت و همدلی و ایثار و با نودجنوبی در عقرب هرگونه سطحی‌نگری ما را گذشته برمی‌گرداند.

 

با انرژی های این هفته یک انقباض را احتمالا در عضلاتتان احساس خواهید کرد.‌ از ۱۳ مورد انرژی‌های اصلی سیارات در این هفته ۹ مورد آن در تضاد و چالش هستند که این به طبع روی سیستم عصبی مرکزی ما تاثیر می‌گذارد.
۵ مورد آن در تقابل هستند که نوعی هشدار برای ایجاد بالانس است و ما را از اشتباهاتی آگاه می‌کند که باید اصلاح شوند و زندگی جدیدی را بیافرینند.

باید شجاع بود، باید حقیقت را گفت و بیان کرد چرا که بقول مارتین لوتر کینگ:

“ماندن در سایه باعث می‌شود که خطا رشد کند”

این هفته آغاز کنشگری است نه واکنشگری.
ما تنها زمانی آزاد می‌شویم که بتوانیم منطق‌های انحرافی را بشناسیم، به خود بیاییم و بازاندیشی کنیم و دوباره متولد شویم چرا که یقینا بسیاری از آدمها و سیستم ها و ایدئولوژی‌ها به انتهای خط رسیده اند.

 

نور بر تاریکی پیروز است. 🍃☀️

 

  • در هر روز هفته این پست به روز می شود. 

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *